Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Marie Brizard Wine & Spirits: Nawiązanie współpracy z z gwiazdą kina i znanym producentem filmowym Brucem Willisem (2009-04-26)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB-W 4:Bruce Willis razem z marką Sobieski będzie rozpowszechniał „prawdę” w Europie i Chinach

Firma: BELVEDERE S.A.
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

Spis załączników:
  1. SOBIESKI_BW_23_04_09_GPW.pdf Bruce Willis razem z marką Sobieski

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO









Raport bieżący nr 4 / 2009
Data sporządzenia: 2009-04-23
Skrócona nazwa emitenta
SOBIESKI
Temat
Bruce Willis razem z marką Sobieski będzie rozpowszechniał "prawdę" w Europie i Chinach
Podstawa prawna
Inne uregulowania
Treść raportu:
Bruce Willis razem z marką Sobieski będzie rozpowszechniał "prawdę" w Europie i Chinach


Beaune, 23.04.2009

Belvedere SA poinformowała o nawiązaniu wieloletniej współpracy z gwiazdą kina i znanym producentem filmowym Brucem Willisem. Będzie on promował wódkę Sobieski na drukowanych i cyfrowych materiałach reklamowych, a także brał udział w promocyjnych wydarzeniach na wybranych rynkach w Europie i Chinach.

"Jesteśmy niezmiernie zadowoleni z nawiązania współpracy" ― powiedział Krzysztof Tryliński, dyrektor generalny Grupy Belvedere. "Kiedy zastanawialiśmy się, kto byłby najodpowiedniejszym ambasadorem wódki Sobieski, od razu pomyśleliśmy o Brusie Willisie. Podobnie jak wódka Sobieski odniósł on wyjątkowy sukces, zachowując przy tym oryginalność i miłe usposobienie oraz niebanalną, prawdziwą osobowość.

"Osobiście starannie dobieram produkty, z którymi mam być kojarzony" ― stwierdził Willis. "Wódka Sobieski zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie ze względu na wysoką jakość, autentyczność i przystępną cenę".

Poprzez kreatywną kampanię "Truth in Vodka" ("Prawda o wódce"), firma Sobieski zachęca klientów, by skoncentrowali się na tym, co znajduje się w butelce ― zamiast na tanich chwytach reklamowych czy efektownym opakowaniu. To bezpośrednie hasło obala mity związane z wódkami o zawyżonych cenach i skutecznie trafia do klientów, którzy cenią sobie szczere podejście firmy, będące swego rodzaju powrotem do korzeni. Nowa kampania reklamowa z udziałem Willisa będzie w nieszablonowy sposób wprowadzać te reguły w życie.

W 2007 roku wódka Sobieski została wyróżniona pierwszym miejscem podczas międzynarodowego konkursu wódek typu blind-tasting, w którym wzięło udział 25 międzynarodowych wódczanych marek (tzw. "ślepy test", podczas którego degustatorzy nie wiedzą, co piją), zorganizowanego przez prestiżowy francuski magazyn La Revue du Vin de France, publikujący rankingi win i napojów alkoholowych. Wódka Sobieski zajęła także pierwsze miejsce w kategorii premium w konkursie organizowanym przez Beverage Testing Institute. W tej rywalizacji, która jednocześnie była największą w dotychczasowej historii blind-tastingu i została przeprowadzono na 108 wódkach, Sobieski otrzymał złoty medal i wyróżnienie "Najlepszy zakup". Więcej informacji można znaleźć na stronie www.vodkasobieski.com.

Załączniki
Plik Opis

SOBIESKI_BW_23_04_09_GPW.pdf
SOBIESKI_BW_23_04_09_GPW.pdf
Bruce Willis razem z marką Sobieski

MESSAGE (ENGLISH VERSION)






Beaune, le 23 avril
2009Bruce Willis Partners with Sobieski to Spread the "Truth" in
Europe and ChinaBelvedere S.A. today announced a multi-year
partnership with Cinema Icon and Producer Bruce Willis to promote
Sobieski Vodka. As part of the relationship, Bruce Willis will appear in
a specially produced Sobieski Vodka print-digital advertising campaign
and at events in select markets throughout Europe and China."We
couldn't be more pleased with the partnership," said Krzysztof
Trylinski, General Manager of Groupe Belvedere, "When we were deciding
who would be the right spokesperson for Sobieski Vodka, we immediately
thought of Bruce Willis. Much like Sobieski, Bruce is not only
enormously successful, but is also authentic, likeable, and doesn't get
caught up in superficiality."I am very selective about what
products I choose to associate myself with," stated Willis. "Sobieski
Vodka impressed me because of its quality, authenticity and
affordability."Through its creative "Truth in Vodka"
campaign Sobieski urges consumers to focus on what's in the bottle - not
gimmickry marketing nor fancy packaging. This straightforward message
debunks the myths surrounding overpriced vodkas and has clearly
resounded with consumers who have embraced this honest, back-to-basics
spirit in record numbers. The new campaign featuring Willis will be an
exciting execution that is based on these principles.In 2007
Sobieski had the distinction of being ranked #1 in a blind-tasting of 25
major international vodka brands conducted by the prestigious La Revue
du Vin de France, one of France's top wine and spirits publications.
Sobieski Vodka was also ranked the #1 vodka in the premium category by
the Beverage Testing Institute (BTI) in a blind-tasting of 108 vodkas,
the largest review of vodkas in its history, and earned a Gold Medal and
Best Buy Award. For more information, please visit www.vodkasobieski.com


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2009-04-26 Krzysztof Tryliński Dyrektor Generalny Belvedere S.A. Krzysztof Tryliński

Cena akcji Mbws

Cena akcji Mbws w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Mbws aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Mbws.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama