Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Kruk S.A.: Powołanie członków RN (2016-05-09)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 39:Powołanie osób nadzorujących

Firma: KRUK SPÓŁKA AKCYJNA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO









Raport bieżący nr 39 / 2016





Data sporządzenia: 2016-05-09
Skrócona nazwa emitenta
KRUK S.A.
Temat
Powołanie osób nadzorujących
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd KRUK S.A. ("Emitent") informuje, że w dniu 9 maja 2016 roku Zwyczajne Walne Zgromadzenie KRUK S.A. powołało z tym samym dniem na stanowiska Członków Rady Nadzorczej KRUK S.A. Panią Katarzynę Beuch oraz Panów, Tomasza Bieske, Arkadiusza Jastrzębskiego, Roberta Końskiego i Józefa Wancera.

Poniżej Emitent prezentuje życiorysy zawodowe powołanych osób.

Katarzyna Beuch
Pani Katarzyna Beuch jest absolwentką Wydziału Zarządzania i Informatyki Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu oraz podyplomowego studium, w ramach programu USAID dla polskich bankowców z zakresu zarządzania aktywami i pasywami oraz ryzykiem bankowym. W 2000 roku uzyskała dyplom Association of Chartered Certified Accountants (ACCA). Karierę zawodową rozpoczęła w 1993 roku w Departamencie Zarządzania Aktywami i Pasywami Banku Zachodniego S.A. we Wrocławiu. W latach 1996 - 2006 pracowała w Dziale Audytu Ernst & Young Audit Sp. z o.o., gdzie kolejno na stanowiskach asystentki, kierowniczki sekcji i menedżerki zajmowała się badaniem sprawozdań finansowych, projektami typu due dilligence i konsultacjami z zakresu rachunkowości w instytucjach finansowych (m.in. w bankach, firmach leasingowych i ubezpieczeniowych oraz funduszach emerytalnych i inwestycyjnych) oraz w przedsiębiorstwach. W latach 2006 – 2012 była związana z Getin Holding S.A. gdzie pełniła funkcję członka Zarządu i Dyrektora Finansowego (X 2009 – IX 2012), a wcześniej była zastępcą Dyrektora Finansowego oraz prokurentem Spółki. Od września 2014 roku pełni funkcję Dyrektora Departamentu Rachunkowości w Santander Consumer Banku. Członek Rady Nadzorczej spełnia kryterium niezależności, o którym mowa w zasadzie II.Z.4. Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na GPW 2016.

Tomasz Bieske
Pan Tomasz Bieske jest absolwentem ekonomii Uniwersytetu w Kolonii, Niemcy. Przez sześć lat pracował w centrali Dresdner Bank we Frankfurcie. Po powrocie do Polski w roku 1990 Pan Tomasz Bieske był współzałożycielem firmy Artur Andersen w Polsce i jednocześnie dyrektorem Grupy Rynków Finansowych odpowiedzialnym za współpracę z klientami z sektora finansowego. Po połączeniu zespołów firm Andersen i Ernst & Young objął stanowisko dyrektora Grupy Rynków Finansowych, Audytu i Doradztwa Gospodarczego połączonej firmy. Uczestniczył w większości najistotniejszych projektów w sektorze usług finansowych min.: przygotowanie oferty publicznej PKO BP S.A. i Kredyt Bank S.A., badanie sprawozdań finansowych: Narodowego Banku Polskiego, PKO S.A., Getin Holding, opracowanie koncepcji prywatyzacji GPW, współpracował przy przygotowaniu strategii Banku Pocztowego, planu zmian operacyjnych w Ministerstwie Finansów. Uczestniczył w transakcjach sprzedaży bankowych portfeli kredytów nieregularnych, w wycenie akcji banków prywatnych w Polsce, w szeregu analiz due diligence na zlecenie inwestorów zagranicznych. Pan Tomasz Bieske od roku 2011 bierze udział w pracach zespołu do spraw zmian regulacji prawnych i biznesowych sektora bankowości spółdzielczej (czwarta dyrektywa Unii Europejskiej, propozycje zmian polskich ustaw, współpraca z Ministerstwem Finansów i KNF) jak również ściśle współpracuje ze Związkiem Banków Polskich i Krajowym Związkiem Banków Spółdzielczych. Posiada licencję polskiego biegłego rewidenta. Jest autorem licznych publikacji na temat sektora bankowego i rynków finansowych. W 2011 roku otrzymał złoty medal Związku Banków Polskich za udział w rozwoju bankowości w Polsce w latach 1991 – 2011. Do 30 czerwca 2013 roku związany z Ernst & Young. Jest członkiem rady nadzorczej w spółce KRUK SA, Altus TFI S.A., oraz Prime Car Management S.A., a także przewodniczącym rady nadzorczej w FM Banku PBP.

Robert Koński
Pan Robert Koński jest absolwentem John F. Kennedy School of Government (MPA) Uniwersytetu Harvarda oraz Uniwersytetu Tufts (BA) w Stanach Zjednoczonych. Od grudnia 2013 Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Rathdowney Resources Ltd., kanadyjskiej spółki poszukiwawczej, pracującej nad koncepcją budowy kopalni rud cynku i ołowiu w południowo-zachodniej Polsce. W latach 2012-2014 Doradca Prezesa Zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej S.A.. W latách 2008-2012 związany z Kulczyk Holding S.A. początkowo jako Członek Zarządu, Chief Operating Officer Kulczyk Holding S.A. a od lipca 2010 jako Doradca Zarządu. Przez poprzedzające sześć lat związany z Euronet Worldwide, Inc., najpierw jako szef na Polskę, następnie Dyrektor Regionalny. Wcześniej zajmował stanowisko partnera Horton International (firma z branży executive search), konsultanta w Egon Zehnder International pracował również jako Fixed Income Manager w IB Austria Securities S.A. W latach 1990 – 1995 jako doradca Ministra Finansów (od Leszka Balcerowicza do Grzegorza Kołodki) pracował przy transformacji i restrukturyzacji polskiego sektora usług finansowych, był również członkiem zespołu negocjującego porozumienie z Klubem Londyńskim. Zasiada w Zarządzie Klubu Absolwentów Harvarda w Polsce oraz w Radzie Nadzorczej (Board of Trustees) w American School of Warsaw. Jest członkiem sekcji strzeleckiej C.W.K.S. Legia.

Arkadiusz Orlin Jastrzębski

Pan Arkadiusz Orlin Jastrzębski jest absolwentem Wydziału Finansów i Bankowości Szkoły Głównej Handlowej (1997) oraz studiów doktoranckich w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w zakresie konkurencyjności. Od 1995 roku związany z Polskiem rynkiem kapitałowy. Jeden z pierwszych doradców inwestycyjnych w Polsce (licencja w KNF nr 14). Tytuł CFA (USA) oraz SFA (UK). Bogate doświadczenie zawodowe, w tym międzynarodowe. Od 1995 roku praca w bakach inwestycyjnych (West Merchant Bank Londyn), firmach inwestycyjnych (Raiffeisen Polska, NFI), funduszach typu Private Equity (Innova Capital Europa Środkowa), funduszach typu Venture Capital i firmach konsultingowych (Hexagon Capital Polska), jako przedsiębiorca (Red Point Sp. z o.o.), w radach nadzorczych spółek giełdowych (Forte SA, Koelner SA, Atlanta Poland SA, Polenergia SA, Comp SA, Integer.pl S.A. PayTel SA.,). Doświadczenia, między innymi, w inwestycjach na rynku kapitałowym, PE i rynku nieruchomości, zarządzaniu strategicznym i operacyjnym, tworzeniu nowych produktów, restrukturyzacjach, nadzorze właścicielskim.

Józef Wancer

Pan Józef Wancer jest absolwentem ekonomii w City College Uniwersytetu Nowojorskiego oraz zarządzania i stosunków interpersonalnych na Uniwersytecie Webster w Wiedniu. Przez blisko 25 lat pracował w Citibanku na stanowisku wiceprezesa oraz stanowiskach kierowniczych, m.in. w filiach tego banku w Japonii, Austrii, Wielkiej Brytanii i Francji. Na początku lat 90. zajął się działalnością menedżerską w Polsce. Był niezależnym konsultantem, który uczestniczył w tworzeniu Citibanku w Warszawie. W 1992 r. organizował Bank Rolno-Przemysłowy, a w latach 1993–1994 był dyrektorem generalnym firmy Legler Polonia. Przez cztery lata (1991–1994) był członkiem Rady Nadzorczej Powszechnego Banku Kredytowego (PBK). W latach 1995–2000 był wiceprezesem, a potem prezesem Zarządu Raiffeisen Centrobank w Warszawie. W latach 2000–2010 był prezesem Banku BPH. Od 2010 r. do 2013 r. pracował jako doradca Zarządu Deloitte w Polsce oraz od 2011 r. do 2013 r. zasiadał w Radzie Nadzorczej Alior Banku. Z Bankiem związany był od września 2013 r. do 31 sierpnia 2015 r., gdzie był prezesem Zarządu. Józef Wancer ponadto pełni funkcje:
-członka Rady Nadzorczej KRUK S.A.,
-członka Rady i Przewodniczącego Komisji Finansowej Fundacji Auschwitz-Birkenau,
-członka Rady Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce,
-członka Rady Business Centre Club.
Za wybitne osiągnięcia w dziedzinie bankowości w okresie transformacji Józef Wancer został odznaczony Złotym Krzyżem Zasługi oraz Orderem Odrodzenia Polski Polonia Restituta.


W związku z decyzją Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia tj. powołaniem ww. członków Rady Nadzorczej oraz ze złożeniem przez uprawnionego akcjonariusza oświadczenia o powołaniu osób nadzorujących, o którym mowa w raporcie bieżącym nr 36/2016 z dnia 4 maja 2016 roku, skład Rady Nadzorczej KRUK S.A. nowej kadencji przedstawia się następująco:
1. P. Krzysztof Kawalec – Członek Rady Nadzorczej,
2. P. Józef Wancer – Członek Rady Nadzorczej,
3. P. Tomasz Bieske – Członek Rady Nadzorczej,
4. P. Piotr Stępniak – Członek Rady Nadzorczej,
5. P. Katarzyna Beuch – Członek Rady Nadzorczej,
6. P. Robert Koński – Członek Rady Nadzorczej,
7. P. Arkadiusz Orlin Jastrzębski – Członek Rady Nadzorczej.

Jednocześnie Emitent informuje, iż według złożonych oświadczeń żadna z wyżej wymienionych osób nie prowadzi działalności, która byłaby konkurencyjna w stosunku do działalności Emitenta. Żadna z ww. osób nie jest również wspólnikiem konkurencyjnej spółki cywilnej lub spółki osobowej ani członkiem organu spółki kapitałowej lub członkiem organu jakiejkolwiek innej konkurencyjnej osoby prawnej. Ponadto żadna z wyżej wymienionych osób nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

Szczegółowa podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt 22 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych […].

MESSAGE (ENGLISH VERSION)






Current Report No. 39/2016


Date of the report: May 9th 2016


Subject: Appointment of Supervisory Members


Legal basis: Art. 56.1.2 of the Public Offering Act – Current and
periodic information


Text of the report:


The Management Board of KRUK S.A. (the “Company”) announces that on May
9th 2016 the Annual General Meeting of KRUK S.A. appointed, with effect
as of the same date, the following persons to serve on the Company
Supervisory Board: Katarzyna Beuch, Tomasz Bieske, Robert Koński,
Arkadiusz Jastrzębski and Józef Wancer.


Below are presented the biographical notes of the new Supervisory Board
members.


Katarzyna Beuch


Katarzyna Beuch graduated from the Faculty of Management and IT Studies
of the Wrocław University of Economics. She also completed a
postgraduate USAID programme for Polish bankers on assets and
liabilities management and banking risk. In 2000, she was awarded a
diploma of the Association of Chartered Certified Accountants (ACCA).
Her professional career began in 1993 at the Department of Assets and
Liabilities Management of Bank Zachodni S.A. in Wrocław. In 1996− 2006,
Katarzyna Beuch worked at the Audit Department of Ernst & Young Audit
Sp. o.o., where she progressed from the position of assistant to section
manager and then manager. She dealt with audits of financial reports,
due diligence projects and accountancy consulting at financial
institutions, such as banks, leasing and insurance companies, pension
and investment funds, and non-financial enterprises. From 2006 to 2012,
she was with Getin Holding S.A., where she was a member of the
Management Board and CFO (October 2009 - September 2012), and before
that a Deputy CFO and commercial proxy of the company. Since September
2014, she has served as Head of the Accounting Department at Santander
Consumer Bank. As a member of the Supervisory Board, Katarzyna Beuch
meets the independence criteria set out in Principle II.Z.4 of Best
Practice of GPW Listed Companies 2016.


Tomasz Bieske


Tomasz Bieske graduated from the Faculty of Economics of the University
of Cologne in Germany. For six years, he worked at the Dresdner Bank’s
head office in Frankfurt. After he returned to Poland in 1990, Tomasz
Bieske co-founded Artur Andresen in Poland and served as head of the
Financial Markets Group, where he was responsible for dealings with
clients from the financial sector. When Andersen was merged with Ernst &
Young, he assumed the position of head of the Financial Markets, Audit
and Business Advisory Group of the combined firm. He has been involved
in a majority of high-profile projects executed in the Polish financial
services sector. The projects included planning of the public offerings
of PKO BP S.A. and Kredyt Bank S.A., auditing the financial statements
of the National Bank of Poland, PKO S.A. and Getin Holding, and
developing a concept for the privatisation of the Warsaw Stock Exchange.
Tomasz Bieske also contributed to the development of a strategy for Bank
Pocztowy and of a plan of operational changes for the Ministry of
Finance. He was engaged in transactions to sell NPL portfolios, as well
as in share valuations of private banks in Poland, and in a number of
due diligence processes ordered by foreign investors. Since 2011, Tomasz
Bieske has been part of a team working on changes to laws and business
regulations governing the cooperative banking sector (EU Directive IV,
proposed changes to Polish laws, co-operation with the Polish Ministry
of Finance and the Polish Financial Supervision Authority). He has also
established closed cooperation with the Polish Bank Association and the
National Association of Cooperative Banks. He is a Polish chartered
auditor, and the author of many publications on the banking sector and
financial markets. In 2011, he was presented with a gold medal from the
Polish Bank Assiciation for his contribution to the development of
banking in Poland in 1991–2011. Until June 30th 2013, he worked for
Ernst & Young. Tomasz Bieske is a member of the supervisory boards of
KRUK S.A. Altus TFI S.A. and Prime Car Management S.A., as well as
chairman of the supervisory board of FM Bank PBP.





Robert Koński


Robert Koński graduated from the John F. Kennedy School of Government
(MPA), Harvard University and from Tufts University (BA) in the US.
Since December 2013, he has been President of the Management Board and
CEO of Rathdowney Resources Ltd., a Canadian exploration company
developing a concept to construct zinc and lead ore mines in
south-western Poland In 2012–2014, he was an advisor to the President of
the Management Board of PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. In 2008-2012,
Mr Koński worked for Kulczyk Holding S.A., initially as a member of the
Management Board and Chief Operating Officer, and from July 2010 as an
advisor to the Management Board. Previously, he worked for six years for
Euronet Worldwide, Inc., first as the head of Polish operations and then
as Regional Director. Earlier, Robert Koński held the position of
partner at Horton International (an executive search company),
consultant at Egon Zehnder International, and Fixed Income Manager at IB
Austria Securities S.A. In 1990−1995, as an advisor to the Minister of
Finance (from Leszek Balcerowicz’s to Grzegorz Kołodko’s term), he was
involved in the transformation and restructuring of the Polish financial
services sector. He was also a member of the team that negotiated the
agreement with the London Club. He is a member of the Board of the
Harvard Club of Poland and serves on the Board of Trustees at the
American School of Warsaw. Mr Koński is a member of the shooting section
of C.W.K.S. Legia Warszawa, a sports club.





Arkadiusz Orlin Jastrzębski





Arkadiusz Orlin Jastrzębski is a 1997 graduate of the Faculty of Finance
and Banking at the Warsaw School of Economics (SGH), and of doctoral
studies on competitiveness at the Collegium of World Economy at the
Warsaw School of Economics (SGH). He has been actively involved in the
Polish capital market since 1995. Mr Jastrzębski was one of the first
investment advisors in Poland (licence No. 14). He is also a certified
financial analyst (CFA, Association for Investment Management and
Research, USA) and a licensed SFA Securities Representative (UK). His
extensive professional experience includes international work. Since
1995, Mr Jastrzębski has held positions with investment banks (West
Merchant Bank in London), investment firms (Raiffeisen Poland, NFI),
private equity funds (Innova Central Europe), venture capital funds and
consulting firms (Hexagon Capital Polska); he also worked as an
entrepreneur (Red Point Sp. z o.o.) and served on supervisory boards of
listed companies (Forte S.A., Koelner S.A., Atlanta Poland S.A.,
Polenergia S.A., Comp S.A., Integer.pl S.A., PayTel S.A.). Mr
Jastrzębski is also experienced in investments on the capital, private
equity and real estate markets, strategic





Józef Wancer


Józef Wancer has a degree in economy from the City College of New York
and in management and interpersonal relations from Webster University
Vienna. He worked for Citibank for 25 years, serving as Vice-President
and holding various management positions, including at the bank’s
branches in Japan, Austria, United Kingdom, and France. In early 1990s,
Mr Wancer began working as a manager in Poland. As an independent
consultant, he was involved in the establishment of Citibank in Warsaw.
In 1992, he was responsible for the organisation of Bank
Rolno-Przemysłowy, and served as CEO of Legler Polonia from 1993 to
1994. For four years (1991–1994), he was member of the Supervisory Board
of Powszechny Bank Kredytowy (PBK). In 1995–2000, Mr Wancer was
Vice-President and then President of the Management Board of Centrobank
of Warsaw. He was also President of the Bank BPH Management Board from
2000 to 2010. In 2010–2013, he was an advisor to the Management Board of
Deloitte Polska, and in 2011–2013 – member of the Supervisory Board of
Alior Bank, where he served as President of the Management Board from
September 2013 to August 31st 2015. Józef Wancer also held the following
positions:


– Member of the Supervisory Board of KRUK S.A.,


– Member of the Supervisory Board and Chairman of the Financial
Committee of the Auschwitz-Birkenau Foundation,


– Member of the Board of the American Chamber of Commerce in Poland,


– Member of the Board of Business Centre Club.


In recognition of his extraordinary achievements in the banking sector
during Poland’s economic and political transformation, Józef Wancer was
awarded the Golden Cross of Merit and the Order of Polonia Restituta.


Following the decision of the Annual General Meeting to appoint the
above persons as Supervisory Board members and the submission of
representations on the appointment of supervisory staff by the
authorised shareholder, referred to in Current Report No. 36/2016 of May
4th 2016, the composition of the Supervisory Board of KRUK S.A. of the
new term of office is as follows:


1. Krzysztof Kawalec – Member of the Supervisory Board,


2. Józef Wancer – Member of the Supervisory Board,


3. Tomasz Bieske – Member of the Supervisory Board,


4. Piotr Stępniak – Member of the Supervisory Board,


5. Katarzyna Beuch − Member of the Supervisory Board


6. Robert Koński – Member of the Supervisory Board,


7. Arkadiusz Orlin Jastrzębski – Member of the Supervisory Board.


Based on the submitted representations, none of the persons specified
above is engaged in any activities competitive to the Company’s business
or is a partner in any competitive partnership under civil law or
another type of partnership, or a member of a governing body of any
competitive company or other legal entity. Further, none of these
persons is entered in the Register of Insolvent Debtors maintained
pursuant to the Act on the National Court Register.


Detailed legal basis: Par. 5.1.22 of the Regulation of the Minister of
Finance of February 19th 2009 on current and periodic information to be
published by issuers of securities […].


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2016-05-09 Iwona Słomska Członek Zarządu
2016-05-09 Agnieszka Kułton Członek Zarządu

Cena akcji Kruk

Cena akcji Kruk w momencie publikacji komunikatu to 235.3 PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Kruk aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Kruk.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama