Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Kino Polska TV S.A.: Umowy współpracy z At Media sp. z o.o. - 4 mln zł (2011-12-16)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 52:Zawarcie umowy znaczącej.

Firma: Kino Polska TV Spółka Akcyjna
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO









Raport bieżący nr 52 / 2011





Data sporządzenia: 2011-12-16
Skrócona nazwa emitenta
Kino Polska TV S.A.
Temat
Zawarcie umowy znaczącej.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Kino Polska TV S.A. ("Spółka") informuje o podpisaniu w dniu dzisiejszym (16 grudnia 2011 r.) trzech umów o współpracy w zakresie świadczenia usług reklamowych pomiędzy Kino Polska TV S.A.
a At Media Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie przy ul. Bonifraterskiej 17 ("Broker"), łącznie spełniających kryterium umowy znaczącej. Spółka szacuje, iż ogólna wartość tychże umów przekroczy 10% kapitałów własnych Kino Polska TV S.A., tj. kwotę ok. 4 mln zł.

Działania te, związane są ze zbliżającym się końcem okresu obowiązywania umowy (wygasa z dniem 31.12.2011 r.) zawartej pomiędzy Spółką a Brokerem 02.01.2009 r., przedmiotem której jest świadczenie usług reklamowych zarówno na rzecz programu telewizyjnego Kino Polska, jak i FilmBox – umowa ta, została opisana w Prospekcie Emisyjnym Spółki zatwierdzonym przez Komisję Nadzoru Finansowego w dn. 25 lutego 2011 r.

Wobec powyższego, a także w wyniku podjętej przez Zarząd Spółki decyzji o rozpoczęciu (począwszy od stycznia 2012 r.) sprzedaży czasu reklamowego na antenie kanału Kino Polska Muzyka, strony ustaliły, iż zawarte zostaną trzy umowy, obejmujące swym zakresem usługi reklamowe odrębnie na każdy z programów produkowanych przez Spółkę - Kino Polska, Kino Polska Muzyka i FilmBox. Najistotniejszą, pod względem wartości, jest umowa dotycząca sprzedaży czasu reklamowego na kanale Kino Polska.

Zgodnie z zapisami wskazanych powyżej umów, Spółka wykonywała będzie czynności umożliwiające At Media
sp. z o.o. nabywanie usług reklamowych (tj. emisji reklam oraz akcji specjalnych polegających na bezpośredniej lub pośredniej promocji towarów i usług lub innych wartości) z prawem ich dalszego zbywania we własnym imieniu i na rzecz osób trzecich – do czego, na mocy niniejszych umów Broker się zobowiązał.

Kino Polska TV S.A. zobligowała się także do nie zbywania usług reklamowych na rzecz innych podmiotów, za wyjątkiem:
- świadczenia usług reklamowych na rzecz osób trzecich w drodze barteru,
- świadczenia usług reklamowych na podstawie umów dotyczących akcji specjalnych zawartych z podmiotami nie prowadzącymi bezpośredniej lub pośredniej współpracy z At Media sp. z o.o.,
- umów, których przedmiotem jest emisja filmów Telesprzedaży,
- umów zawartych bezpośrednio przez Spółkę z podmiotami, z którymi Broker prowadzi współpracę, jednakże mogą one dotyczyć wyłącznie pasma reklamowego nie zarezerwowanego uprzednio przez At Media Sp. z o.o.

Spółka ma obowiązek zapewnienia i utrzymania do stałej dyspozycji dla AT Media sp. z o.o. pasma reklamowego z prawem do wyłącznego korzystania, z wyłączeniem opisanych wyżej wyjątków.

Za treść reklam odpowiada At Media sp. z o.o. z tym zastrzeżeniem, że Kino Polska TV S.A. ma prawo odmówić nadania reklamy mogącej naruszyć obowiązujące przepisy prawa.
Umowy precyzują ponadto zasady rezerwacji czasu antenowego, współpracy podczas akcji specjalnych
i współpracy barterowej.

Z tytułu zawartych umów wynagrodzenie na rzecz Spółki zostało ustalone jako określony procent przychodów netto z emisji reklam na danym programie.
W chwili publikacji raportu nie jest możliwe dokładne oszacowanie wartości umów, która jest uzależniona od wielu czynników, m.in. wskaźników GRP, CPP oraz ogólnej sytuacji na rynku reklamy w Polsce.

Umowy zawarte zostały na czas określony od dnia 01.01.2012 r. do 31.12.2014 r. W przypadku rażącego naruszenia danej umowy każda ze stron może ją rozwiązać z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca. Umowy przewidują możliwość ich automatycznego przedłużenia, na kolejny 3-letni okres.
Umowy nie zawierają postanowień odbiegających od warunków powszechnie stosowanych dla tego rodzaju umów, a także nie przewidują kar umownych.

Podstawa prawna: §5 ust. 1 pkt. 3 oraz §9 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz. U. Nr184, poz. 1539, z późn. zm.).

MESSAGE (ENGLISH VERSION)






PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2011-12-16 Piotr Reisch Prezes Zarządu
2011-12-16 Bogusław Kisielewski Członek Zarządu

Cena akcji Kinopol

Cena akcji Kinopol w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Kinopol aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Kinopol.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama