Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Harper Hygienics S.A.: Informacja produktowa (2021-02-22)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 3:Cleanic Eco Baby - "Najlepszy Produkt 2021 - Wybór Konsumentów"

Firma: HARPER HYGIENICS SPÓŁKA AKCYJNA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO

Raport bieżący nr 3 / 2021
Data sporządzenia: 2021-02-22
Skrócona nazwa emitenta
HARPER HYGIENICS S.A.
Temat
Cleanic Eco Baby - "Najlepszy Produkt 2021 - Wybór Konsumentów"
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Harper Hygienics S.A. ("Spółka", "Emitent") informuje, że w dniu 18 lutego br. podczas uroczystej Gali zostały ogłoszone wyniki badania konsumenckiego „Najlepszy Produkt 2021– Wybór Konsumentów”.
W kategorii PRODUKTY HIGIENICZNE DLA DZIECI Spółka Harper Hygienics S.A. otrzymała nagrody dla produktów:
• CLEANIC BABY ECO CHUSTECZKI DLA NIEMOWLĄT I DZIECI VEGE MILK, PROBIOTICAL, ATOPICAL - ZŁOTY MEDAL
• CLEANIC BABY ECO PŁATKI I PATYCZKI DLA NIEMOWLĄT I DZIECI ORGANIC – SREBRNY MEDAL

Otrzymane nagrody są dla Spółki ogromnym wyróżnieniem oraz motywacją do dalszego rozwoju produktów przyjaznych skórze i środowisku, wykonanych z naturalnych, biodegradowalnych włóknin w opakowaniach do recyklingu.
Harper Hygienics S.A. będzie wykorzystywać znak Najlepszy Produkt 2021 będący synonimem najwyższej jakości i zaufania Konsumentów.

„Najlepszy Produkt 2021– Wybór Konsumentów” to już 10.edycja ogólnopolskiego badania konsumenckiego.
Badanie wyłania najlepsze nowości FMCG – spożywcze, chemii gospodarczej oraz kosmetyczne wprowadzone na rynek między 1 września 2019 a 1 września 2020 roku.

Dodatkowe informacje:
O BADANIU: Przedmiotem 10. edycji ogólnopolskiego badania „NAJLEPSZY PRODUKT – Wybór Konsumentów®” było 253 NOWOŚCI - spożywczych, chemicznych i kosmetycznych, wprowadzonych do dystrybucji między 1 września 2019 roku a 30 września 2020 roku w ramach 49 kategorii FMCG. Celem badania było zidentyfikowanie, które nowe produkty FMCG zasługują na miano najlepszych. Zwycięzców wybrali konsumenci ankietowani przez Instytut GfK Polonia. Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) z wykorzystaniem GfK Access Panelu.
RESPONDENCI: Wyboru dokonali Konsumenci - reprezentatywna próba 1000 respondentów (osoby dorosłe między 18. a 65. rokiem życia). Były to osoby podejmujące decyzje lub istotnie współdecydujące o zakupach do swojego gospodarstwa domowego, oraz regularnie korzystające z konkretnych, objętych badaniem kategorii produktowych.
ORGANIZATOR BADANIA : Wydawnictwo Gospodarcze

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2021-02-22 Dmitrij Kostojanskij Prezes Zarządu
2021-02-22 Andrzej Kowalski Członek Zarządu

Cena akcji Harper

Cena akcji Harper w momencie publikacji komunikatu to 0.89 PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Harper aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Harper.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama