Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Digital Network S.A.: Prognoza wyników finansowych grupy na 2011 rok (2011-09-27)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB-W 20: Prognoza wyników finansowych Grupy Kapitałowej 4fun Media S.A. na 2011 rok

Firma: 4FUN MEDIA SPÓŁKA AKCYJNA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

Spis załączników:
  1. zalacznik_nr 1_raport nr_20-ost.pdf

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO









Raport bieżący nr 20 / 2011
Data sporządzenia: 2011-09-27
Skrócona nazwa emitenta
4FUN MEDIA S.A.
Temat

Prognoza wyników finansowych Grupy Kapitałowej 4fun Media S.A. na 2011 rok
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Działając na podstawie § 5 ust. 1 pkt 25 w związku z § 31 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim, Zarząd 4fun Media S.A. niniejszym ogłasza prognozę skonsolidowanych wyników finansowych na 2011 rok.

1.Prognozowane wyniki

Prognoza wyników finansowych Grupy Kapitałowej na 2011 rok obejmuje następujące parametry finansowe: przychody ze sprzedaży, EBITDA, zysk operacyjny oraz zysk netto.

Przychody ze sprzedaży: 23.800 tys zł;

EBITDA: 10.000 tys zł;

Zysk operacyjny: 8.500 tys zł;

Zysk netto: 7.700 tys zł.


2.Okres, którego prognoza dotyczy

Prognoza dotyczy przewidywanych wyników finansowych za rok zakończony 31 grudnia 2011 roku..


3.Podstawy i istotne założenia prognozy

Przygotowując prognozy finansowe, Zarząd 4fun Media S.A. oparł się na następujących założeniach:

1/ Biorąc pod uwagę wyniki analiz prowadzonych przez firmy badawcze monitorujące rynek reklamy telewizyjnej w Polsce, Zarząd 4fun Media S.A. zakłada, iż cały rynek będzie znajdował się w lekkim trendzie wzrostowym, natomiast znacząco szybciej niż cały rynek reklamy telewizyjnej w Polsce, będzie rosła dynamika wydatków reklamowych przeznaczonych na telewizje tematyczne. W I półroczu br. stanowiły one cennikowo 40% wartości wszystkich wydatków reklamowych w tej branży.

2/ Zarząd 4fun Media S.A. zakłada dalszy wzrost oglądalności własnych telewizji: 4fun.tv i rebel:tv na rynku kanałów tematycznych. Potwierdza to stały i regularny wzrost zainteresowania programami oraz ramówką wśród grup docelowych obu kanałów, obserwowany w dotychczasowych miesiącach bieżącego roku. Zarząd zakłada, iż tak pozytywne tendencje zostaną utrzymane przez cały okres objęty niniejszą prognozą. Efektem tych założeń ma być dalszy wzrost przychodów reklamowych stanowiących główne źródło wzrostu sprzedaży Grupy Kapitałowej 4fun Media S.A. w prognozowanym okresie.

3/ Wzrost oglądalności obu kanałów, wspiera równolegle systematyczny wzrost zasięgu technicznego. Na koniec sierpnia 2011 roku wynosi on w przypadku 4fun.tv blisko 60%, natomiast w przypadku rebel:tv ok. 23% i utrzymuje tendencję wzrostową.

4/ Zarząd 4fun Media S.A. zakłada prowadzenie dalszych, intensywnych działań w Internecie, których celem jest stały wzrost liczby użytkowników zainteresowanych ofertą stacji 4fun.tv i rebel:tv prezentowaną na stronach www oraz w portalach społecznościowych. Wspiera to prowadzenie badań dotyczących potrzeb użytkowników oraz dostosowywanie własnej oferty programowej do ich oczekiwań. Ma to bezpośredni wpływ na obserwowany wzrost oglądalności własnych stacji tematycznych.

5/ Prognoza Zarządu 4fun Media S.A. na 2011 rok nie zakłada żadnych zmian wielkości finansowych i ekonomicznych, uzyskiwania dodatkowych korzyści lub poniesienia dodatkowych kosztów związanych z planowanymi przejęciami innych podmiotów. Zakłada jednocześnie utrzymanie wszystkich znaczących kontraktów, które gwarantują stały dopływ strumieni pieniężnych oraz uzyskiwanie przychodów prowizyjnych przez spółkę zależną Program Sp. z o.o.

6/ Prognoza Zarządu 4 fun Media S.A. na 2011 rok została oparta na założeniu, że Spółka nie zaciągnie w tym okresie nowych, znaczących zobowiązań finansowych.


4.Sposób monitorowania możliwości realizacji prognozowanych wyników

Zarząd 4fun Media S.A. będzie dokonywał oceny możliwości realizacji prognozowanych wyników oraz dokonywał jej ewentualnej korekty w przypadku gdy okaże się, iż co najmniej jedna z prognozowanych pozycji będzie różnić się o co najmniej 10% w stosunku do ogłoszonej prognozy. Dokonując korekty, Zarząd 4fun Media S.A. wskaże jednocześnie czynniki, które wpłynęły na zmianę publikowanej wcześniej prognozy.


5.Okresy w jakich Zarząd 4fun Media S.A. będzie dokonywał oceny możliwości realizacji prognozowanych wyników oraz dokonywał ewentualnej korekty prezentowanej prognozy wraz z określeniem zastosowanych kryteriów tej oceny.

Zarząd 4fun Media S.A. będzie na bieżąco dokonywał oceny możliwości realizacji prognozowanych wyników. W przypadku, gdy dokonana ocena wskaże, iż co najmniej jedna z prognozowanych pozycji będzie różnić się o co najmniej 10% w stosunku do ogłoszonego poziomu, Zarząd 4fun Media S.A. niezwłocznie poda o tym informację w trybie raportu bieżącego wraz z korektą ogłoszonej prognozy.


Załączniki
Plik Opis

zalacznik_nr 1_raport nr_20-ost.pdf
zalacznik_nr 1_raport nr_20-ost.pdf

MESSAGE (ENGLISH VERSION)






PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2011-09-27 Ewa Czekała Prezes Zarządu
2011-09-27 Aneta Parafiniuk Członek Zarządu

Cena akcji Digitanet

Cena akcji Digitanet w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Digitanet aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Digitanet.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama