Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

CCC S.A.: Przychody ze sprzedaży za luty 2009 (2009-03-03)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 7:Raport miesięczny za luty 2009

Firma: NG2 S.A.
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO









Raport bieżący nr 7 / 2009





Data sporządzenia: 2009-03-03
Skrócona nazwa emitenta
NG2
Temat
Raport miesięczny za luty 2009
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd NG2 S.A. informuje, że jednostkowe przychody ze sprzedaży osiągnęły w miesiącu lutym 2009 roku kwotę 42,7 mln PLN i były niższe od osiągniętych w lutym ubiegłego roku o 3,8 %. Przychody za okres styczeń – luty 2009 wyniosły 88,1 mln PLN i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2008 roku o 16,2 %.

Na mniejszą wysokość przychodów ze sprzedaży w lutym br. w stosunku do zeszłego roku wpłynęło opóźnienie wymiany towaru w sklepach i przesunięcie w czasie sprzedaży kolekcji wiosenno-letniej do odbiorców hurtowych (franszyzobiorców).

Sprzedaż detaliczna w lutym 2009 stanowiła 67,4 % sprzedaży ogółem (dla porównania 52,0% w lutym 2008), a w okresie styczeń – luty 2009 stanowiła 75,5 % (dla porównania 54,9% w okresie styczeń – luty 2008). Wartość sprzedaży detalicznej w lutym 2009 wyniosła 28,8 mln PLN i była wyższa o 24,7% niż w lutym ubiegłego roku. Wartość sprzedaży hurtowej w lutym 2009 wyniosła 12,8 mln PLN i była niższa o 36,0 % niż w lutym ubiegłego roku.

Narastająco za okres styczeń – luty 2009 sprzedaż detaliczna wyniosła 66,5 mln PLN, co stanowiło wzrost o 59,9% w stosunku do analogicznego okresu roku 2008. Narastająco za okres styczeń – luty 2009 sprzedaż hurtowa wyniosła 19,3 mln PLN, co stanowiło spadek 39,1% w stosunku do analogicznego okresu roku 2008.

Zarząd spółki jest zadowolony z osiągniętych wielkości przychodów, zwłaszcza w odniesieniu do sprzedaży detalicznej realizowanej w sklepach własnych. W okresie styczeń – luty 2009 wszystkie sieci detaliczne zanotowały wzrost sprzedaży w placówkach porównywalnych w stosunku do poprzedniego roku: CCC +25,2%, BOTI + 27,8%, QUAZI + 6,5%.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)






PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2009-03-03 Mariusz Gmych Wiceprezes
2009-03-03 Piotr Nowjalis Wiceprezes

Cena akcji Ccc

Cena akcji Ccc w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Ccc aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Ccc.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama