Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Brand 24 S.A.: Wybrane dane operacyjne Grupy za II kwartał 2024 roku (2024-07-15)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 29:Wybrane dane operacyjne Grupy Kapitałowej Brand 24 za II kwartał 2024 r.

Firma: BRAND24 SPÓŁKA AKCYJNA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO

Raport bieżący nr 29 / 2024
Data sporządzenia: 2024-07-15
Skrócona nazwa emitenta
BRAND24 S.A.
Temat
Wybrane dane operacyjne Grupy Kapitałowej Brand 24 za II kwartał 2024 r.
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd Brand 24 S.A. [Spółka, Emitent] informuje, że w związku z zakończeniem w dniu 15 lipca 2024 r. procesu agregacji danych operacyjnych za II kwartał 2024 r. Zarząd Emitenta przekazuje do publicznej wiadomości informacje o działalności handlowej Spółki i spółki zależnej w ww. okresie.
Wartość miesięcznych powtarzalnych przychodów [MRR] na koniec II kwartału 2024 r. wyniosła 650 tys. USD [tj. 2.6 mln PLN], co oznacza wzrost o 157 tys. USD, czyli o 32% w ujęciu rok do roku.
Średni przychód operacyjny przypadający na użytkownika subskrypcyjnego [ARPU] na koniec II kwartału 2024 r. wyniósł 165 USD [657 PLN] co oznacza wzrost o 36 USD [28%] w ujęciu rok do roku. Natomiast średni przychód operacyjny przypadający na nowego użytkownika subskrypcyjnego tj. użytkownika pozyskanego w II kwartale 2024 roku wyniósł 197 USD [785 PLN] co oznacza wzrost o 43 USD [28%] w ujęciu rok do roku.
W ocenie Emitenta głównymi czynnikami wpływającymi na wskaźniki II kwartał 2024 r. były:
1] przebudowa cennika dla klientów;
2] kurs USD względem PLN;
3] pojawienie się nowych funkcji aplikacji BRAND24,
4] przesunięcie portfolio klientów w stronę większych marek;
W ocenie Emitenta głównymi czynnikami, które mogą mieć wpływ na wskaźniki III kwartału 2024 roku będą:
1] dalsza praca nad dopasowaniem cennika do potrzeb klienta;
2] pogłębiające się przesunięcie portfolio klientów Brand24 w stronę większych marek;
3] pojawienie się nowych funkcji aplikacji Brand24;
4] wpływ kursu USD względem PLN;
5] bieżąca sytuacja makroekonomiczna oraz możliwe spowolnienie gospodarcze.
Wszystkie wyliczenia finansowe zostały wykonane w oparciu o średni kurs dolara w I połowie 2024 roku.
Emitent zaznacza, że jego oferta jest skierowana do klientów biznesowych za pośrednictwem serwisów internetowych. Przychód generowany przez poszczególnych klientów różni się w zależności od wybranego planu abonamentowego oraz liczby monitorowanych kluczowych zwrotów.
Termin MRR [ang. Monthly Recurring Revenue] obliczany jest wartość przychodów uzyskanych z miesięcznych płatności abonamentów subskrypcyjnych. Natomiast ARPU [ang Average Revenue Per User] obliczany jest jako wartość przychodów uzyskanych z miesięcznych płatności abonamentów subskrypcyjnych podzielona przez łączną liczbę klientów dokonujących płatności w okresie danego miesiąca. Wskazane powyżej wskaźniki odnoszą się do danych GK Brand 24. Powyższe definicje oraz metodologię jej obliczania są takie same, jak definicje oraz metodologia obliczania tych wskaźników w raportach okresowych Emitenta.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2024-07-15 Michał Sadowski Prezes Zarządu
2024-07-15 Piotr Wierzejewski Członek Zarządu
2024-07-15 Bartosz Kozłowski Członek Zarządu

Cena akcji Brand 24 S.A.

Cena akcji Brand 24 S.A. w momencie publikacji komunikatu to 46.6005 PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Brand 24 S.A. aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Brand 24 S.A..


Komunikaty ESPI

Komunikaty ESPI

ESPI - Komunikaty spółek


Reklama