RB 6:Aktualizacja założeń kierunków strategicznych rozwoju Emitenta i jego Grupy Kapitałowej.
Firma: HubStyle SPÓŁKA AKCYJNASpis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | ||||||||||||
| Raport bieżący nr | 6 | / | 2017 | ||||||||
Data sporządzenia: | 2017-03-22 | |||||||||||
Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
HubStyle S.A. | ||||||||||||
Temat | ||||||||||||
Aktualizacja założeń kierunków strategicznych rozwoju Emitenta i jego Grupy Kapitałowej. | ||||||||||||
Podstawa prawna | ||||||||||||
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | ||||||||||||
Treść raportu: | ||||||||||||
Zarząd Hubstyle S.A. („Emitent”, „Spółka”) informuje, że w dniu 22 marca 2017 r. postanowił dokonać aktualizacji strategicznych kierunków rozwoju Emitenta na lata 2017-2018. Aktualizacja strategii rozwoju Emitenta, a także spółek wchodzących w skład jego Grupy Kapitałowej (dalej jako „Grupa Hubstyle”), podyktowana jest realizacją kluczowych jej elementów, opisanych w raporcie bieżącym nr 25/2015 z dnia 24 czerwca 2015 r., a także koniecznością dostosowania celów średnio i długoterminowych do aktualnie obserwowanych uwarunkowań rynkowych. W wyniku przeprowadzonych analiz, Zarząd Emitenta zdecydował o kontunuowaniu działań zmierzających do dalszego, intensywnego rozwoju segmentu sprzedaży odzieży, opartego o marki własne. W związku z tym, Zarząd przyjął poniżej opisane, podstawowe założenia tego rozwoju: 1) Koncentracja na budowie skali sprzedaży marek własnych w segmencie lifestyle. 2) Koncentracja na markach Sugarfree i Cardio Bunny, oraz dalszy ich rozwój poprzez poszerzenie głębokości i szerokości oferty produktowej, działania marketingowe zwiększające rozpoznawalność marek, wprowadzanie dalszych funkcjonalności i ułatwień dla klientów. 3)Rozwój skalowalnej infrastruktury e-commerce według najlepszych praktyk na rynku, w celu poprawy efektywności i kluczowych wskaźników biznesowych. 4)Zawieszenie projektów, które nie przekładają się w ocenie Zarządu na dynamiczny wzrost przychodów Grupy i jej pozycji rynkowej tj. Emente, Freakylicks oraz Kragelman i generowały negatywne wyniki w roku 2016. Zarząd Emitenta zakłada, że w efekcie realizacji ww. założeń istotnie umocni się pozycja Emitenta na polskim rynku e-commerce. Głównym czynnikiem mającym na to wpływ będzie portfolio silnych marek własnych, tj. Sugarfree i Cardiobunny, które odpowiadały za około 92% przychodów w segmencie sprzedaży odzieży, generowanych w roku 2016 przez Grupę Hubstyle. Zgodnie z opracowanymi przez Zarząd Emitenta analizami rynkowymi, zarówno rynek e-commerce w modzie (jako całość), jak i sam segment klientów do których swoją ofertę kieruje Cardiobunny i Sugarfree, charakteryzują się obecnie dynamicznym trendem wzrostowym. Planowana przez Zarząd Emitenta realizacja zaktualizowanej strategii Spółki zostanie sfinansowana ze środków pozyskanych w wyniku sprzedaży aktywów, które nie są obecnie postrzegane przez Zarząd Emitenta jako kluczowe lub ze środków pozyskanych w drodze emisji dłużnych instrumentów finansowych. |
MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
|
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2017-03-22 | Monika Englicht | Prezes Zarządu | |||
2017-03-22 | Wojciech Patyna | Wiceprezes Zarządu | |||
2017-03-22 | Wiktor Dymecki | Członek Zarządu |
Cena akcji 3rgames
Cena akcji 3rgames w momencie publikacji komunikatu to 2.0 PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja 3rgames aktualnie.
W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI 3rgames.