Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Organic Farma Zdrowia S.A.: Raport miesięczny za luty 2010 r. (2010-03-15)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 9/2010:Raport miesięczny za luty 2010

Firma: ORGANIC FARMA ZDROWIA SPÓŁKA AKCYJNA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ


Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy z dnia 31 października 2008 r. Zarząd Organic Farma Zdrowia S.A. przekazuje raport za luty 2010r.:
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym emitenta, które w ocenie emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych emitenta.
1. Zarząd Organic Farma Zdrowia S.A. informuje, że 20 lutego zostały zamknięte delikatesy w Galerii Łódzkiej w Łodzi. Nastąpiło to, po wcześniejszym podpisaniu porozumienia z Wynajmującym o wcześniejszym rozwiązaniu umowy najmu. Koszty zamknięcia i likwidacji lokalu nie obciążą wyników bieżących Spółki, ponieważ koszty te zostały ujęte w rezerwie celowej zawiązanej w IV kwartale 2009 roku. Efektem zamknięcia tych delikatesów będzie poprawa rentowności Spółki.
2. Umacniająca się złotówka powoduje zmniejszenie kosztów czynszów za lokale, w większość naliczanych z kwot ustalonych umownie w Euro. Ponieważ czynsze za lokale stanowią bardzo istotną pozycję kosztową Spółki to ich obniżka płynąca z kursu walutowego jest kolejnym elementem wpływający na poprawę rentowności.
3. Dzięki wzmocnieniu naszej waluty, błyskawicznie poprawia się opłacalność ponownego importu wielu ekologicznych produktów spożywczych i kosmetycznych. Zarząd rozpoczął współpracę z kilkoma nowymi dostawcami z zagranicy oferującymi produkty o doskonałej jakości i ciągłości dostaw, produkty w Polsce jeszcze nie produkowane lub produkowane w niewystarczających ilościach, potrzebnych do zaopatrzenia sieci Organic Farma Zdrowia. Część z tych dostawców rozpoczęło już produkcję pod marką własną naszej sieci.
II. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.
1. Na dzień 31 marca, godzina 10:00 zostało zwołane WZA. Szczegóły zwołania, w tym agenda i propozycje uchwał zostały opublikowane w systemach EBI: 5/2010 oraz ESPI: RB-W_ASO 1/2010 jednocześnie są dostępne na stronie internetowej Spółki www.organicmarket.pl
2. Spółka planuje do 14 kwietnia opublikować kolejny raport miesięczny.
III. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
1. Raporty EBI:
a. RB 3/2010 - Raport miesięczny za styczeń 2010 - opublikowany dnia 15.02.2010
b. RB 4/2010 - Raport za IV kwartał 2009r. - opublikowany dnia 15.02.2010
2. Raporty ESPI:
Nie było raportów ESPI w tym okresie.

Data
Imię i Nazwisko
Stanowisko
Podpis
2010-03-15 18:49:44 Sławomir Chłoń Prezes Zarządu

Cena akcji Organic

Cena akcji Organic w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Organic aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Organic.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama