RB 6/2015:Raport miesięczny Milkpol SA za luty 2015 roku
Firma: MILKPOLSpis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Zarząd „Milkpol” SA z siedzibą w Czarnocinie („Spółka”) przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc luty 2015 roku.<br /> I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych „Milkpol” SA: W lutym 2015 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych „Milkpol” SA: (1) cena skupu surowca mleczarskiego, wykorzystywanego w produkcji realizowanej przez „Milkpol” SA, w lutym 2015 roku zmalała, w porównaniu do okresu analogicznego dla roku 2014, o 28,1%, przy czym ilość skupowanego mleka surowego w stosunku do ilości skupionej w analogicznym okresie roku 2014 zmalała o 8,1%; (2) wartość przychodów Spółki ze sprzedaży w lutym 2015 roku, w porównaniu do okresu analogicznego dla roku 2014, zmalała o 15,4%. W dniu 11 lutego 2015 roku Spółka rozpoczęła realizację dostaw produktów w wykonaniu postanowień ramowej umowy handlowej zawartej przez Spółkę z kontrahentem (podmiotem z siedzibą w Polsce południowo-wschodniej, będącym właścicielem ogólnopolskiej sieci handlowej, zwanym dalej „Kontrahentem”). Na podstawie przedmiotowej ramowej umowy handlowej Spółka wytwarza i konfekcjonuje na rzecz Kontrahenta produkty oznaczone znakami towarowymi Kontrahenta (produkcja i dostarczanie produktów pod marką własną Kontrahenta – jogurt naturalny w różnych gramaturach). W ocenie Zarządu Spółki zawarcie i realizacja przedmiotowej umowy może mieć skutki dla przyszłych wyników finansowych Milkpol SA. Stosowny raport w tym przedmiocie (raport bieżący EBI nr 4/2015) został opublikowany w dniu 11 lutego 2015 roku. W lutym 2015 roku Spółka wprowadziła na rynek dwa nowe produkty: „Twój wędzony smak” (ser twarogowy o smaku wędzonym) oraz jogurt naturalny 2% tłuszczu, których promocja realizowana jest w ramach rozpoczętej w marcu 2015 roku kampanii reklamowej w postaci bilboardów reklamowych na terenie miasta Łodzi. Przedmiotowe działania (rozszerzenie asortymentu produktów „Milkpol” SA oraz marketingowa kampania reklamowa) związane są z realizacją strategii rozwoju Spółki mającej na celu zwiększenie wielkości oraz zasięgu sprzedaży wyrobów Spółki i mogą mieć wpływ na wyniki finansowe uzyskiwane przez Spółkę. Poza wyżej wymienionymi, w okresie sprawozdawczym nie wystąpiły inne zdarzenia i tendencje w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogłyby mieć wpływ na kondycję finansową oraz wyniki finansowe Spółki. W dniu 16 lutego 2015 roku Spółka opublikowała raport okresowy EBI nr 5/2015 – raport kwartalny Milkpol SA za IV kwartał 2014 roku, tj. za okres od dnia 1 października 2014 roku do dnia 31 grudnia 2014 roku (wraz z danymi porównywalnymi), przedstawiający również dane finansowe narastająco, za okres od dnia 1 stycznia 2014 roku do dnia 31 grudnia 2014 roku (wraz z danymi porównywalnymi), co może mieć wpływ na rynkową wycenę akcji Spółki. II. Zestawienie istotnych wydarzeń korporacyjnych dotyczących Spółki, mających miejsce w miesiącu sprawozdawczym: W lutym 2015 roku nie wystąpiły istotne wydarzenia korporacyjne dotyczące Spółki. III. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem: W okresie sprawozdawczym (tj. w lutym 2015 roku) Spółka opublikowała, za pośrednictwem systemu EBI, trzy raporty EBI: (1) raport bieżący EBI Nr 3/2015 z dnia 11 lutego 2015 roku, Raport miesięczny Milkpol SA za styczeń 2015 roku; (2) raport bieżący EBI Nr 4/2015 z dnia 11 lutego 2015 roku, Rozpoczęcie dostaw w realizacji zawartej ramowej umowy handlowej; (3) raport okresowy EBI Nr 5/2015 z dnia 16 lutego 2015 roku, Raport kwartalny Milkpol SA za IV kwartał 2014 roku. W okresie sprawozdawczym (tj. w lutym 2015 roku) Spółka nie opublikowała, za pośrednictwem systemu ESPI, żadnego raportu ESPI. Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.milkpol.com.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl. IV. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem: W lutym 2015 roku nie były realizowane plany wykorzystania środków pochodzących z emisji akcji Spółki. V. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego: Według wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, aby w okresie miesiąca marca 2015 roku miały mieć miejsce wydarzenia korporacyjne, które mogłyby być istotne z punktu widzenia inwestorów. Podstawa prawna: Pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA z dnia 31 marca 2010 roku – „Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect”. |
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko | Podpis | ||
2015-03-12 11:04:34 | Aleksandra Świerczyńska | Prezes Zarządu | |||
2015-03-12 11:04:34 | Magdalena Gałwa | Członek Zarządu |
Cena akcji Milkpol
Cena akcji Milkpol w momencie publikacji komunikatu to 0.23 PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Milkpol aktualnie.
W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Milkpol.