Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe KOMPAP S.A.: Raport dotyczący zakresu stosowania Dobrych Praktyk (2016-02-11)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 1/2016:Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe KOMPAP Spółka Akcyjna Raport dotyczący zakresu stosowania Dobrych Praktyk

Firma: KOMPAP
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

Spis załączników:
  1. PL_GPW_dobre_praktyki_KOMPAP.pdf

Na podstawie par. 29 ust. 3 Regulaminu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe KOMPAP Spółka Akcyjna przekazuje raport dotyczący niestosowania zasad szczegółowych zawartych w zbiorze "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na GPW 2016"<br><br><br>Polityka informacyjna i komunikacja z inwestorami <br><br>I.Z.1.3. schemat podziału zadań i odpowiedzialności pomiędzy członków zarządu, sporządzony zgodnie z zasadą II.Z.1, <br>Spółka nie stosuje powyższej zasady.<br>W spółce aktualnie zarząd jest jednoosobowy, w związku z czym nie istnieje formalny podział zadań i odpowiedzialności pomiędzy członków zarządu, a w konsekwencji tego, również jego schemat. <br><br>I.Z.1.6. kalendarz zdarzeń korporacyjnych skutkujących nabyciem lub ograniczeniem praw po stronie akcjonariusza, kalendarz publikacji raportów finansowych oraz innych wydarzeń istotnych z punktu widzenia inwestorów &#8211; w terminie umożliwiającym podjęcie przez inwestorów decyzji inwestycyjnych,<br>Spółka nie stosuje powyższej zasady.<br>Spółka nie prowadzi kalendarza zdarzeń korporacyjnych czy publikacji raportów finansowych oraz innych wydarzeń istotnych z punktu widzenia inwestorów. Niemniej jednak spółka podaje do wiadomości publicznej, w formie raportów bieżących, informacje o wszelkich zdarzeniach korporacyjnych z odpowiednim wyprzedzeniem, które również dostępne są na stronie internetowej spółki. Z uwagi na powyższe, w ocenie Zarządu zamieszczanie dodatkowo na stronie internetowej informacji o zdarzeniach korporacyjnych w formie kalendarza jest zbędne. <br><br>I.Z.1.8. zestawienia wybranych danych finansowych spółki za ostatnie 5 lat działalności, w formacie umożliwiającym przetwarzanie tych danych przez ich odbiorców,<br>Spółka nie stosuje powyższej zasady.<br>Na stronie internetowej Spółki nie zostały zamieszczone takie zestawienia. Spółka podaje do wiadomości publicznej w formie raportów okresowych informacje o wynikach finansowych spółki, w tym wybrane dane finansowe, raporty te za ostatnie 5 lat są dostępne na stronie internetowej Spółki.<br><br>I.Z.1.9. informacje na temat planowanej dywidendy oraz dywidendy wypłaconej przez spółkę w okresie ostatnich 5 lat obrotowych, zawierające dane na temat dnia dywidendy, terminów wypłat oraz wysokości dywidend - łącznie oraz w przeliczeniu na jedną akcję,<br>Komentarz spółki dotyczący sposobu stosowania powyższej zasady.<br>w okresie ostatnich 5 lat nie była wypłacana przez Spółkę dywidenda, w związku z czym aktualnie przedmiotowych informacji brak. <br><br>I.Z.1.10. prognozy finansowe &#8211; jeżeli spółka podjęła decyzję o ich publikacji - opublikowane w okresie co najmniej ostatnich 5 lat, wraz z informacją o stopniu ich realizacji, <br>Nie ma zastosowania.<br>Spółka nie podjęła decyzji o publikacji prognoz finansowych. <br><br>I.Z.1.11. informację o treści obowiązującej w spółce reguły dotyczącej zmieniania podmiotu uprawnionego do badania sprawozdań finansowych, bądź też o braku takiej reguły,<br>Spółka nie stosuje powyższej zasady.<br>Spółka nie posiada takiej reguły, gdyż wybór podmiotu uprawnionego do badania sprawozdania finansowego, jak i zmiana takiego podmiotu należy do Rady Nadzorczej i następuje w drodze uchwały tego organu spółki. Rada Nadzorcza podejmuje decyzję o wyborze audytora na podstawie analizy ofert otrzymanych przez Spółkę i przedstawionych przez Zarząd. Niezwłocznie po wyborze audytora informacja w tym zakresie podawana jest do publicznej wiadomości w formie raportu bieżącego i zamieszczona na stronie internetowej Spółki.<br><br>I.Z.1.15. informację zawierającą opis stosowanej przez spółkę polityki różnorodności w odniesieniu do władz spółki oraz jej kluczowych menedżerów; opis powinien uwzględniać takie elementy polityki różnorodności, jak płeć, kierunek wykształcenia, wiek, doświadczenie zawodowe, a także wskazywać cele stosowanej polityki różnorodności i sposób jej realizacji w danym okresie sprawozdawczym; jeżeli spółka nie opracowała i nie realizuje polityki różnorodności, zamieszcza na swojej stronie internetowej wyjaśnienie takiej decyzji,<br>Spółka nie stosuje powyższej zasady.<br>Spółka nie opracowała i nie realizuje polityki różnorodności w odniesieniu do władz spółki oraz jej kluczowych menedżerów. Kluczowe decyzje kadrowe w odniesieniu do władz Spółki podejmuje Walne Zgromadzenie oraz Rada Nadzorcza, kierując się kwalifikacjami kandydata na dane stanowisko i jego doświadczeniem zawodowym. Wiek oraz płeć nie są czynnikami, które wpływają na podejmowanie decyzji dotyczącej zatrudnienia w Spółce. Spółka zatrudnia kluczowych pracowników biorąc pod uwagę posiadaną wiedzę i doświadczenie w branży stosownie do potrzeb, uwzględniając przy tym wymagania i specyfikę danego stanowiska. Takie podejście zapewnia właściwy dobór władz spółki oraz jej kluczowych menedżerów.<br><br>I.Z.1.16. informację na temat planowanej transmisji obrad walnego zgromadzenia - nie później niż w terminie 7 dni przed datą walnego zgromadzenia,<br>Spółka nie stosuje powyższej zasady.<br>Statut Spółki, jak i Regulamin Obrad Walnego Zgromadzenie nie przewidują transmisji obrad. Ponadto zasada ta nie jest stosowana ze względu na strukturę akcjonariatu oraz dotychczasową niewielką liczebność akcjonariuszy uczestniczących w walnych zgromadzeniach. Uchwały Spółka podaje do publicznej wiadomości w wymaganych terminach w formie raportów bieżących i zamieszcza na stronie internetowej ogłoszenia o zwołaniu walnego zgromadzenia wraz z porządkiem obrad i projektami uchwał, a niezwłocznie po zakończeniu walnego zgromadzenia, informuje o treści podjętych uchwał wraz z informacją o wynikach głosowania nad poszczególnymi uchwałami, a także informacje o odstąpieniu od rozpatrzenia któregokolwiek z punktów obrad oraz informacje o sprzeciwach zgłaszanych do protokołu, jeśli takie sytuacje wystąpią. Posiedzenia walnych zgromadzeń protokołowane są zgodnie z przepisami Kodeksu spółek handlowych przez notariusza, a protokoły udostępniane są akcjonariuszom na każde ich żądanie. W ocenie Spółki taka forma informowania o przebiegu Walnych Zgromadzeń jest wystarczająca dla zachowania pełnej transparentności obrad oraz zabezpieczenia praw akcjonariuszy w tym zakresie.<br><br>I.Z.1.20. zapis przebiegu obrad walnego zgromadzenia, w formie audio lub wideo,<br>Spółka nie stosuje powyższej zasady.<br>Statut Spółki i Regulamin Obrad Walnego Zgromadzenia nie przewiduje transmisji obrad Walnego Zgromadzenia. Spółka nie przewiduje rejestrowania obrad walnego zgromadzenia w formie audio lub wideo i umieszczania zapisu przebiegu obrad na stronie internetowej, ze względu na strukturę akcjonariatu oraz dotychczasową niewielką liczebność akcjonariuszy uczestniczących w walnych zgromadzeniach Spółki. Uchwały Spółka podaje do publicznej wiadomości w wymaganych terminach w formie raportów bieżących i zamieszcza na stronie internetowej ogłoszenia o zwołaniu walnego zgromadzenia wraz z porządkiem obrad i projektami uchwał, a niezwłocznie po zakończeniu walnego zgromadzenia, informuje o treści podjętych uchwał wraz z informacją o wynikach głosowania nad poszczególnymi uchwałami, a także informacje o odstąpieniu od rozpatrzenia któregokolwiek z punktów obrad oraz informacje o sprzeciwach zgłaszanych do protokołu, jeśli takie sytuacje wystąpią. Posiedzenia walnych zgromadzeń protokołowane są zgodnie z przepisami Kodeksu spółek handlowych przez notariusza, a protokoły udostępniane są akcjonariuszom na każde ich żądanie. W ocenie Spółki taka forma informowania o przebiegu Walnych Zgromadzeń jest wystarczająca dla zachowania pełnej transparentności obrad oraz zabezpieczenia praw akcjonariuszy w tym zakresie.<br><br>I.Z.2. Spółka, której akcje zakwalifikowane są do indeksów giełdowych WIG20 lub mWIG40, zapewnia dostępność swojej strony internetowej również w języku angielskim, przynajmniej w zakresie wskazanym w zasadzie I.Z.1. Niniejszą zasadę powinny stosować również spółki spoza powyższych indeksów, jeżeli przemawia za tym struktura ich akcjonariatu lub charakter i zakres prowadzonej działalności. <br>Nie ma zastosowania.<br>Spółka nie jest zakwalifikowana do indeksów giełdowych WIG20 ani mWIG40, a struktura akcjonariatu (akcje Spółki notowane są tylko na rynku krajowym, a zdecydowana większość akcjonariuszy to podmioty krajowe), rodzaj czy zakres prowadzonej działalności nie przemawiają za koniecznością zapewnienia dostępności strony internetowej Spółki również w języku angielskim.<br><br><br>Zarząd i Rada Nadzorcza<br><br>II.Z.1. Wewnętrzny podział odpowiedzialności za poszczególne obszary działalności spółki pomiędzy członków zarządu powinien być sformułowany w sposób jednoznaczny i przejrzysty, a schemat podziału dostępny na stronie internetowej spółki.<br>Spółka nie stosuje powyższej zasady.<br>W Spółce aktualnie jest zarząd jednoosobowy, w związku z czym nie istnieje formalny podział zadań i odpowiedzialności pomiędzy członków zarządu, a w konsekwencji tego również jego schemat. <br><br>II.Z.3. Przynajmniej dwóch członków rady nadzorczej spełnia kryteria niezależności, o których mowa w zasadzie II.Z.4. <br>Spółka nie stosuje powyższej zasady.<br>Spółka pozostaje przy zasadzie wyboru Członków Rady Nadzorczej przez akcjonariuszy posiadających większość kapitałową. Jednakże Spółka rozważy stosowanie tej zasady w przyszłości.<br><br>II.Z.4. W zakresie kryteriów niezależności członków rady nadzorczej stosuje się Załącznik II do Zalecenia Komisji Europejskiej 2005/162/WE z dnia 15 lutego 2005 r. dotyczącego roli dyrektorów niewykonawczych lub będących członkami rady nadzorczej spółek giełdowych i komisji rady (nadzorczej).
Niezależnie od postanowień pkt 1 lit. b) dokumentu, o którym mowa w poprzednim zdaniu, osoba będąca pracownikiem spółki, podmiotu zależnego lub podmiotu stowarzyszonego, jak również osoba związana z tymi podmiotami umową o podobnym charakterze, nie może być uznana za spełniającą kryteria niezależności. Za powiązanie z akcjonariuszem wykluczające przymiot niezależności członka rady nadzorczej w rozumieniu niniejszej zasady rozumie się także rzeczywiste i istotne powiązania z akcjonariuszem posiadającym co najmniej 5% ogólnej liczby głosów w spółce.<br>Spółka nie stosuje powyższej zasady.<br>Spółka pozostaje przy zasadzie wyboru Członków Rady Nadzorczej przez akcjonariuszy posiadających większość kapitałową. Jednakże Spółka rozważy stosowanie tej zasady w przyszłości.<br><br>II.Z.5. Członek rady nadzorczej przekazuje pozostałym członkom rady oraz zarządowi spółki oświadczenie o spełnianiu przez niego kryteriów niezależności określonych w zasadzie II.Z.4. <br>Spółka nie stosuje powyższej zasady.<br>Spółka pozostaje przy zasadzie wyboru Członków Rady Nadzorczej przez akcjonariuszy posiadających większość kapitałową. Jednakże Spółka rozważy stosowanie tej zasady w przyszłości.<br><br>II.Z.7. W zakresie zadań i funkcjonowania komitetów działających w radzie nadzorczej zastosowanie mają postanowienia Załącznika I do Zalecenia Komisji Europejskiej, o którym mowa w zasadzie II.Z.4. W przypadku gdy funkcję komitetu audytu pełni rada nadzorcza, powyższe zasady stosuje się odpowiednio.<br>Komentarz spółki dotyczący sposobu stosowania powyższej zasady.<br>Funkcję komitetu audytu pełni Rada Nadzorcza.<br><br>II.Z.8. Przewodniczący komitetu audytu spełnia kryteria niezależności wskazane w zasadzie II.Z.4. <br>Spółka nie stosuje powyższej zasady.<br>Funkcję komitetu audytu pełni Rada Nadzorcza. Zgodnie z wyjaśnieniem do zasady II.Z.3 spółka nie stosuje przedmiotowej zasady, zgodnie z którą wymagane jest spełnianie kryterium niezależności od członków Rady Nadzorczej.<br><br>II.Z.10.1. ocenę sytuacji spółki, z uwzględnieniem oceny systemów kontroli wewnętrznej, zarządzania ryzykiem, compliance oraz funkcji audytu wewnętrznego; ocena ta obejmuje wszystkie istotne mechanizmy kontrolne, w tym zwłaszcza dotyczące raportowania finansowego i działalności operacyjnej; <br>Spółka nie stosuje powyższej zasady.<br>Spółka stosuje niniejszą zasadę z wyłączeniem oceny systemów kontroli wewnętrznej zarządzania ryzykiem, compliance oraz funkcji audytu wewnętrznego, które nie zostały wdrożone do stosowania w Spółce.<br><br><br>Systemy i funkcje wewnętrzne<br><br>III.Z.1. Za wdrożenie i utrzymanie skutecznych systemów kontroli wewnętrznej, zarządzania ryzykiem, compliance oraz funkcji audytu wewnętrznego odpowiada zarząd spółki.<br>Spółka nie stosuje powyższej zasady.<br>W Spółce nie zostały wdrożone sformalizowane systemy dotyczące kontroli wewnętrznej, zarządzania ryzykiem, compliance i audytu wewnętrznego. Zarząd Spółki dokonuje bieżącej oceny ryzyka dotyczącego funkcjonowania Spółki i zarządza tym ryzykiem. Zadania z zakresu kontroli wewnętrznej, compliance oraz audytu wewnętrznego sprawują organy spółki w zakresie swoich statutowych kompetencji oraz pracownicy Spółki bezpośrednio podlegający Zarządowi oraz profesjonalny podmiot zewnętrzny, gwarantujący wysokie standardy świadczonych usług w zakresie księgowości i sporządzania sprawozdań finansowych oraz raportów okresowych.<br><br>III.Z.2. Z zastrzeżeniem zasady III.Z.3, osoby odpowiedzialne za zarządzanie ryzykiem, audyt wewnętrzny i compliance podlegają bezpośrednio prezesowi lub innemu członkowi zarządu, a także mają zapewnioną możliwość raportowania bezpośrednio do rady nadzorczej lub komitetu audytu.<br>Spółka nie stosuje powyższej zasady.<br>W Spółce nie zostały wdrożone sformalizowane systemy dotyczące kontroli wewnętrznej, zarządzania ryzykiem, compliance i audytu wewnętrznego. Zarząd Spółki dokonuje bieżącej oceny ryzyka dotyczącego funkcjonowania Spółki i zarządza tym ryzykiem. Zadania z zakresu kontroli wewnętrznej, compliance oraz audytu wewnętrznego sprawują organy spółki w zakresie swoich statutowych kompetencji oraz pracownicy Spółki bezpośrednio podlegający Zarządowi oraz profesjonalny podmiot zewnętrzny, gwarantujący wysokie standardy świadczonych usług w zakresie księgowości i sporządzania sprawozdań finansowych oraz raportów okresowych.<br><br>III.Z.3. W odniesieniu do osoby kierującej funkcją audytu wewnętrznego i innych osób odpowiedzialnych za realizację jej zadań zastosowanie mają zasady niezależności określone w powszechnie uznanych, międzynarodowych standardach praktyki zawodowej audytu wewnętrznego. <br>Spółka nie stosuje powyższej zasady.<br>W spółce nie został wdrożony system audytu wewnętrznego, stąd nie jest zatrudniona osoba kierująca funkcją audytu wewnętrznego. W spółce funkcjonuje komitet audytu. Funkcję komitetu audytu pełni Rada Nadzorcza. Decyzja o wyborze Członków Rady Nadzorczej a tym samym Komitetu Audytu należy do kompetencji Walnego Zgromadzenia.<br><br>III.Z.4. Co najmniej raz w roku osoba odpowiedzialna za audyt wewnętrzny (w przypadku wyodrębnienia w spółce takiej funkcji) i zarząd przedstawiają radzie nadzorczej własną ocenę skuteczności funkcjonowania systemów i funkcji, o których mowa w zasadzie III.Z.1, wraz z odpowiednim sprawozdaniem.<br>Spółka nie stosuje powyższej zasady.<br>W Spółce nie zostały wdrożone sformalizowane systemy dotyczące kontroli wewnętrznej, zarządzania ryzykiem, compliance i audytu wewnętrznego. Z tego też względu brak jest możliwości dokonania oceny skuteczności ich funkcjonowania i ich funkcji.<br><br>III.Z.5. Rada nadzorcza monitoruje skuteczność systemów i funkcji, o których mowa w zasadzie III.Z.1, w oparciu między innymi o sprawozdania okresowo dostarczane jej bezpośrednio przez osoby odpowiedzialne za te funkcje oraz zarząd spółki, jak również dokonuje rocznej oceny skuteczności funkcjonowania tych systemów i funkcji, zgodnie z zasadą II.Z.10.1. W przypadku gdy w spółce działa komitet audytu, monitoruje on skuteczność systemów i funkcji, o których mowa w zasadzie III.Z.1, jednakże nie zwalnia to rady nadzorczej z dokonania rocznej oceny skuteczności funkcjonowania tych systemów i funkcji.<br>Spółka nie stosuje powyższej zasady.<br>W Spółce nie zostały wdrożone sformalizowane systemy dotyczące kontroli wewnętrznej, zarządzania ryzykiem, compliance i audytu wewnętrznego. W Spółce funkcję komitetu audytu pełni Rada Nadzorcza.<br><br>III.Z.6. W przypadku gdy w spółce nie wyodrębniono organizacyjnie funkcji audytu wewnętrznego, komitet audytu (lub rada nadzorcza, jeżeli pełni funkcję komitetu audytu) co roku dokonuje oceny, czy istnieje potrzeba dokonania takiego wydzielenia. <br>Spółka nie stosuje powyższej zasady.<br>W Spółce funkcję komitetu audytu pełni Rada Nadzorcza, która dokonuje bieżącej oceny sposobu funkcjonowania Spółki i w razie zaistnienia konieczności wyodrębnienia organizacyjnego funkcji audytu wewnętrznego wystąpi do Zarządu Spółki ze stosowną rekomendacją.<br><br><br>Walne zgromadzenie i relacje z akcjonariuszami<br><br>IV.Z.2. Jeżeli jest to uzasadnione z uwagi na strukturę akcjonariatu spółki, spółka zapewnia powszechnie dostępną transmisję obrad walnego zgromadzenia w czasie rzeczywistym.<br>Spółka nie stosuje powyższej zasady.<br>Statut Spółki jak i Regulamin Obrad Walnego Zgromadzenie nie przewidują transmisji obrad. Ponadto zasada ta nie jest stosowana ze względu na strukturę akcjonariatu oraz dotychczasową niewielką liczebność akcjonariuszy uczestniczących w walnych zgromadzeniach. W przypadku zainteresowania akcjonariuszy, jak również w przypadku upowszechnienia się tego sposobu komunikacji na rynku Spółka nie wyklucza rozpoczęcia stosowania tej zasady w przyszłości.Zapoznanie się z istotnymi elementami przebiegu obrad Walnego Zgromadzenia zapewniają akcjonariuszom informacje zawarte w przekazywanych raportach bieżących, zawierających treść podjętych uchwał, wyniki głosowań oraz informację o ewentualnych zgłoszonych sprzeciwach, które zamieszczane są na stronie internetowej Spółki.<br><br><br>Konflikt interesów i transakcje z podmiotami powiązanymi<br><br>V.Z.6. Spółka określa w regulacjach wewnętrznych kryteria i okoliczności, w których może dojść w spółce do konfliktu interesów, a także zasady postępowania w obliczu konfliktu interesów lub możliwości jego zaistnienia. Regulacje wewnętrzne spółki uwzględniają między innymi sposoby zapobiegania, identyfikacji i rozwiązywania konfliktów interesów, a także zasady wyłączania członka zarządu lub rady nadzorczej od udziału w rozpatrywaniu sprawy objętej lub zagrożonej konfliktem interesów.

Spółka nie stosuje powyższej zasady.
Spółka nie posiada przyjętych regulacji wewnętrznych określających kryteria i okoliczności, w których może dojść do konfliktu interesów, a także zasad postępowania w obliczu konfliktu interesów lub możliwości jego zaistnienia. W ocenie Zarządu Spółki nie istnieje potrzeba opracowywania i wdrażania dodatkowych wewnętrznych procedur dotyczących postępowania w przypadku konfliktów interesu oraz możliwości jego zaistnienia, a regulacje wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów są wystarczające do zapobiegania konfliktom interesów.


Wynagrodzenia

VI.Z.1. Programy motywacyjne powinny być tak skonstruowane, by między innymi uzależniać poziom wynagrodzenia członków zarządu spółki i jej kluczowych menedżerów od rzeczywistej, długoterminowej sytuacji finansowej spółki oraz długoterminowego wzrostu wartości dla akcjonariuszy i stabilności funkcjonowania przedsiębiorstwa.
Nie ma zastosowania.
W Spółce nie obowiązują obecnie programy motywacyjne.

VI.Z.2. Aby powiązać wynagrodzenie członków zarządu i kluczowych menedżerów z długookresowymi celami biznesowymi i finansowymi spółki, okres pomiędzy przyznaniem w ramach programu motywacyjnego opcji lub innych instrumentów powiązanych z akcjami spółki, a możliwością ich realizacji powinien wynosić minimum 2 lata.
Nie ma zastosowania.
W Spółce nie obowiązują obecnie programy motywacyjne.

VI.Z.4. Spółka w sprawozdaniu z działalności przedstawia raport na temat polityki wynagrodzeń, zawierający co najmniej:
  • 1) ogólną informację na temat przyjętego w spółce systemu wynagrodzeń,
  • 2) informacje na temat warunków i wysokości wynagrodzenia każdego z członków zarządu, w podziale na stałe i zmienne składniki wynagrodzenia, ze wskazaniem kluczowych parametrów ustalania zmiennych składników wynagrodzenia i zasad wypłaty odpraw oraz innych płatności z tytułu rozwiązania stosunku pracy, zlecenia lub innego stosunku prawnego o podobnym charakterze – oddzielnie dla spółki i każdej jednostki wchodzącej w skład grupy kapitałowej,
  • 3) informacje na temat przysługujących poszczególnym członkom zarządu i kluczowym menedżerom pozafinansowych składników wynagrodzenia,
  • 4) wskazanie istotnych zmian, które w ciągu ostatniego roku obrotowego nastąpiły w polityce wynagrodzeń, lub informację o ich braku,
  • 5) ocenę funkcjonowania polityki wynagrodzeń z punktu widzenia realizacji jej celów, w szczególności długoterminowego wzrostu wartości dla akcjonariuszy i stabilności funkcjonowania przedsiębiorstwa.

Spółka nie stosuje powyższej zasady.
Spółka nie posiada sformalizowanej i wdrożonej polityki wynagrodzeń członków organów zarządzających oraz nadzorczych. Ustalanie wynagrodzeń członków organów Spółki należy do kompetencji organów statutowych; wynagrodzenia Zarządu ustala Rada Nadzorcza, a wynagrodzenia Rady Nadzorczej ustala Walne Zgromadzenie Spółki, w związku z tym Zarząd Spółki nie jest władny do wprowadzenia polityki wynagrodzeń odnośnie Zarządu i Rady Nadzorczej. Wynagrodzenie Członków Zarządu ma formę stałą i wiąże się z zakresem zadań i odpowiedzialności członków Zarządu, wynikających z pełnionych funkcji. W związku z brakiem polityki wynagrodzeń, Spółka nie ma możliwości sporządzenia kompletnego raportu na jej temat. Spółka publikuje informacje dotyczące wynagrodzeń Członków Organów Spółki w raportach okresowych - rocznych i półrocznych.


PL_GPW_dobre_praktyki_KOMPAP.pdf
PL_GPW_dobre_praktyki_KOMPAP.pdf

Data
Imię i Nazwisko
Stanowisko
Podpis
2016-02-11 14:56:16 Waldemar Lipka Prezes Zarządu

Cena akcji Kompap

Cena akcji Kompap w momencie publikacji komunikatu to 9.4 PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Kompap aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Kompap.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama