Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

ICE CODE GAMES S.A.: Umowa inwestycyjna na zakup udziałów w Styl.Media sp. z o.o. (2010-04-01)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 6/2010:Podpisanie istotnej umowy inwestycyjnej

Firma: DIGITAL AVENUE SPÓŁKA AKCYJNA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ


Zarząd Spółki Digital Avenue S.A. z siedzibą we Wrocławiu informuje, że w dniu 31.03.2010 roku, podpisał umowę inwestycyjną, na mocy której obejmie pakiet 100% udziałów w Styl.Media Sp. z o.o., prowadzącej portal Styl.fm - jeden z czołowych niezależnych portali internetowych skierowanych do kobiet o tematyce związanej z szeroko pojętym stylem życia, modą i urodą.
Płatność za udziały spółki Styl.Media Sp. z o.o. nastąpi w drodze emisji 2.228.914 nowych akcji serii "C" Digital Avenue S.A. w ramach kapitału docelowego Emitenta, które zostaną zaoferowane do objęcia dotychczasowym Wspólnikom Styl.Media Sp. z o.o. tj. Piotrowi Wąsowskiemu oraz Piotrowi Bocheńczakowi. Na mocy uchwały Rady Nadzorczej Digital Avenue S.A. nr 03/03/2010 prawo poboru akcji serii "C" przez dotychczasowych akcjonariuszy zostanie wyłączone, a cena emisyjna jednej akcji serii "C" zostanie ustalona na poziomie 83 groszy.
Zgodnie z postanowieniami umowy inwestycyjnej własność udziałów Styl.Media Sp. z o.o. przejdzie na Digital Avenue S.A. z chwilą zapłaty ceny sprzedaży udziałów, t.j. w momencie objęcia i opłacenia przez dotychczasowych wspólników Styl.Media Sp. z o.o. nowych akcji serii "C" Emitenta.
Zarząd Digital Avenue S.A. podejmie uchwałę o podwyższeniu kapitału zakładowego Spółki oraz o emisji akcji na okaziciela Digital Avenue S.A., które zostaną zaoferowane do objęcia dotychczasowym Wspólnikom Styl.Media Sp. z o.o. w terminie 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy inwestycyjnej.
Styl.fm to jeden z czołowych niezależnych portali internetowych skierowanych do kobiet o tematyce związanej z szeroko pojętym stylem życia, modą i urodą. Portal posiada największy w polskim Internecie katalog fryzur, mody, manicure i makijaży. Czytelniczki dodały do galerii portalu łącznie ok. 400 000 zdjęć w kategorii Uroda i Moda.
Spółka Styl.Media - wydawca portalu Styl.fm - osiągnęła w 2009 roku 376 tys. zł zysku EBITDA przy przychodach ze sprzedaży na poziomie ponad 2 mln zł. Zysk netto wyniósł ponad 273 tys. zł.
Według najnowszych wyników badania polskiego Internetu Megapanel portal Styl.fm osiągnął oglądalność na poziomie 815 tysięcy real users, a liczba odsłon stron portalu w tym okresie wyniosła 38,5 mln miesięcznie, co dało mu czołowe miejsce w rankingu popularności niezależnych portali o tematyce Styl Życia. (Źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2010 r.).
Większość przychodów wydawca Styl.fm osiąga na rynkach reklamy internetowej, płatnych abonamentów za korzystanie z usług internetowych oraz z działalności ecommerce.
Po transakcji w skład portfela Digital Avenue będą wchodzić: Medousa - spółka prowadząca m.in. portal internetowy Fotosik.pl skierowany do użytkowników Internetu zainteresowanych fotografią oraz Styl.Media - wydawca kobiecego portalu life stylowego Styl.fm.
Według najnowszych wyników Polskich Badań Internetu Megapanel łączna oglądalność portali wchodzących w skład Digital Avenue wyniosła w styczniu 2010 roku ponad 3,5 miliona użytkowników oraz około 85 milionów odsłon.
Podstawa Prawna: § 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".

Data
Imię i Nazwisko
Stanowisko
Podpis
2010-04-01 21:45:50 Piotr Wąsowski Prezes Zarządu
2010-04-01 21:45:50 Michał Nowis Prokurent

Cena akcji Icecode

Cena akcji Icecode w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Icecode aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Icecode.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama