RB 46/2009:Strategia rozwoju Hurtimex SA na lata 2010-2011
Firma: HURTIMEX SASpis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Zarząd Hurtimex SA z siedzibą w Łodzi ("Spółka") informuje niniejszym, że na posiedzeniu w dniu 17 listopada 2009 roku Zarząd Spółki przyjął założenia do strategii rozwoju na lata 2010-2011. Pełna strategia rozwoju zostanie opracowana i przedstawiona do akceptacji Rady Nadzorczej Spółki do końca grudnia 2009 roku.<br /> Zarząd Spółki przyjął następujące założenia strategii rozwoju:<br /> 1) Kontynuacja budowy sieci outletów i salonów firmowych.<br /> Celem Spółki Hurtimex SA jest zbudowanie do końca 2010 roku sieci 10 sklepów outletowych zlokalizowanych poza galeriami handlowymi oraz 10 salonów firmowych zlokalizowanych w galeriach handlowych. Outlety będą tworzone ze środków pozyskanych z emisji akcji serii E Spółki oraz ze środków własnych Spółki. Salony firmowe zostaną sfinansowane ze środków z planowanej emisji akcji serii F (emisja w ramach kapitału docelowego) przy udziale inwestora finansowego. W ramach budowy własnej sieci salonów firmowych Zarząd rozważa powołanie spółki zależnej, w celu zarządzania siecią sprzedaży detalicznej.<br /> 2) Podjęcie działań w celu nawiązania współpracy handlowej i kapitałowej z innymi polskimi producentami odzieży dziecięcej<br /> Celem Spółki jest nawiązanie współpracy z firmami z branży odzieży dziecięcej, które realizują roczne przychody rzędu 10-60 mln zł, w celu stworzenia grupy firm o łącznych przychodach rzędu 100 mln zł. W ramach współpracy handlowej z takimi partnerami Spółka zamierza zbudować nowy kanał sprzedażowy, tj. sieć salonów w których oferowany byłby asortyment marki "tup-tup" wraz z odzieżą komplementarną.<br /> 3) Podjęcie działań celem pozyskania partnerów z branży odzieży męskiej i odzieży damskiej do współpracy handlowo - kapitałowej. <br /> Spółka zamierza również podjąć rozmowy z firmami z branży odzieżowej, które produkują odzież męską i damską (dla odbiorców doroslych). Spółka uważa, że umiejętne połączenie asortymentu odzieży dziecięcej z odzieżą "dorosłą" może dać efekt synergii, uzupełnienia i zwiększenia możliwości sprzedażowych. <br /> Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika nr 1 do Uchwały nr 363/2009 Zarządu GPW z dnia 27.07.2009 r. - "Informacje bieżące i okresowe w Alternatywnym Systemie Obrotu".<br /> |
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko | Podpis | ||
2009-11-19 15:37:12 | Elżbieta Waliniak | V-ce Prezes Zarządu | |||
2009-11-19 15:37:12 | Magdalena Pawlak | Prokurent |
Cena akcji Hurtimex
Cena akcji Hurtimex w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Hurtimex aktualnie.
W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Hurtimex.