Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Hurtimex S.A.: Raport miesięczny za marzec 2011 r. (2011-04-15)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 14/2011:Raport miesięczny HURTIMEX SA za marzec 2011 roku.

Firma: HURTIMEX SPÓŁKA AKCYJNA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ


Zarząd Hurtimex Spółki Akcyjnej z siedzibą w Łodzi ("Spółka") przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc marzec 2011 roku.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Hurtimex SA:
W okresie sprawozdawczym (tj. w miesiącu marcu 2011 roku) wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych HURTIMEX SA:
1. w dniu 17 marca Zarząd Hurtimex SA ("Spółka"), w związku z licznymi zapytaniami akcjonariuszy w sprawie bieżącej sytuacji Spółki, wyników finansowych, dokonanych czynności splitu i scalania akcji oraz planowanych działań w bieżącym roku, dbając o wysoki standard polityki informacyjnej oraz jej transparentność, opublikował obszerny raport stanowiący komentarz do aktualnej sytuacji Spółki i zamierzeń na 2011 rok.
2. w dniu 17.03.2011 roku Spółka, jako franczyzodawca, zawarła z kontrahentem (osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą), jako franczyzobiorcą, umowę na świadczenie usług w zakresie przedstawicielstwa handlowego (umowa franczyzy) w odniesieniu do lokalizacji stoiska handlowego o powierzchni 60 m² w ramach lokalu (sklepu), znajdującego się na obszarze województwa podkarpackiego (Jarosław). Spółka (franczyzodawca) powierzyła franczyzobiorcy prowadzenie składowania i sprzedaży dostarczonych przez siebie towarów, w szczególności odzieży dziecięcej marek: TUP-TUP i HOOP. Termin przygotowania stoiska typu corner, dostosowania jego wyposażenia, zatowarowania i uruchomienia sprzedaży, planowany jest na miesiąc kwiecień 2011 roku.
Poza wyżej wymienionymi, w okresie sprawozdawczym wystąpiły inne zdarzenia i tendencje w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogły mieć wpływ na kondycję finansową oraz wyniki finansowe Spółki:
1. w dniach 29.03-01.04 2011 roku Spółka uczestniczyła w targach zagranicznych w Kijowie, na Ukrainie, w ramach 15 Międzynarodowego forum branżowego odzieży, zabawek i akcesoriów dziecięcych Baby Expo. Jest to największa tego typu i najbardziej znana w kraju impreza wystawiennicza, ciesząca się rosnącą z roku na rok renomą. Tej wiosny Spółka zaznaczyła swoją obecność już po raz trzeci, gdzie na powierzchni 36 m2 stoiska własnego projektu zaprezentowano 2 sezonowe kolekcje: wiosna lato 2011 oraz jesień zima 2011. Poprzez udział w imprezie wystawienniczej następuje proces ugruntowania pozycji marki na rynku, podejmowane są aktywne i wymierne w skutkach działania informacyjne i marketingowe. Aktywne pozyskanie klienta, rozbudowa sieci dystrybucji, tworzenie bazy zamówień kontraktacyjnych, wzrost sprzedaży - dzięki obecności Spółki na targach w roli wystawcy, udaje się realizować powyższe cele.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym (tj. w marcu 2011 roku) Spółka przekazała, za pośrednictwem systemu EBI, trzy raporty bieżące:
a. RB nr 9 z dnia 2011-03-14 ( Raport miesięczny za luty 2011) Hurtimex S.A.
b. RB nr 10 z dnia 2011-03-17 (Informacja o sytuacji bieżącej Spółki oraz zamierzenia na 2011 r.)
c. RB nr 11 z dnia 2011-03-18 (Informacja o zawarciu umowy franczyzowej)
W okresie sprawozdawczym (tj. w miesiącu marcu 2011 roku) Spółka nie opublikowała, za pośrednictwem systemu ESPI, żadnego Raportu Bieżącego ESPI.
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.hurtimex.com.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl.
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W okresie sprawozdawczym (tj. w miesiącu marcu 2011 roku) nie realizowano żadnych celów ze środków pozyskanych z emisji akcji.
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.
W dniu 12 kwietnia 2011 roku Spółka podpisała Aneks nr 1 do Umowy nr 1/B/2010 z dnia 07.10.2010 roku o badanie i ocenę sprawozdania finansowego.
W związku z przedłużeniem badania bilansu do dnia 22.04.2011 roku i zmianą terminu wydania opinii przez biegłych na dzień 10.05.2011 roku, Zarząd Hurtimex S.A. w raporcie EBI nr 13 z dnia 12.04.2011 r. poinformował o przesunięciu daty publikacji raportu rocznego z dnia 22.04.2010 roku na dzień 17.05.2011 roku.

Data
Imię i Nazwisko
Stanowisko
Podpis
2011-04-15 10:27:39 Jarosław Kopeć Vice Prezes Zarządu

Cena akcji Hurtimex

Cena akcji Hurtimex w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Hurtimex aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Hurtimex.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama