Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Tour de Pologne Amatorów w Karpaczu

Do działań przez sponsoring sportu i współprac m.in. z Juventusem FC, Atalantą BC, Giro d’Italia, Rakowem Częstochowa, Pogonią Szczecin i Tour de Pologne, doszła najnowsza kampania out-of-home. Podczas trwającej 81. edycji legendarnego wyścigu kolarskiego TdP, zondacrypto stawia na efektowne kreacje w centralnych punktach Katowic i Krakowa, przez które przejadą najlepsi kolarze świata.

- Kampania outdoorowa zondacrypto prowadzona w Katowicach i Krakowie nawiązuje do Tour de Pologne, bo m.in. w tych miastach zaplanowane są etapy tegorocznego wyścigu. Bazuje ona na autorskich kreacjach przygotowanych z uwzględnieniem lokalnej specyfiki każdego z miast, kolorystyki zondacrypto, jak również dopełnionych kolorystyką charakterystyczną dla identyfikacji wizualnej Tour de Pologne. Kampania OOH wzmocniona jest dodatkowo działaniami retargetingowymi OOH, budującymi synergię pomiędzy outdoorem i digitalem – tłumaczy Albert Hanslik, prezes Point One, agencji odpowiedzialnej za koncept kreatywny i realizację kampanii.

Kampania kontekstowa nieprzypadkowo realizowana jest właśnie podczas kultowej kolarskiej rywalizacji Tour de Pologne, bo zondacrypto jest Oficjalnym Partnerem wyścigu. Kolarska animacja emitowana będzie na efektownej 160m2 kurtynie LED w Katowicach, przez które już 16 sierpnia przejeżdżać będzie czołówka światowego kolarstwa. A także na formatach DOOH w Krakowie. Etap VII TdP z metą w Krakowie zaplanowany na 18 sierpnia zamykać będzie tegoroczną edycję legendarnego wyścigu.

 

 grafika numer 1 grafika numer 1

Reklama

 

 

 grafika numer 2 grafika numer 2

 

– Każdego dnia kampanię zobaczy ponad 100 tysięcy osób. Jej elementem będą też wydrukowane pocztówki, które mają być niespodzianką dla kibiców i pretekstem do działań eventowych ekipy zondacrypto. Przy tej okazji powstaną także dodatkowe materiały wideo. Jako Partner Tour de Pologne, chcemy korzystać z okazji, aby zwiększać świadomość nie tylko wobec marki zondacrypto, ale przede wszystkim docierać do osób, które dzięki naszym materiałom i cyklom edukacyjnym będą mogły rozpocząć przygodę z kryptowalutami – podsumowuje Przemysław Kral, CEO zondacrypto.

 

zondacrypto z brandingiem na trasie, mobilnym press centre i… własną kawą!

Reklama

Branding giełdy kryptowalut o polskich korzeniach będzie widoczny na starcie i mecie każdego z etapów wyścigu, a w Tour de Pologne Amatorów w Karpaczu (11 sierpnia) z logotypem zondacrypto startował Wojciech Szczepanik, mistrz świata w kolarstwie (Gran Fondo). Ekipa zondacrypto będzie czekać na kolarzy w Katowicach. Co więcej, pod patronatem kryptowalutowego partnera wyścigu, powstała nawet… specjalna edycja kawy „tourdecafe by zondacrypto”, serwowana w mobilnej strefie dla mediów, za której branding odpowiada giełda.

Czytaj więcej

Artykuły związane z Tour de Pologne Amatorów w Karpaczu