Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

syndyk

Obecnie trwa proces wypłaty środków na rzecz osób poszkodowanych w aferze Amber Gold. Część pieniędzy wraca do syndyka, gdyż nie wszystkie numery kont wierzycieli są aktualne. Osoby, które chcą odzyskać swe środki, powinny jak najszybciej podać syndykowi aktualne numery rachunków bankowych.

 

22 grudnia poinformowano o obecnej sytuacji związanej z Amber Gold. Syndyk masy upadłościowej firmy nie może wypłacić części gotówki osobom pokrzywdzonym, bo w międzyczasie zmieniły one numery swych kont bankowych. W związku z tym przelewy o łącznej wartości około 400 tysięcy złotych wróciły z powrotem do syndyka. Stanowi to około 20% wszystkich zrealizowanych do tej pory przez niego przelewów.

17 grudnia tego roku syndyk masy upadłościowej Amber Gold - Józef Dębiński rozpoczął wypłaty gotówki dla poszkodowanych przez spółkę. Każdy poszkodowany ma dostać 10% utraconej kwoty. Straty spowodowane działalnością Amber Gold są wyceniane na 851 mln zł. Do podziału jest 67,5 mln zł pomiędzy 11500 osób. Syndyk dodał, że dziennie wykonuje 200 przelewów, a tygodniowo około 1000.

Sprawa Amber Gold trwa już 8 lat. W tym czasie wielu poszkodowanych zmieniło swe adresy zamieszkania i numery kont bankowych. W związku z tym syndyk poinformował, że szuka kontaktu do osób poszkodowanych.

Reklama

Syndyk prosi, by pokrzywdzeni jak najszybciej zgłaszali się do niego po należne wypłaty, bo po 30 dniach pieniądze utkną w sądowym depozycie i trzeba będzie ponieść dodatkowe koszty za ich odblokowanie.

Osoby poszkodowane przez spółkę Amber Gold mogą zgłaszać się do syndyka, by podać aktualny numer konta bankowego pod nr. tel. 795 074 423 lub 881 525 479, mailowo: biuro@ambergold.com.pl lub listownie - Syndyk Amber Gold, 80-126 Gdańsk, ul. Lema 10/57.

Czytaj więcej