Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

serwnet

Panie Piotrze, prowadzenie firmy w branży handlowej czy logistycznej wymaga niesamowitej organizacji oraz planowania. Jak aplikacje mobilne mogą w tym pomóc?

Aplikacje mobilne przeszły długą drogę - od nowinki technologicznej, aż do narzędzi wykorzystywanych przy prowadzeniu wielu przedsiębiorstw. Ilość danych oraz stopień ich cyfryzacji jest już na ten moment tak duży, że firmy, które będą wzbraniały się przed aplikacjami biznesowymi lub też wewnętrznymi systemami zostaną w tyle. Myślę, że w największym stopniu ogólności można powiedzieć, że tego typu narzędzia ułatwiają organizację codziennej pracy zarówno kierownikom jak i pracownikom firm handlowych i logistycznych.

Jakie funkcjonalności ma najnowsza aplikacja SerwNet Mobile wykonana przez SerwNet?

Nasza aplikacja to narzędzie dedykowane firmom z branży handlowej i logistycznej, które poprawia wydajność codziennego funkcjonowania takich przedsiębiorstw. Dzięki niej przeprowadzanie inwentaryzacji całościowych i częściowych staje się prostsze, natomiast straty inwentaryzacyjne są mniejsze. Kolejną funkcjonalnością jest przyjmowanie dostaw – aplikacja w istotny sposób wpływa na oszczędność czasu w tym procesie. Ciekawą funkcją, mającą znaczenie dla strategicznego zarządzania sklepem jest money map. Z łatwością dowiadujemy się jaka sprzedaż generowana jest z danego mebla, a to jest niezbędne do właściwego gospodarowania przestrzenią ekspozycyjną w salonach. Aplikacja umożliwia również uzyskanie pełnej informacji o produkcie i jego historii sprzedaży. Wspomnę również o wygodnym, bo połączonym z drukarką mobilną, drukowaniu kodów ean i cenówek, a także o możliwości obserwowania wyników sprzedażowych produktów nowych i przecenionych. Jak widać tych funkcjonalności jest całkiem sporo, a może być ich dużo więcej.

Co zyskają sprzedawcy i właściciele salonów, decydując się na tego typu rozwiązanie?

Oszczędność czasu i pieniędzy, łatwe monitorowanie tego co na bieżąco dzieje się w salonie oraz możliwość szybkiego reagowania na wszelkie anomalie. Ponadto w naszej aplikacji każdy pracownik znajdzie mnóstwo informacjo o sklepie i produkcie, a to ma znaczenie przy szkoleniu nowych osób oraz doszkalanie tych pracujących dłużej. Myślę, że również klienci mogą być bardziej zadowoleni, ponieważ nieporozumienia związane z cenami zostaną zniwelowane do zera. Na co dzień w przedsiębiorstwach handlowych zachodzi wiele procesów, takich jak przyjmowanie dostaw i uzupełnianie ich, zarządzanie nowymi produktami i produktami na przecenach czy monitorowanie sprzedaży. Chcemy aby z pomocą naszej aplikacji te działania odbywały się sprawniej i nie generowały strat.

O jakie moduły planujecie rozwinąć aplikację w przyszłości?

Właściwie to możemy rozszerzyć ją o każdy dowolny moduł, w zależności od indywidualnych potrzeb klienta. Naszym celem jest aby aplikacja była jak najlepiej przystosowana do danej organizacji, dlatego oferujemy tworzenie modułów na zlecenie. Jeśli chodzi o potencjalne dodatki, które mogłyby zostać wprowadzone bardziej globalnie to myślę, że można rozbudowywać ją na przykład o narzędzie do tworzenia transferów pomiędzy salonami, funkcjonalność do kontroli salonów w ramach wizyt Kierowników Regionalnych czy obsługę zamówień e-commerce.

Reklama

O właściwościach i zastosowaniu aplikacji SerwNet Mobile opowiedział Piotr Suwałowski, Prezes Zarządu firmy SerwNet Sp. z o.o., czołowej firmy IT istniejącej w Polsce od 1999 r. Ekspert z zakresu systemów ERP Symfonia. Przez wiele lat doradzał instytucjom w obszarach procesów zarządczych w branży IT. Obecnie realizuje projekty dla korporacji i instytucji państwowych w zakresie systemów i powiązań z  finansami, księgowością, kadrami i płacami, a także wspierające procesy sprzedażowe, logistyczne i produkcyjne. Twórca nowości, aplikacji mobilnej SerwNet Mobile. Prywatnie pasjonat caravaningu oraz dalekich podróży.

O marce

SerwNet Sp. z o.o. z powodzeniem tworzy i wdraża systemy informatyczne dedykowane małym, średnim i dużym firmom bez względu na branżę, którą reprezentują. Rozwiązania te cieszą się dużą popularnością, ponieważ bez trudu mogą być one przystosowane do potrzeb konkretnej firmy, niejako „uszyte na miarę”. Między innymi dzięki temu z usług i produktów, związanych z systemami do zarządzania przedsiębiorstwem, za pośrednictwem SerwNet skorzystało już ponad 2000 klientów o różnorodnym profilu działalności.

Na zdjęciu: Piotr Suwałowski, Prezes SerwNet Sp. z o.o

Czytaj więcej