Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Quiosque.pl

19 kwietnia klienci, projektanci, dziennikarze, lokalni influencerzy oraz pracownicy spółek należących do Grupy Kapitałowej Immobile, mieli okazję zapoznać się z kobiecą kolekcją, która niebawem pojawi się w sklepach. Wydarzeniu towarzyszyła również degustacja win z serii ImmoWine.

 

 

W nadchodzącym sezonie Quiosque.pl w połączeniu z innymi swoimi markami stworzyło kolekcję, w której znajdziemy wszystkie potrzebne nam części garderoby na różne okazje. Projektanci zadbali o to, żeby klientki poczuły się wyjątkowo i pięknie, niezależnie od okazji. Marki z Grupy zaproponowały wiosenne kwiaty (np. irysy), pięknie skrojone garnitury w modnych, nasyconych kolorach oraz pastelach, spodnie i spódnice w najmodniejszych fasonach, sukienki na każdą okazję i dla kobiet w różnym wieku oraz odzież casualową w nowej odsłonie. Stylizacje dopełnią buty lub torebka marki Akardo, zegarek polskiej marki Błonie oraz oryginalna biżuteria marki MaraSimSim.

Reklama

Quiosque.pl to polska marka odzieżowa z siedzibą w Bydgoszczy, obecna na rynku od ponad 30 lat. Jej sieć sprzedaży liczy 109 salonów Quiosque.pl oraz 4 Laurella, czyniąc ją jedną z największych sieci w kraju. Oprócz tradycyjnego kanału sprzedaży spółka dynamicznie rozwija również sklep internetowy. W 2021 roku Quiosque znalazł się w strukturach giełdowego konglomeratu – Grupy Kapitałowej IMMOBILE S.A., co umożliwiło marce dynamiczny rozwój.

Pod koniec 2023 roku Quiosque.pl dołączył do platformy Zalando, Empik i Modivo znacznie poszerzając swój zasięg.

 

Zobacz także: PJP Makrum: dobre wyniki, wysoka dywidenda, świetne perspektywy

Czytaj więcej

Artykuły związane z Quiosque.pl