Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

przerwa bankowa 20 lipca

Przygotuj się odpowiednio! Jeśli to konieczne wypłać gotówkę lub dokonaj płatności za niektóre usługi wcześniej. 

Przerwa w dostępności usług w banku ING [niedziela - poniedziałek 21/22 lipca]

Bank ING ogłosić iż w nocy z 21 na 22 lipca, od godziny 00:30 do 04:30, będą prowadzone prace serwisowe, które mogą spowodować utrudnienia w realizacji przelewów ekspresowych. 

Użytkownicy powinni być przygotowani na ewentualne niedogodności i planować swoje transakcje z uwzględnieniem tej przerwy technicznej.

 grafika numer 1 grafika numer 1

 

Prace serwisowe w Velo Banku [19/20 lipca piątek - sobota]

Reklama

VeloBank ogłosił, że w nocy z 19 na 20 lipca, w godzinach od 22:30 do 6:00, ze względu na niedostępność usługi weryfikacji danych w państwowych bazach, takich jak PESEL, Rejestr Dowodów Osobistych oraz Rejestr Zastrzeżeń Numerów PESEL, niemożliwe będzie wnioskowanie o nowe produkty bankowe.

Ograniczenie to obejmuje między innymi otwieranie nowych rachunków oraz wnioskowanie o kredyty. Bank przeprasza za wszelkie niedogodności związane z tą przerwą techniczną.

 grafika numer 2 grafika numer 2

 

 

Przerwa i prace serwisowe w mBanku [20/21 lipca, tj. sobota - niedziela]

W weekend z 20 na 21 lipca mBank zaplanował przerwę technologiczną, która wpłynie na działanie kilku kluczowych usług. W czasie przerwy, od godziny 2:35 do 9:00, płatności kartą w internecie będą niedostępne, choć można będzie płacić kartą w sklepach stacjonarnych i korzystać z bankomatów. 

Reklama

Również serwis transakcyjny oraz aplikacja mobilna nie będą działać, co uniemożliwi logowanie się na konta i składanie wniosków. mLinia również nie będzie miała dostępu do danych klientów i nie zrealizuje żadnych operacji w tym czasie.

 grafika numer 3 grafika numer 3

 

 

Problemy w dostępności do konta także w Credit Agricole [20/21 lipca, sobota - niedziela]

W nocy z soboty na niedzielę, od 23:00 do 9:00, systemy bankowe będą niedostępne. Wyłączenia obejmą aplikację mobilną, CA24 eBank, Strefę Biznesu, Przelew Online oraz BLIK. W tym czasie nie będą dostępne powiadomienia SMS o transakcjach kartą. Karty płatnicze w sklepach i punktach usługowych będą działać normalnie, ale warto mieć przy sobie gotówkę. Wpłaty gotówki we wpłatomatach zostaną zaksięgowane po przerwie. Zaleca się, aby klienci zrealizowali wszelkie niezbędne przelewy przed rozpoczęciem przerwy.

 grafika numer 4 grafika numer 4

Reklama

 

Problemy w Nest Banku  [10 lipca, sobota]

20 lipca (sobota), w godzinach od 05:00 do 21:00, wnioski w bankowości online oraz na stronie internetowej będą niedostępne z powodu prac technicznych. Niedostępne będą wnioski w aplikacji mobilnej, bankowości internetowej oraz na stronie www. Mimo to, wszystkie przelewy i płatności będą realizowane bez zmian.

Klienci są proszeni o wcześniejsze załatwienie spraw wymagających złożenia wniosków online. Bank przeprasza za wszelkie niedogodności spowodowane tymi pracami technicznymi.

 grafika numer 5 grafika numer 5

 

PKO BP - przerwa w aplikacji iPKO [piątek - sobota, 18-19 lipca]

W związku z planowanymi pracami technicznymi, od czwartku 18 lipca od godziny 22:00 do piątku 19 lipca do godziny 01:00, niektóre usługi banku będą niedostępne. W tym czasie użytkownicy nie będą mogli korzystać z aplikacji mobilnej iPKO biznes, mobilnej autoryzacji oraz modułu Aplikacje Mobilne w serwisie internetowym iPKO biznes. Pomimo tych prac, wszystkie transakcje kartowe będą obsługiwane bez zakłóceń. Bank przeprasza za wszelkie niedogodności i dziękuje za wyrozumiałość.

Reklama

 

 grafika numer 6 grafika numer 6Przerwa także w mInwestor! [24 lipca, środa]

W związku z zaplanowanymi pracami technicznymi, 24 lipca (środa) w godzinach 22:00 - 00:00, serwis transakcyjny mInvestor będzie niedostępny. W tym czasie użytkownicy nie będą mogli zalogować się do serwisu, jednak aplikacja mBank Giełda pozostanie dostępna. Bank przeprasza za wszelkie niedogodności i dziękuje za wyrozumiałość klientów.

 grafika numer 7 grafika numer 7

 

Jak przygotować się do przerw technicznych w bankach?

W związku z zaplanowanymi przerwami technicznymi, które dotkną wiele banków, warto podjąć kilka kroków, aby uniknąć niedogodności. Przede wszystkim, upewnij się, że wszystkie ważne transakcje, takie jak przelewy, opłaty rachunków czy wypłaty gotówki, są zrealizowane przed rozpoczęciem przerwy.

 

Kluczowe kroki przygotowawcze

► Przelewy i opłaty. Zrealizuj wszystkie pilne przelewy oraz opłaty przed zaplanowaną przerwą. Upewnij się, że Twoje rachunki są uregulowane, aby uniknąć opóźnień i ewentualnych kar.

Reklama

► Wypłata gotówki. Zaopatrz się w odpowiednią ilość gotówki na wypadek, gdyby bankomaty były niedostępne. Gotówka może być niezbędna do codziennych wydatków.

► Rezerwowe metody płatności. Upewnij się, że masz dostęp do alternatywnych metod płatności, takich jak karty kredytowe, które mogą działać nawet wtedy, gdy inne usługi bankowe są niedostępne.

► Monitorowanie powiadomień. Śledź komunikaty swojego banku dotyczące przerw w usługach, aby być na bieżąco z wszelkimi aktualizacjami i informacjami o przywróceniu usług.

► Zabezpieczenie ważnych dokumentów. Przed przerwą upewnij się, że wszystkie ważne dokumenty finansowe, takie jak umowy i potwierdzenia transakcji, są zapisane i dostępne offline.

 

Przygotowanie się z wyprzedzeniem pozwoli Ci na spokojne przetrwanie okresu, w którym banki będą przeprowadzać prace serwisowe. Pamiętaj, że przerwy te mają na celu poprawę jakości i bezpieczeństwa usług bankowych.

Reklama

 

 

 

Czytaj więcej