Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

przejęcie idea bank

Wcześniej niż pierwotnie planowano, zakończyła się operacja przeniesienia danych klientów byłego Idea Banku S.A. do systemów operacyjnych Banku Pekao S.A. Już w weekend zyskali oni dostęp do bankowości elektronicznej i infolinii Banku Pekao S.A., a od dziś również do sieci placówek banku.

Procesem migracji objętych zostało ok. 270 tys. klientów byłego Idea Banku S.A., w tym ok. 220 tys. klientów firmowych i ok. 50 tys. klientów indywidualnych.

Zakończyła się jedna z najszybszych migracji klientów w historii polskiego sektora bankowego. Dzięki ciężkiej pracy naszego zespołu, ta niezwykle skomplikowana operacja przebiegła bardzo sprawnie. W imieniu zarządu Banku Pekao dziękuję wszystkim za zaangażowanie i wkład w przeprowadzenie migracji - powiedział Leszek Skiba, prezes zarządu Banku Pekao S.A. – Wszystkim klientom jestem wdzięczny za zrozumienie, a klientów byłego Idea Banku serdecznie witam w systemach Banku Pekao. Cieszę się, że mają już dostęp do pełnego wachlarza produktów i usług oferowanych przez nasz bank – dodał prezes.

Operacja migracji rozpoczęła się 19 listopada, a już w nocy z 20 na 21 listopada klienci byłego Idea Banku zyskali dostęp do swoich rachunków w systemach Banku Pekao. Mogą odtąd korzystać z bankowości internetowej Pekao24 i aplikacji PeoPay (w przypadku klientów indywidualnych i większości mikroprzedsiębiorstw) lub z bankowości elektronicznej PekaoBiznes24 (w przypadku pozostałych klientów firmowych) oraz z usług infolinii i szerokiej sieci oddziałów Banku Pekao w całej Polsce.

¬– Przeniesienie ok. 270 tys. klientów z jednego systemu bankowego do drugiego wymagało od nas nie tylko wysokich kompetencji informatycznych, ale też skrupulatnego planowania i ogromnej mobilizacji. Zależało nam, aby migracja była jak najmniej dotkliwa dla klientów. Jestem dumny z zespołów i wszystkich obszarów banku zaangażowanych w ten proces. Jako bank po raz kolejny potwierdziliśmy, że jesteśmy dla naszych klientów partnerem, na którym można polegać – powiedział Błażej Szczecki, wiceprezes Banku Pekao S.A., nadzorujący Pion Technologii.

Reklama

Klienci byłego Idea Banku powinni pamiętać o aktywowaniu nowych kart debetowych i kredytowych, otrzymanych pocztą od Banku Pekao. Karty kredytowe wydane przez Idea Bank przestaną być aktywne 22 listopada, a karty debetowe 26 listopada. Nową kartę kredytową należy aktywować wykonując transakcję z użyciem kodu PIN przesłanego pocztą. Z nowej karty debetowej będzie można korzystać z PIN-em ze „starej” karty.

Więcej informacji nt. szczegółów migracji klienci znajdą na stronie https://www.pekao.com.pl/witamy-w-pekao

Osoby poszukujące wiadomości związanych z pełną ofertą Banku Pekao zapraszamy na stronę https://www.pekao.com.pl

Czytaj więcej