Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

promocja xtb

XTB rozpoczął nową kampanię promującą oferowane przez siebie rozwiązania inwestycyjne. Nową ambasadorką marki została Joanna Jędrzejczyk - utytułowana zawodniczka sportów walki, pierwsza Polka w UFC oraz trzykrotna mistrzyni świata w boksie tajskim.

W najnowszym spocie reklamowym, Joanna Jędrzejczyk przekonuje, że inwestować może każdy, a w XTB każdy znajdzie coś dla siebie. Rzeczywiście, dzięki intuicyjnej aplikacji mobilnej xStation, klienci polskiego domu maklerskiego mają w zasięgu ręki swoje inwestycje, profesjonalne analizy rynkowe oraz setki godzin edukacji.

Nowa kampania promocyjna z udziałem Joanny Jędrzejczyk to odpowiedź na wciąż zmieniający się - nie tylko w naszym kraju - krajobraz inwestycyjny. Jak wynika z badań przeprowadzonych, między innymi, przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych - dla zdecydowanej większości z nas, inwestowanie jest sposobem na dywersyfikację przychodów.

Widzimy, że rynek inwestycji mocno zmienia się w ostatnim czasie. Niskie oprocentowanie depozytów bankowych oraz obawy o dalszy wzrost inflacji powodują, że grupa osób zainteresowanych inwestowaniem swoich oszczędności stale rośnie. Dodatkowo, coraz częściej inwestujemy wykorzystując aplikacje mobilne. Właśnie dlatego, w najnowszej kampanii promującej markę XTB podkreślamy wygodę korzystania z mobilnej wersji naszej platformy xStation, dzięki której można zarządzać swoimi inwestycjami w dowolnym miejscu i czasie - dodaje Jakub Paturalski, dyrektor polskiego oddziału XTB.

W ofercie XTB znaleźć można przeszło 5400 instrumentów finansowych z całego świata w tym akcje, ETF-y oraz instrumenty pochodne na indeksy giełdowe, złoto, ropę i inne. Dodatkowo, inwestując w oferowane przez XTB akcje oraz fundusze ETF nie zapłacimy prowizji do miesięcznego obrotu w wysokości 100 000 EUR, a wprowadzony na początku tego roku formularz W-8BEN pozwala na efektywne obniżenie stawki podatku od dywidend wypłacanych przez spółki amerykańskie.

Reklama

XTB po raz kolejny korzysta z wizerunku znanej osoby. W 2020 roku firma zaprezentowała serię spotów reklamowych z udziałem jednego z najbardziej utytułowanych trenerów piłkarskich, José Mourinho. Ambasadorem marki XTB był również duński aktor, Mads Mikkelsen.

W ciągu niemal dwóch dekad działalności na rynkach finansowych, XTB zdobyło zaufanie przeszło 447 000 klientów na całym świecie. Polski dom maklerski świadczy usługi w kilkunastu krajach, gdzie nadzorują go renomowane podmioty regulujące.

Czytaj więcej