ALLEGRO.EU opublikowało przed dzisiejszą sesją kwartalny raport finansowy.
Skorygowana EBITDA w trzecim kwartale 2022 roku wzrosła rdr o 13,9 proc. do 537,3 mln zł. Konsensus PAP Biznes zakładał 499,8 mln zł.
Przychody w trzecim kwartale bieżącego roku wzrosły o 88 proc. do 2,319 mld zł. Konsensus zakładał 2,263 mld zł przychodów.
Skonsolidowana wartość sprzedanych produktów (GMV) na platformie grupy Allegro w trzecim kwartale 2022 r. wyniosła 12,9 mld zł (wzrost o 30,4 proc. r/r).
Strata netto wyniosła 2,2 mld zł wobec 324,4 mln zł zysku rok wcześniej. Konsensus, przygotowany przed informacją o odpisie, zakładał 108,8 mln zł zysku netto.
Liczba aktywnych kupujących wzrosła w trzecim kwartale o 3 proc. r/r do 13,8 mln, natomiast GMV na jednego aktywnego kupującego wzrosło o 13,3 proc. r/r do 3.449 zł.