Reklama

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

nft token

Jeden z najbardziej ikonicznych japońskich artystów Shu Yamamoto nawiązał współpracę z platformą wirtualnej rzeczywistości VIVEPORT, podczas premiery wirtualnej wystawy zatytułowanej „Wejdź do CAT ART”. Ta niezwykła kolaboracja pozwala wkroczyć artyście w zupełnie nowy wymiar swojej pracy, pozwalając postaciom kotów w statycznych obrazach po raz pierwszy ożyć w wirtualnej rzeczywistości.

Nowa, wirtualna wystawa CAT ART, po raz pierwszy będzie zawierała wszystkie 124 dzieła, z których słynie Shu Yamamoto, takie jak min.: Kaplica Hisstynów, a także dzieła o światowej renomie, takie jak Mewna Lisa i The Kitty with The Pearl Earring. Burząc mury między sztuką a rzeczywistością, został uruchomiony filtr kociego Instagrama na urządzenia z systemem iOS i Android, który pozwoli ludziom tworzyć nowe dzieła CAT ART z podobizną ich własnych kotków. Zespół techniczny VIVEPORT pomógł Shu Yamamoto przeprojektować jego klasyczne obrazy kotów, tak aby zawierały dynamiczny ruch, szczegóły dźwiękowe

i elementy interaktywne, dzięki czemu grafika VR dosłownie ożyła na płótnie. Wystawa umożliwia oglądanie jej na różnych urządzeniach, w tym na telefonie komórkowym, komputerze lub dowolnym urządzeniu VR.

Misją VIVEPORT jest nieustanne wzbogacanie ludzi kulturowo w VR, zarówno w sztuce, grach i jak i w filmach. - Niesamowicie jest widzieć, jak głębia wirtualnej rzeczywistości może zupełnie zmienić sposób, w jaki doświadczasz chwili, niezależnie od tego, czy doceniasz dzieła sztuki, oglądasz film czy grasz w grę. - powiedział Joseph Lin, Prezes Zarządu VIVEPORT. W związku z premierą wystawy CAT ART, 17go września 2021 r., VIVEPORT uruchomi również swój sklep NFT, w którym będzie można nabyć cyfrowe oryginały dzieł CAT ART. Sklep NFT VIVEPORT RARE (lub VIVEPORT BITS) będzie obsługiwał zarówno płatności fiducjarne, jak i kryptowalutowe, zapewniając klientom bardziej przyjazne i intuicyjne opcje transakcji cyfrowych.

Reklama

- Współpracując z CAT ART i łącząc VR oraz NFT z wystawą, mamy nadzieję, że poprzez dynamiczne, interaktywne obrazy zwierząt uda się przekazać unikalną perspektywę kota stworzoną przez Shu Yamamoto, a ostatecznie zapewnić odwiedzającym wyjątkowe i wciągające wrażenia. - powiedział Joseph Lin, Prezes Zarządu VIVEPORT.

O „Wejdź do CAT ART”

Czas trwania wystawy: 17 września 2021 r. – 31 marca 2022 r.

Bilety w sprzedaży od: 10 września 2021 r.

Cena biletów: 7.99 USD / 6.99 EUR

Reklama

Organizator: HTC VIVEPORT, Dai Nippon Printing Co., Ltd., udnFunLife

Partner: Acoustiguide, LAWSON TICKET, Immersive VR Education Ltd.

Oficjalna strona internetowa: campaign.viveport.com/step-into-catart 

Filtr Kota na Instagramie: https://www.instagram.com/ar/514036433192917/ 

Czytaj więcej