Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

mBank ograniczenia płatności kartą

 

Jakie usługi będą niedostępne?

Karty Płatnicze

Podczas przerwy serwisowej, użytkownicy kart płatniczych będą mogli korzystać z nich w ograniczonym zakresie. Przez całą noc karty będą działać w sklepach stacjonarnych, restauracjach oraz bankomatach. Jednakże, płatności kartą w internecie nie będą możliwe między godziną 2:30 a 9:00.

Serwis transakcyjny i aplikacja mobilna

Reklama

Od godziny 2:30 do 9:00 nie będzie możliwości zalogowania się na konto bankowe przez internet oraz aplikację mobilną. W tym samym czasie, klienci nie będą mogli składać żadnych wniosków bankowych.

mLinia

W trakcie przerwy technologicznej, konsultanci mLinii nie będą mieli dostępu do danych klientów związanych z bankiem. Oznacza to, że nie będą mogli realizować żadnych operacji bankowych.

 

Jak Się Przygotować?

Planowanie Przelewów

Reklama

Klienci banku powinni zaplanować wszystkie ważne przelewy i zlecić je wcześniej. Przerwa w działaniu serwisów transakcyjnych oznacza, że w godzinach nocnych z 22 na 23 czerwca nie będzie można wykonywać żadnych przelewów ani operacji finansowych online.

Używanie Kart

Mimo że karty będą działały w sklepach stacjonarnych i bankomatach, warto mieć na uwadze, że płatności internetowe będą niedostępne przez kilka godzin. Klienci, którzy planują zakupy online, powinni dokonać płatności przed godziną 2:30 lub po godzinie 9:00.

 

 grafika numer 1 grafika numer 1

Przerwy technologiczne są niezbędne dla unowocześnienia i poprawy jakości usług bankowych. Choć mogą one być uciążliwe, ich celem jest zapewnienie bezpieczeństwa i wygody korzystania z bankowości. Klienci powinni z wyprzedzeniem zaplanować swoje operacje finansowe, aby uniknąć niedogodności związanych z brakiem dostępu do niektórych usług bankowych. Przyszłe korzyści wynikające z modernizacji systemów z pewnością przewyższą krótkotrwałe niedogodności związane z przerwą technologiczną.

Reklama

Przerwy serwisowe są standardową praktyką w branży bankowej, mającą na celu nie tylko poprawę funkcjonalności systemów, ale także zapewnienie ich bezpieczeństwa. Klienci mogą być pewni, że bank dołoży wszelkich starań, aby przerwa przebiegła sprawnie i bez większych zakłóceń.

Czytaj więcej