Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Lidl w Polsce

Od dłuższego czasu różne firmy promują swoje produkty z wykorzystaniem wizerunku znanych postaci, głównie aktorów, piosenkarzy czy sportowców. Są to najczęściej spoty reklamowe, z którymi spotykamy się, oglądając program telewizyjny. Ostatnio zrobiło się głośno o Robercie Lewandowskim – znanym piłkarzu polskiej reprezentacji. W mediach pojawiła się informacja o nawiązaniu współpracy znanej sieci marketów spożywczych Lidl z naszym piłkarzem. Ma to być specjalna kampania reklamowa, różniąca się znacznie od dotychczasowych.

 

5 września sieć marketów Lidl Polska rozpocznie ogólnopolską akcję mającą pomóc polskim uczniom rozwijać swoje zdolności i zainteresowania. To właśnie twarzą tej kampanii został Robert Lewandowski  - najbardziej znany piłkarz, cieszący się ogromną popularnością wśród dziaciaków.

Jako pierwszy o akcji poinformował portal Business Insider. Pod koniec sierpnia w wywiadzie dla Business Insider prezes Lidl Polska – Włodzimierz Wlaźlak powiedział, że rozpoczęcie roku szkolnego będzie związane z ogromną niespodzianką.

Nowa akcja nosi nazwę „Szkoła Pełna Talentów”, a jej głównymi przedstawicielami jest małżeństwo Robert i Anna Lewandowscy.  Akcja zaczyna się jutro, czyli 5 września i potrwa przez 10 tygodni.

Reklama

 

 

Jak wyglądają szczegóły kampanii?

Od jutra przez cały czas trwania kampanii, klienci robiąc zakupy w sklepach Lidl Polska będą zbierać tzw. Talenciaki, czyli specjalne vouchery, które przekażą wybranej przez siebie szkole poprzez stronę internetową lidl.pl/szkoly.

Talenciaki to papierowe karty ważne na okaziciela, wyposażone w unikatowy kod alfanumeryczny oraz QR, za pomocą których klienci mogą wesprzeć wybraną szkołę w celu otrzymania przez nią nagrody.

Wiele szkół jest niedofinansowanych. Często brakuje pieniędzy na nowoczesne pomoce dydaktyczne, nie mówiąc już o pracowniach komputerowych z prawdziwego zdarzenia. Szkoły same będą decydować, na co przeznaczą otrzymane środki. Nagród jest całe mnóstwo – począwszy od piłek, a skończywszy na sprzęcie multimedialnym.

Reklama

Każdy Talenciak to punkt dla wybranej placówki, a jednocześnie też los na loterii. Losowania będą odbywać się co dwa tygodnie. Każda szkoła będzie miała szansę wygrać atrakcyjne nagrody. Listę nagród można znaleźć w katalogu nagród oraz na stronie internetowej Lidla.

 

Jak to działa?

W terminie od 5 września do 13 listopada 2022 roku klienci otrzymają Talenciaka za każde 50 złotych lub zakup produktów premiowych (specjalnych) podczas dokonywania zakupów we wszystkich sklepach stacjonarnych Lidla.

W przypadku zakupów dokonanych za kwotę równą lub wyższą niż 50 zł, ale niższą niż 100 zł, uczestnik otrzyma jednego Talenciaka. Przy zakupach na kwotę równą lub wyższą niż 100 zł, ale niższą niż 150 zł, kupujący otrzyma dwa Talenciaki. Jeśli wydana kwota jest równa lub wyższa niż 150 zł, ale niższa niż 200 zł, uczestnik otrzyma trzy Talenciaki. W przypadku kwoty równej lub wyższej niż 200 zł, ale niższej niż 250 zł, klient otrzyma cztery Talenciaki. W każdym ze wspomnianych wyżej przypadków wśród zakupów musi się znaleźć jedno warzywo lub owoc.

Dodatkowo, jeśli zakupy za daną kwotę obejmować będą jednocześnie zakup produktów lub grupy produktów oznaczonych jako „Produkt Specjalny”, kupujący otrzyma dodatkowe Talenciaki.

Następnie klient przypisuje zgromadzone Talenciaki wybranej placówce oświatowej. Każdy z Talenciaków może być przypisany do jednej placówki i nie można go wycofać ani przypisać do innej. Warto pamiętać, że Talenciaki mogą być przypisane do placówek oświatowych w terminie od 5 września 2022 roku do 20 listopada 2022 roku. Wszystkie nieprzypisane Talenciaki stracą ważność w dniu 21 listopada 2022 roku o godzinie 00:00.

Klient może przypisać zgromadzone Talenciaki do wybranych szkół na różne sposoby:

  •  poprzez zeskanowanie aparatem smartfona kodu QR znajdującego się na odwrocie Talenciaka,
  • wejście na stronę internetową lidl.pl/Szkoly, wybór odpowiedniej placówki po przekierowaniu na szkoly.lidl.pl i  przepisanie kodu alfanumerycznego znajdującego się na Talenciaku,
  • w razie problemów technicznych można skontaktować się z infolinią,
  • Talenciaki można również dostarczyć w formie fizycznej do wybranych szkół do specjalnych pojemników.
Reklama

Placówki oświatowe mogą wymienić przypisane Talenciaki na nagrody w terminie od 5 września do 18 grudnia 2022 roku.

Pełny regulamin znajduje się na stronie Lidla

 

Coś niecoś z historii Lidla

Firma Lidl rozpoczęła swoją działalność w 1930 r. w miejscowości Neckarsulm w Badenii-Wirtembergii. Początkowo funkcjonowała jako hurtownia artykułów żywnościowych. Po 15 latach działalności firma prowadziła ponad 450 sklepów w Niemczech i zatrudniała ponad 5000 osób. Od 1989 r. Lidl rozpoczął ekspansję zagraniczną. Pierwszy sklep został otwarty we Francji. Obecnie sklepy Lidla są obecne w ponad 30 krajach, nie tylko europejskich, ale wkroczyły również na rynek amerykański. Sieć sklepów Lidla obejmuje ponad 11 550 placówek handlowych.

 

Lidl w Polsce

Pierwszy sklep Lidl Polska powstał w 2002 r. w Poznaniu. Od tej pory na terenie całej Polski otworzono 800 sklepów.

Reklama

W podziękowaniu klientom za zaufanie i wybór placówek handlowych tej sieci jako miejsca codziennych zakupów, Lidl zainicjował akcję „Szkoła Pełna Talentów”, aby umożliwić wszystkim dzieciom dążenie do osiągnięcia sukcesów i samorealizacji.

 

Dlaczego Robert Lewandowski?

Anna i Robert Lewandowscy są osobami bardzo znanymi publicznie, odnoszącymi ogromne sukcesy sportowe. Robert Lewandowski jest światową gwiazdą piłki nożnej i jednym z najpopularniejszych piłkarzy. Jego żona również zasłynęła w świecie sportu, zdobywając medale w karate, a obecnie jest znana też z propagowania zdrowego i aktywnego trybu życia.

Lewandowscy są osobami, które szczególnie cieszą się uznaniem u młodszego pokolenia, a wybór na ambasadorów tak szczytnej akcji jest niewątpliwie trafny. Wielokrotnie w wywiadach podkreślali, że udało im się spełnić swoje marzenia, więc cel przyświecający akcji Lidla jest im bliski. Według nich, w każdym dziecku drzemie jakiś talent, niekoniecznie sportowy, a szkoła powinna stworzyć jak najlepsze warunki do jego rozwoju.

Czytaj więcej