Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

jaki serial na netflix

Na konferencji poświęconej wynikom Netflixa dyrektor generalny Reed Hastings poinformował, że po wielu latach ścisłego trzymania się planów abonamentowych, spółka jest otwarta na oferowanie tańszych pakietów z reklamami.

 

Ostatnie wyniki kwartalne Neflixa zmartwiły inwestorów

Po raz pierwszy od 10 lat spółka odnotowała spadek liczby abonentów. Istotnym czynnikiem, który się do tego przyczynił, jest utrata klientów z Rosji. Nie jest to jednak jedyna przyczyna. Nie bez znaczenia jest też współdzielenie kont w gospodarstwach domowych. Na konferencji poświęconej wynikom kwartalnym dyrektor generalny spółki – Reed Hastings zwrócił uwagę, że udział współdzielonych kont w abonamentach nie zmienił się na przestrzeni lat, jednak trudniej jest zwiększyć liczbę nowych abonentów.

Zobacz także: Akcje Netflixa (NFLX.US) z potężną luką spadkową przed otwarciem

 

Reklama

 

Jako rozwiązanie Netflix proponuje wprowadzenie tańszych pakietów, zawierających reklamy

Firma spodziewa się, że w ciągu najbliższego roku lub dwóch zrealizuje swoją strategię usług streamingowych wspieranych przez reklamy. Hastings dodał, że „zawsze był przeciwnikiem kompleksowości reklam i wielkim miłośnikiem prostoty abonamentu”, jednak obecnie jest „większym fanem wyboru konsumenckiego”. Użytkownicy będą więc mogli wybrać zamiast droższych abonamentów tańsze, jednak z koniecznością oglądania reklam. Hastings nie podał, ile będą kosztować nowe pakiety. Standardowy abonament w USA kosztuje 15,49 USD miesięcznie.

Zobacz także: Wszystkie oczy skierowane na akcje Netflix (NASDAQ:NFLX)!

Czytaj więcej