Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

jaki biznes w 2023

Jeżeli obsługa konsumenta nie kontaktuje się natychmiast ze swoimi konsumentami, to traci natychmiast 90% klientów.

 

 

Reklama

W handlu internetowym, jak wynika z badań, najważniejsza w obsłudze klienta jest natychmiastowa informacja zwrotna na temat sprawy z powodu której kontaktuje się z firmą.

- Ze względu na ten aspekt w 2023 r. rynek asystentów głosowych (voicebotów) wzrośnie aż o 64% porównując rok do roku - mówi w rozmowie z MarketNews24 Bartosz Malinowski Head of Voicebot Department, APIFONICA.  – Dzięki takim trendom cały rynek internetowy rośnie w zakresie automatyzacji, a automatyzację trzeba stosować, aby rósł biznes.

 

W 2023 r. blisko 70% wszystkich interakcji w handlu internetowym będzie zautomatyzowanych, a stanie się tak, ze względu na wykorzystanie sztucznej inteligencji. Automatyzacja i sztuczna inteligencja bardzo zyskują na popularności.

- W jednym z wdrożeń trzykrotnie zwiększyliśmy pozyskiwaną informację zwrotną z badań satysfakcji klientów właśnie dzięki zastosowaniu voicebotów – wyjaśnia B.Malinowski, APIFONICA.  – Właśnie w ten sposób wszystkie ecommercy mogą rosnąć w siłę, aby skalować się bez zwiększania zatrudnienia.

Czytaj więcej