Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

GKI relacje inwestorskie

- To wielowarstwowy program, w pewnym skrócie można go nazwać lojalnościowym, ale w praktyce jest dużo bardziej rozbudowany, niż klasyczne programy lojalnościowe oferowane przez inne podmioty – mówi Aleksander Pawzun, specjalista ds. e-commerce i członek zarządu Akardo. - Pracowaliśmy nad nim od dwóch lat. Wyszliśmy od szukania pomysłów, w jaki sposób wykorzystać reklamowe powierzchnie outdoorowe w naszej grupie. Mamy takich powierzchni całkiem sporo, w hotelach, biurowcach, przy zakładach produkcyjnych.

 

Przypomnijmy, że Grupa Kapitałowa Immobile to jedyny konglomerat notowany na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, i posiada spółki z sektorów: przemysłowego, automatyki i elektroenergetyki, developingu, hotelarskiego oraz modowego.

 

Reklama

 

Segment hotelarski w GKI to spółka Focus Hotels (15 hoteli oraz restauracje m.in. w Warszawie, Gdańsku, Bydgoszczy). Natomiast segment modowy to marka Quiosque.pl, będąca własnością należącej do GKI spółki PBH S.A., wraz z przejętymi markami: QSQ, Laurella, Akardo, Błonie czy MaraSimSim.

 -  Zastanawialiśmy, w jaki sposób zainteresować klienta oglądającego nasze powierzchnie reklamowe do naszego e-commerce – kontynuuje Aleksander Pawzun. -  Mamy tych powierzchni bardzo dużo, przede wszystkim w hotelach, ale także ponad stu sklepach stacjonarnych czy biurowcach. Pomysł ewoluował i w styczniu br. zdecydowaliśmy, że uruchamiamy program pod nazwą Odbierz Niespodziankę.

 

Zobacz także: Rynek kredytowy w Polsce aż wrze! Banki udzielają kredytów na lewo i prawo

 

Multum korzyści również dla pracowników

Reklama

Program ruszył testowo w biurowcu Immobile K3 w Bydgoszczy, w którym mieszczą się m. in. siedziby spółek z wszystkich segmentów działalności Grupy Kapitałowej Immobile. Informacje o programie wraz ze specjalnym kodem QR pojawiły się w salach konferencyjnych, windach, przy drzwiach wejściowych czy na parkingach. Jakie wzbudziły zainteresowanie wśród pracowników i osób odwiedzających biurowiec?

 - Przewyższające nasze oczekiwania – mówi Agnieszka Kuca, szefowa marketingu w GKI. - Zaobserwowaliśmy, że ilość wywołań kodów QR jest duża. Przez ostatnie cztery miesiące - ok. 10 tys. wywołań. Bardzo nas to ucieszyło również z tego powodu, że program pełni funkcję informacji wewnętrznej dla pracowników różnych segmentów GKI. Ich działalność jest mocno zdywersyfikowana zarówno pod względem różnych segmentów, jak i miejscowości. Dlatego nie każdy pracownik np. zakładu produkcyjnego PJP Makrum w Koronowie musi wiedzieć, gdzie mieści się restauracja Focus Hotels również należąca do Grupy Kapitałowej Immobile. Teraz ten przepływ informacji jest dużo lepszy, do tego dochodzą korzyści rabatowe dla pracowników. 

 - W naturalny sposób zaczęliśmy się zastanawiać, jaki kontent możemy umieścić na stronie odbierzniespodzianke.pl oraz jakie korzyści zaoferować użytkownikom – mówi Aleksander Pawzun.

GKI ma duże możliwości budowy takiego programu – Grupa poprzez obecność w praktycznie wszystkich większych miastach w Polsce może budować ofertę lojalnościową dedykowaną specjalnie dla mieszkańców danego obszaru, w zależności, czy mieści się w nim hotel sieci Focus, restauracja należąca do Focus Hotels, czy sklepy sieci Quiosque. Program jest też wykorzystywany przy specjalnych eventach – tak było podczas prezentacji najnowszej kolekcji Quiosque. Uczestniczki pokazu otrzymały kody dla specjalnie dedykowanych dla  nich promocji.

 

Kolejne narzędzi do budowania relacji inwestorskich

Reklama

Od kilkunastu dni na stronie Odbierzniespodzianke.pl pojawiła się nowa zakładka – AKCJONARIUSZE.

Mikołaj Jerzy, członek zarządu Grupy Kapitałowej Immobile wyjaśnia: - Relacje z akcjonariuszami to jeden z naszych priorytetów, pieczołowicie je budujemy, stawiamy na wieloletnią lojalność. Dzięki programowi Odbierzniespodzianke.pl każdy z akcjonariuszy będzie mógł skorzystać ze specjalnych ofert, ale też po prostu przekonać się, jak w praktyce funkcjonują nasze hotele, jaką jakość oferujemy w naszych sklepach. Dotyczy to nie tylko akcjonariuszy GKI ale również notowanych na GKI innych spółek wchodzących w skład Grupy - Atrem i PJP Marum.  

 - Jesteśmy w trakcie dopinania szczegółów – mówi Aleksander Pawzun. -  Akcjonariusze już mogą się rejestrować do Programu. Wystarczy, że 

zgłoszą się do nas pod adresem odbierzniespodzianke@immobile.pl,  wyślą do nas potwierdzenie posiadania akcji z biura maklerskiego lub screan potwierdzający fakt bycia akcjonariuszem. W odpowiedzi otrzymają hasło do specjalnej strefy dla akcjonariuszy.

 

Reklama

 

Czytaj więcej