Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

digital signage

Agencja Kamikaze przygotowała dla marki Kaufland projekty z okazji dwudziestych urodzin tej sieci w Polsce. Agencja koncentruje się na działaniach w social mediach – obejmują one platformy takie jak: TikTok, Facebook i Instagram - w przypadku tego ostatniego agencja przygotowała m.in. projekt oparty na Augmented Reality. Koncepcję kreatywną urodzinowej kampanii opracowała agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda.

Działania prowadzone przez Kamikaze ruszyły w pierwszej połowie września i potrwają do końca października.

- Współpracujemy z siecią Kaufland od kilku lat, przeprowadziliśmy razem już wiele kampanii, ale oczywiście obchody 20. urodzin to szczególnie ważny moment, tak dla marki Kaufland, jak i naszej agencji - mówi Katarzyna Stryjczyk-Zakharchenko, Senior Account Manager w agencji Kamikaze - W naszych urodzinowych aktywacjach bazujemy na ogólnej idei całościowej kampanii urodzinowej, czyli „20 lat idę tam, gdzie wszystko mam” i dostosowujemy tę ideę do potrzeb działań w social mediach.

Kamikaze odpowiada za komunikację w mediach społecznościowych, gdzie będzie można znaleźć wiele atrakcyjnych i angażujących treści, oraz wziąć udział w szeregu atrakcyjnych konkursów. Kontent związany z urodzinami tworzony jest przez agencję na potrzeby TikToka, Instagrama oraz Facebooka i wykorzystywany jest zarówno w standardowej „codziennej” komunikacji na tych kanałach, jak i w niestandardowych urodzinowych aktywacjach.

Agencja przygotowała m.in. efekt Augmented Reality z randomizerem, dostępny w profilu marki Kaufland w Instagramie - “Jakim prezentem jesteś?”. Każdy kto skorzysta z efektu, losuje dla siebie ciekawą spersonalizowaną odpowiedź. Inny z pomysłów to Live na Facebooku z rozbijaniem urodzinowej piniaty - uwalniane z niej były litery, z których można było ułożyć hasło, a następnie wziąć udział w opublikowanym po Live konkursie z nagrodami.

Reklama

Kolejne urodzinowe aktywacje planowane są na najbliższe tygodnie, do końca października. Równolegle Kamikaze prowadzi cykle tematyczne postów na Facebooku i Instagramie związanych z obchodzonymi urodzinami (posty angażujące z zabawami, porównania typu „kiedyś i dziś”, które odnoszą się do zmian, które zaszły w ciągu ostatnich 20 lat obecności Kauflandu w Polsce itp.).

Cała kampania urodzinowa Kauflandu, która również potrwa do końca października, obejmuje telewizję, internet, radio, kina i outdoor. Koncepcję kampanii opracowała agencja kreatywna Huta 19 im. Joachima Fersengelda, za produkcję spotów odpowiada firma FeelMovie, za zakup mediów - The Media Insight.

Agencja Kamikaze obsługuje Kaufland Polska od 2018 roku, w zakresie działań w social mediach oraz w szeroko pojętym digitalu.

Kamikaze (www.kamikaze.digital) to działająca od 15 lat agencja strategiczno-kreatywna z digitalowym backgroundem. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Google, marki L'Oréal, Danone, Super-Pharm, Kaufland Polska, marki Coty, Yves Rocher, a także Orange Polska czy Shell.

Od końca 2017 roku Kamikaze jest częścią Grupy Altavia.

 

Czytaj więcej

Artykuły związane z digital signage