Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

big cheese studio stooq

Notowania Big Cheese Studio rosną po informacji spółki o szacunkowej dacie debiutu "Cooking Simulator" w Chinach. Data deboutu gry została określona na I kwartał 2023 r. Polski producent otrzyma 80% przychodów generowanych na nowym rynku.

W komunikacie podano: "Dokładna data debiutu zostanie przekazana w oddzielnym raporcie bieżącym, przy czym spółka szacuje, że będzie to I kw. 2023r."

Na mocy umowy zawartej ze spółką Silk Road Games, Big Cheese Studio otrzyma 80% przychodów generowanych na nowym rynku przez symulator gotowania.

"Nie od dziś wiadomo, że Chiny są potęgą w świecie rozrywki elektronicznej, dlatego wspólnie ze spółką Silk Road Games SA, przez ponad rok, pracowaliśmy nad certyfikacją 'Cooking Simulatora', aby spełnił on oczekiwania chińskiej cenzury. Z wielką radością przyjęliśmy informacje o zatwierdzeniu naszej gry na największym rynku growym na świecie, gdzie dostać się wcale nie jest łatwo. Dany tytuł może wkroczyć na ten rynek tylko wtedy, kiedy otrzyma niezbędną licencje" - powiedział CEO Big Cheese Studio Łukasz Dębski, cytowany w komunikacie.

Reklama

Gra "Cooking Simulator" zadebiutowała na PC w połowie 2019 r. Od tego czasu produkt jest regularnie rozwijany poprzez udostępnianie płatnych i bezpłatnych dodatków oraz tzw. live ops. Kulinarny symulator dostępny jest także w wersjach konsolowych (na Nintendo Switch, PS 4, Xbox One, a także w usłudze Xbox Game Pass). W ub. roku "Cooking Simulator" trafił również na urządzenia dedykowane wirtualnej rzeczywistości (VR). Od lipca br. tytuł dostępny jest na goglach Oculus Quest 2. Od niedawna gra jest dostępna również na platformie Pico 4 i Pico Neo 3 w global store. Obecnie Big Cheese Studio pracuje m.in. nad "Pizza Empire" oraz "Cooking Simulator 2".

 

Czytaj więcej