Reklama

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

B2C

Stan rynku usług telekomunikacyjnych oraz usług IT warunkuje kondycję całej polskiej gospodarki. Jak mówi Andrzej Dulka, prezes Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji “rozwiązania ICT towarzyszą praktycznie wszystkim rodzajom aktywności gospodarczej i muszą rosnąć razem z nią, a nawet szybciej”.

Obecnie, wśród telekomów najpopularniejsze są trzy podejścia do procesów transformacji cyfrowej:

1. Ukierunkowane na klienta, obejmujące:

  • digitalizację doświadczeń klienta,
  • digitalizację doświadczeń i produktywności pracowników,
  • budowanie platform cyfrowych.

2. Oparte na technologii, uwzględniające:

  • zastosowanie technologii cyfrowych w usługach podstawowych i dodatkowych,
  • poprawę wydajności operacyjnej (analityka).

3. Dotyczące zmian w miejscu pracy i kulturze organizacji, zakładające:

  • cyfryzację środowiska pracy,
  • wprowadzanie nowych cyfrowych produktów i usług,
  • digitalizację doświadczeń klienta.

W ramach współpracy z jednym z klientów z sektora telekomunikacji zrealizowaliśmy projekty, które w swoich założeniach, w większym lub mniejszym stopniu, obejmują wszystkie trzy, opisane powyżej podejścia.

Dostęp do najlepszych specjalistów IT

Świadcząc usługi w modelu body leasing, dostarczyliśmy klientowi dedykowane zespoły programistów: Java, JavaScript, .NET, Angular, Python, React, HTML / CSS, PHP oraz C ++. Wśród ponad 300 wynajmowanych przez nas specjalistów IT, oprócz programistów byli także: architekci systemów, inżynierowie sieci, specjaliści ds. bezpieczeństwa, analitycy biznesowi, kierownicy projektów, specjaliści DevOps, testerzy itd. Wszyscy zatrudniani specjaliści pracowali nad rozwojem oprogramowania, działając zgodnie z podejściem DevOps, a realizowane przez nich zadania rozliczane były w modelu time & material. Projekt ten charakteryzowało także bardzo rozwinięte podejście do zarządzania, łączące w sobie metodologie zwinne (Scrum) i tradycyjne (PRINCE2, PMI).

Praca wykonywana przez naszych specjalistów stanowiła znaczące wsparcie dla prowadzonej przez klienta działalności, zwłaszcza w obszarach takich jak:

  • IT,
  • sprzedaż,
  • współpraca międzyoperatorska,
  • sieć i bezpieczeństwo.

Wydajna i responsywna platforma e-commerce

Dla tego klienta zaprojektowaliśmy również wielokanałowe środowisko e-commerce. Jego rolą było zapewnienie klientom końcowym profesjonalnej sprzedaży i obsługi w modelu omnichannel, przy wykorzystaniu kanałów takich jak: web, mobile czy punkty sprzedaży. Projektując zgodnie z zasadą “mobile first” stworzyliśmy spójne i responsywne procesy e-commerce, gwarantujące pozytywne doświadczenia użytkownika. Wszystko to wsparte zostało solidną infrastrukturą.

Zaprojektowaliśmy i dostarczyliśmy także procesy B2C i B2B takie jak:

Reklama

połączenia głosowe, transmisja danych, naprawa łącz szerokopasmowych, baza wiedzy oraz konsola sprzedaży i obsługi klienta (dla konsultantów i przedstawicieli handlowych). Całość projektu zrealizowana została w oparciu o platformę SAP C4 HANA (Hybris) i pozwoliła naszemu klientowi osiągnąć 300% wzrost sprzedaży online oraz obsłużyć ponad 87 milionów unikalnych użytkowników w skali roku. Wartość polskiej branży technologii informatyczno-komunikacyjnych tylko w 2019 roku wynosiła niemal 20 mld USD i z roku na rok wciąż rośnie. Pełne zrozumienie jej specyfiki pozwala nam dostarczać najwyższej klasy rozwiązania, a co za tym idzie, aktywnie wspierać procesy cyfrowej transformacji.

Czytaj więcej