Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

allegro rowery

Ostatni czas to dla sektora rowerowego okres rozkwitu, który charakteryzuje się zarówno wzrostem sprzedaży produktów, jak i zwiększeniem świadomości oraz oczekiwań konsumentów. Ryszard Zawieruszyński, prezes zarządu Dadelo S.A., zwraca uwagę na nowe wyzwania, jakie wzrost i przemiany stawiają przed branżą.

- W trakcie ostatnich kilku lat nastąpiły ogromne zmiany na rynku rowerowym. Od dłuższego czasu widzimy wzrost sprzedaży jednośladów, części i akcesoriów. Jednocześnie zwiększają się wymagania konsumentów, którzy coraz częściej decydują się na zakupy przez Internet z dostawą do domu. Zmiany na rynku zauważyliśmy także w naszej branży. Sklepy rowerowe, tak samo jak przedstawiciele innych sektorów, muszą rozwijać się w kierunku e-commerce oraz poszerzać zakres usług. Centrum Rowerowe od początku istnienia skupiało się na sprzedaży online, dzięki czemu w poprzednim, wyjątkowym roku osiągnęliśmy znaczny wzrost sprzedaży, a także udany debiut na giełdzie – mówi prezes Ryszard Zawieruszyński.

Nowe możliwości rynkowe wiążą się z szybką reakcją na potrzeby klienta oraz dopasowaniem oferty produktów i usług do jego wymagań. Specjaliści z CentrumRowerowe.pl nieustannie śledzą bieżące trendy, dzięki czemu są w stanie zapewnić użytkownikom, mającym coraz większą wiedzę, profesjonalną obsługę.

- Razem z rozwojem sektora zmieniły się oczekiwania konsumentów, którzy niejednokrotnie sami bardzo dobrze znają temat oraz branżę rowerową. To sprawia, że nie wystarczy być skutecznym sprzedawcą, ale przede wszystkim konieczna jest specjalistyczna wiedza i nadążanie za trendami – podkreśla Ryszard Zawieruszyński. – Klienci potrzebują fachowego wsparcia, a także zadają coraz więcej specjalistycznych pytań, dlatego w Dadelo przywiązujemy dużą wagę do poszerzania wiedzy naszych ekspertów i monitorowania nowości na rynku. Już od dawna Polacy nie kupują rowerów powierzchownie, a dobierając sprzęt zwracają uwagę na każdy detal. Niezależnie czy jest to obsługa internetowa, czy stacjonarna, firmy muszą zapewniać kompleksowe oraz sprawne wsparcie na każdym etapie zakupów.

Dużym wyzwaniem dla branży są także problemy z dostępnością artykułów w trakcie pandemii. W tej wyjątkowej sytuacji globalna produkcja i łańcuch dostaw nie nadążają za popytem, co powoduje wydłużenie czasu oczekiwania na zamówione rowery.

Reklama

- Pandemia to trudny czas przede wszystkim dla mniejszych podmiotów, które nie planują swoich dostaw w perspektywie długoterminowej. Ważne okazało się strategiczne planowanie swoich działań, które mogą wpłynąć na rozwój logistyki. To właśnie dzięki temu w zeszłym roku 90% naszych klientów otrzymywało swoje zamówienie przed upływem 24 godzin od momentu jego złożenia – zauważa prezes Dadelo S.A.

Dodatkowe informacje:

Działania serwisu CentrumRowerowe.pl skupiają się na sprzedaży rowerów i produktów z nimi związanych. Właścicielem sklepu jest notowana na giełdzie spółka Dadelo S.A., która wchodzi w skład Grupy Kapitałowej OPONEO.PL.

Czytaj więcej