Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Kino Polska TV S.A.: Umowa o współpracy z Polsat Media Biuro Reklamy sp. z o.o. sp. k. (2013-12-18)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 63:Zawarcie umów o współpracy z Polsat Media Biuro Reklamy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.

Firma: Kino Polska TV Spółka Akcyjna
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO









Raport bieżący nr 63 / 2013





Data sporządzenia: 2013-12-18
Skrócona nazwa emitenta
Kino Polska TV S.A.
Temat
Zawarcie umów o współpracy z Polsat Media Biuro Reklamy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 60/2013, przekazanego przez Kino Polska TV S.A. ("Spółka", "Emitent") 3 grudnia 2013 r. Zarząd Kino Polska TV S.A. informuje o podpisaniu w dniu 17 grudnia 2013 r. na warunkach rynkowych trzech znaczących umów o współpracy z Polsat Media Biuro Reklamy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. ("Polsat Media"), dotyczących pozyskiwania przez Polsat Media na zasadzie wyłączności reklam dla kanałów z portfolio Grupy Kapitałowej Kino Polska TV S.A., tj. Kino Polska, Kino Polska Muzyka, FilmBox i Stopklatka TV.

Najważniejsze kwestie odnośnie zawartych umów przedstawione zostały poniżej.


1) Umowa pomiędzy Kino Polska TV S.A. a Polsat Media:

Okres obowiązywania umowy: 1 stycznia 2014 r. – 31 grudnia 2015 r.

Na podstawie niniejszej umowy Polsat Media świadczył będzie dla Spółki na zasadzie wyłączności usługi pozyskiwania reklam dla kanału FilmBox.

Zgodnie z postanowieniami przedmiotowej umowy za naruszenie wyłączności nie będzie uważane pozyskiwanie reklam bezpośrednio przez Kino Polska TV S.A. w ramach:
a. umów barterowych i akcji specjalnych, w których świadczeniem wzajemnym będą usługi reklamowe lub promocyjne kontrahenta w wysokości do 5% czasu reklamowego w danym miesiącu;
b. umów z tzw. operatorami platform cyfrowych i sieciami kablowymi oraz innymi podmiotami,
w których świadczenie wzajemne polegać będzie na rozprowadzaniu kanału FilmBox;
c. umów dotyczących telesprzedaży.

Wynagrodzenie Spółki z tytułu niniejszej umowy stanowią wpływy z reklam pomniejszone o ustaloną na warunkach rynkowych marżę Polsat Media.

Wysokość wpływów z reklam uzależniona jest od wielu czynników, m.in. od indywidualnie negocjowanego w tego rodzaju umowach wskaźnika CPP oraz ogólnej sytuacji na rynku reklamy w Polsce.

Przedmiotowa umowa nie zawiera postanowień dotyczących warunku i terminu lub kar umownych, których maksymalna wysokość może przekroczyć 10% wartości umowy lub równowartość 200 000 euro.

Jako kryterium uznania niniejszej umowy za znaczącą przyjęto fakt, że jej łączna szacowana wartość w przewidywanym okresie obowiązywania może przekroczyć kwotę 10% kapitałów własnych Emitenta.


2) Umowa pomiędzy Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA a Polsat Media:

Okres obowiązywania umowy: 1 stycznia 2014 r. – 31 grudnia 2015 r.

Na podstawie niniejszej umowy Polsat Media świadczył będzie dla Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA na zasadzie wyłączności usługi pozyskiwania reklam dla kanałów Kino Polska i Kino Polska Muzyka.

Zgodnie z postanowieniami przedmiotowej umowy za naruszenie wyłączności nie będzie uważane pozyskiwanie reklam bezpośrednio przez Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA w ramach:
a. umów barterowych i akcji specjalnych, w których świadczeniem wzajemnym będą usługi reklamowe lub promocyjne kontrahenta w wysokości do 5% czasu reklamowego w danym miesiącu;
b. umów z tzw. operatorami platform cyfrowych i sieciami kablowymi oraz innymi podmiotami,
w których świadczenie wzajemne polegać będzie na rozprowadzaniu kanałów Kino Polska i Kino Polska Muzyka;
c. umów dotyczących telesprzedaży.

Wynagrodzenie Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA z tytułu niniejszej umowy stanowią wpływy z reklam pomniejszone o ustaloną na warunkach rynkowych marżę Polsat Media.

Wysokość wpływów z reklam uzależniona jest od wielu czynników, m.in. od indywidualnie negocjowanego w tego rodzaju umowach wskaźnika CPP oraz ogólnej sytuacji na rynku reklamy w Polsce.

Przedmiotowa umowa nie zawiera postanowień dotyczących warunku i terminu lub kar umownych, których maksymalna wysokość może przekroczyć 10% wartości umowy lub równowartość 200 000 euro.

Jako kryterium uznania niniejszej umowy za znaczącą przyjęto fakt, że jej łączna szacowana wartość w przewidywanym okresie obowiązywania może przekroczyć kwotę 10% kapitałów własnych Emitenta.


3) Umowa pomiędzy Stopklatka S.A. a Polsat Media:

Okres obowiązywania umowy: 1 stycznia 2014 r. – 31 grudnia 2015 r.

Na podstawie niniejszej umowy Polsat Media świadczył będzie dla Stopklatka S.A. na zasadzie wyłączności usługi pozyskiwania reklam dla kanału Stopklatka TV.

Zgodnie z postanowieniami przedmiotowej umowy za naruszenie wyłączności nie będzie uważane pozyskiwanie reklam bezpośrednio przez Stopklatka S.A. w ramach:
a. umów barterowych i akcji specjalnych, w których świadczeniem wzajemnym będą usługi reklamowe lub promocyjne kontrahenta w wysokości do 5% czasu reklamowego w danym miesiącu;
b. umów z tzw. operatorami platform cyfrowych i sieciami kablowymi oraz innymi podmiotami,
w których świadczenie wzajemne polegać będzie na rozprowadzaniu kanału Stopklatka TV;
c. umów dotyczących telesprzedaży.

Wynagrodzenie Stopklatka S.A. z tytułu niniejszej umowy stanowią wpływy z reklam pomniejszone o ustaloną na warunkach rynkowych marżę Polsat Media.

Wysokość wpływów z reklam uzależniona jest od wielu czynników, m.in. od indywidualnie negocjowanego w tego rodzaju umowach wskaźnika CPP oraz ogólnej sytuacji na rynku reklamy w Polsce.

Przedmiotowa umowa nie zawiera postanowień dotyczących warunku i terminu lub kar umownych, których maksymalna wysokość może przekroczyć 10% wartości umowy lub równowartość 200 000 euro.

Jako kryterium uznania niniejszej umowy za znaczącą przyjęto fakt, że jej łączna szacowana wartość w przewidywanym okresie obowiązywania może przekroczyć kwotę 10% kapitałów własnych Emitenta.
Kanał Stopklatka TV zostanie uruchomiony do dnia 28 kwietnia 2014 r.

Podstawa prawna:
§ 5 ust. 3 pkt 1 oraz §9 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz. U. z 2009 r. Nr 33, poz. 259 z późn. zm.).

MESSAGE (ENGLISH VERSION)






PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2013-12-18 Piotr Reisch Prezes Zarządu
2013-12-18 Bogusław Kisielewski Członek Zarządu

Cena akcji Kinopol

Cena akcji Kinopol w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Kinopol aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Kinopol.


Komunikaty ESPI

Komunikaty ESPI

ESPI - Komunikaty spółek


Reklama