Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

zasięgi w google

PrestaShop ogłasza wprowadzenie PrestaShop Marketing with Google, nowego dodatku do pakietu PrestaShop Essentials. Współpraca pozwoli sklepom działającym na platformie PrestaShop zwiększyć swoją widoczność dla klientów w sieci. Łatwa integracja sklepu internetowego z Google umożliwi promowanie produktów wśród milionów nowych kupujących przed rozpoczynającym się sezonem świątecznym.

Zakupy przy wsparciu Google – ponad miliard transakcji dziennie

W sezonie przedświątecznych zakupów PrestaShop i Google pomogą sprzedawcom zwiększać zasięg dzięki uruchomieniu PrestaShop Marketing with Google. Dodatek pozwoli 300 tys.
e-sklepów PrestaShop na całym świecie zsynchronizować katalog produktów z Google i udostępnić go milionom użytkowników robiących zakupy online.

Jesteśmy dumni, że PrestaShop jest pierwszym francuskim i europejskim graczem wybranym przez Google do tego typu partnerstwa. Nowy dodatek PrestaShop to kontynuacja rozwijania najlepszych technologii usługowych dla firm, aby mogły one łatwo skalować i rozszerzać swój biznes – mówi Alexandre Eruimy, CEO PrestaShop.

Cieszymy się z partnerstwa z platformą PrestaShop, która powstała w Europie i jest silnie obecna na arenie międzynarodowej. Mamy nadzieję, że współpraca da użytkownikom Internetu więcej możliwości wyboru online, pomoże e-sprzedawcom łatwiej spotkać się z klientami w okresie świątecznym i w ten sposób przyspieszy rozwój zarówno małych jak i dużych firm w Europie i na świecie – podkreśla Olga Sztuba, Head of Communication Google Polska.

Reklama

 

Niezbędny dodatek w okresie przedświątecznych zakupów

PrestaShop systematycznie wprowadza innowacje pomagając firmom w rozwoju. Pakiet dodatków PrestaShop Essentials zawiera rozwiązania do bezpiecznych płatności na całym świecie, analizy wydajności i marketingu internetowego. Najnowszy dodatek, PrestaShop Marketing with Google, umożliwia sprzedawcom zwiększenie widoczności ich sklepu internetowego oraz prezentować ofertę w prosty, atrakcyjny i kompleksowy sposób.

PrestaShop Marketing with Google jest już dostępny w Polsce i na całym świecie. Pozwoli sprzedawcom na łatwiejszą integrację ich produktów z Google. E-sklepy PrestaShop mogą teraz zostać łatwo wyszukane w wyszukiwarce Google, zakładce Zakupy, YouTube, oraz Google grafika za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Dzięki integracji sprzedawcy PrestaShop mogą przesyłać swoje produkty do bazy Google, tworzyć darmowe listy i kampanie reklamowe Smart Shopping oraz przeglądać metryki wydajności – wszystko bez opuszczania interfejsu PrestaShop.

 

O firmie PrestaShop 

PrestaShop jest wiodącą platformą e-commerce w Europie i Ameryce Łacińskiej, która umożliwia stworzenie własnego sklepu internetowego i rozwijanie go zgodnie z przyjętą strategią. Bazując na modelu open source PrestaShop pozwala każdemu sprzedawcy prowadzić e-sklep z dowolnego miejsca na świecie. Rozwiązanie jest w pełni konfigurowalne i dostosowane do potrzeb każdego rynku. Działa w 300 000 sklepów, których łączna sprzedaż osiągnęła ponad 22 miliardów euro w 2020 roku.  

Reklama

Na całym świecie co 4 minuty na platformie PrestaShop powstaje nowy sklep internetowy, każdy z nich opowiada inną historię. W Polsce ponad 25 000 e-sklepów, czyli ok. 25% wszystkich sklepów internetowych obsługiwanych jest przez PrestaShop. Z platformy korzysta m.in. Inglot, Mosquito, Świat Baterii czy Ania Kruk.

 

O Google

Misją Google jest porządkowanie światowych informacji oraz zapewnianie ich powszechnej dostępności i użyteczności. Dzięki produktom i platformom, takim jak Wyszukiwarka, Mapy, Gmail, Android, Google Play, Google Cloud, Chrome i YouTube, Google odgrywa znaczącą rolę w codziennym życiu miliardów ludzi i jest jedną z najbardziej znanych firm na świecie. Google jest spółką zależną Alphabet Inc.

 

Czytaj więcej

Artykuły związane z zasięgi w google