Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

widzialni.pl

Chcemy tego, czy nie, marketing internetowy przechodzi dziś prawdziwą rewolucję związaną z bardzo szybkim rozpowszechnianiem się sztucznej inteligencji. Wpływ AI na prowadzone przez specjalistów działania jest ogromny, jednak wiąże się to zarówno z wieloma możliwościami, jak i wyzwaniami. Sprawdź, co na temat sztucznej inteligencji mówią specjaliści agencji marketingowej Widzialni.pl. Przekonaj się, że remarketing, pozycjonowanie i pozostałe działania związane z budowaniem widoczności i ruchu na stronach internetowych już nigdy nie będą takie same!

 

Jak AI wpływają na personalizację i targetowanie reklam?

Najważniejszym elementem planowania każdej kampanii reklamowej przez specjalistów agencji Widzialni.pl jest odpowiednie dopasowanie słów kluczowych oraz grupy docelowej. To one są bowiem kluczem do sukcesu każdej witryny oraz skutecznego budowania jej widoczności. W działaniach tych od wielu lat wspiera specjalistów sztuczna inteligencja, która dzięki swoim możliwościom znacznie szybciej i łatwiej jest w stanie operować wieloma danymi.

W przypadku remarketingu i innych płatnych form reklamowych AI pomaga precyzyjnie targetować grupy docelowe czy proponować różnorodne formy przekazów, a dzięki temu zapewnić ogromny zasięg działań nastawionych na natychmiastowe dotarcie do potencjalnych klientów. Uczenie maszynowe to także sprawne zarządzanie reklamami i optymalizacja kampanii opartych na remarketingu i nie tylko! Dzięki AI podejmowane działania na bieżąco są optymalizowane pod kątem przeróżnych czynników.

Reklama

 

 

Automatyzacja procesów marketingowych i optymalizacja wyników

Wraz z rozwojem sztucznej inteligencji powstał szczególny rodzaj marketingu AI. Z wykorzystaniem narzędzi opartych na maszynowym uczeniu się możliwa stała się automatyzacja procesów marketingowych w celu zapewnienia lepszych wyników przy jednoczesnym minimalizowaniu kosztów oraz czasu związanych z działaniami specjalistów. Takie rozwiązania stosowane są także w agencji Widzialni.pl.

Do najważniejszych zalet, płynących z wykorzystania AI w marketingu należy oczywiście bardziej precyzyjna segmentacja grup odbiorców oraz wsparcie w analizie danych. Dzięki pomocy sztucznej inteligencji, która szybciej i sprawniej operuje różnego rodzaju danymi, możliwa stała się także automatyzacja takich działań jak e-mail marketing czy tworzenie treści na strony internetowe.

Reklama

AI wykorzystywana jest również do tworzenia kampanii opartych na remarketingu. To właśnie z jej pomocą działa m.in. platforma Google Ads umożliwiająca planowanie i zarządzanie płatnymi reklamami, które pojawiają się zarówno nad, jak i pod wynikami wyszukiwania, ale także w sieci reklamowej Google. Remarketing oraz inne kampanie tworzone dzięki sztucznej inteligencji pozwalają jeszcze skuteczniej i bardziej precyzyjnie docierać do potencjalnych klientów oraz analizować efektywność prowadzonych kampanii.

 

 

Etyczne aspekty i nadzór nad AI w marketingu internetowym

Nie da się ukryć, że sztuczna inteligencja budzi bardzo dużo kontrowersji i z pewnością nie bez powodu. Jej bardzo szybki rozwój sprawił, że dziś ma ogromny wpływ na nasze codzienne życie, dlatego kluczem do zachowania bezpieczeństwa jest umiejętność krytycznej refleksji oraz odpowiedni nadzór nad AI. Tworzone z jej pomocą materiały marketingowe wymagają zatem dodatkowej kontroli ze strony specjalistów. Narzędzie to nie jest idealne i generowane przez sztuczną inteligencję treści mogą być nie tylko niskiej jakości, ale także nie realizować w prawidłowy sposób celu strategii marketingowej. Warto zatem podkreślić, że AI jest doskonałym pomysłem na wspieranie pozycjonowania, remarketingu i innych działań, jednak nie zastąpi ona w całości kompetencji człowieka.

Reklama

Jesteś ciekawy, jak AI może pomóc w działaniach reklamowych dla Twojej firmy. Specjaliści agencji Widzialni.pl z chęcią przygotują dla Ciebie ofertę skrojoną na miarę Twoich potrzeb.

Czytaj więcej

Artykuły związane z widzialni.pl