Reklama

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

wasteland 3 kickstarter

Movie Games SA, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, rozpoczął kampanię crowdfundingową na platformie Kickstarter, największym tego typu serwisie na świecie. Kampania jest elementem działań marketingowych promujących grę Mythbusters: The Game - Crazy Experiments Simulator, która nawiązuje do popularnego programu telewizyjnego. Premiera gry ma mieć miejsce na przestrzeni Q4 2021 r.

Mythbusters: The Game - Crazy Experiments Simulator to gra pozwalająca zostać tytułowym Pogromcą Mitów oraz testować mity i tworzyć odcinki programu. W ramach rozgrywki gracz odwiedzi takie miejsca jak warsztaty Mythbustersów oraz pole testowe. W dalszej kolejności należy zebrać przedmioty potrzebne do przygotowania testu, po czym przeprowadzić eksperyment i potwierdzić lub obalić poszczególne mity. Gracz ze swoich wyników będzie składał odcinek programu. Jego atrakcyjność zadecyduje o oglądalności i przyznaniu środków na testowanie kolejnego mitu.

- Celem kampanii na platformie Kickstarter jest zebranie środków na stworzenie dodatkowej zawartości do gry, a zarazem wykorzystanie serwisu jako kanału komunikacyjnego do promocji tytułu. Oczywiście zachęcamy naszych fanów do udziału – komentuje Mateusz Wcześniak, CEO Movie Games. - Pogromcy Mitów to marka rozpoznawalna na całym świecie posiadająca rzeszę wiernych widzów. Jesteśmy przekonani, że gra na podstawie tak bardzo rozpoznawalnego IP odniesie sukces sprzedażowy. Premiera odbędzie się jeszcze w tym roku - dodaje.

Kampania realizowana na potrzeby gry Mythbuster: The Game będzie kolejnym projektem pozyskującym finansowanie na łamach platformy. Dotychczas finansowanie za pomocą serwisu Kickstarter pozyskiwały następujące gry Movie Games: Lust From Beyond, Dywizjon 303, The Beast Inside, Lust For Darkness oraz Soulblight. Produkcje pozyskały kolejno po 277 tys. zł, 74 tys. zł, 257 tys. zł, 163 tys. zł oraz 49 tys. zł. Łącznie zgromadzono prawie 820 tys. zł, a każda z kampanii przekroczyła pierwotną kwotę.

Reklama

- Do tej pory mieliśmy okazję zrealizować 5 kampanii crowfundingowych za pośrednictwem tego serwisu i każda zakończyła się sukcesem. Pozyskaliśmy pełną pulę środków oraz istotnie zwiększyliśmy dotarcie z tytułem wśród graczy odwiedzających serwis. Podobnie zamierzamy uczynić w przypadku Pogromców Mitów – dodaje Mateusz Wcześniak.

Kickstarter to wiodąca amerykańska platforma crowdfundingu donacyjnego. Serwis istnieje od 2009 roku, a za jego pośrednictwem finansowanie pozyskało ponad 200 tys. projektów, które zgromadziły łącznie 6 mld dolarów na rozwój od ponad 20 milionów donatorów.

O spółce:

Movie Games S.A. jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Mateusza Wcześniaka, fana gier z doświadczeniem w sektorze finansowym, wspieranego przez Aleksego Uchańskiego, od prawie trzech dekad związanego z branżą gier komputerowych i mediami oraz Macieja Miąsika, legendę polskiego gamingu, developera z prawie 30-letnim doświadczeniem. Obecnie spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły developerskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, zachodniopomorskim, małopolskim i na Śląsku. Spółka jest notowana na NewConnect od grudnia 2018 roku.

Czytaj więcej