Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Tour de Pologn

Do współprac m.in. z Juventusem FC, Atalantą BC, Giro d’Italia, Rakowem Częstochowa, Pogonią Szczecin i Tour de Pologne, doszła kampania out-of-home. Podczas zakończonej 81. edycji legendarnego wyścigu kolarskiego TdP, zondacrypto postawiła na efektowne kreacje w centralnych punktach Katowic i Krakowa, przez które przejeżdżali najlepsi kolarze świata. Branding zondacrypto był też obecny m.in. na samochodzie pilotującym wyścig oraz na mobilnej Strefie Mediów, w której serwowano… specjalną kawę od giełdy o polskich korzeniach.

- Kampania outdoorowa zondacrypto prowadzona w Katowicach i Krakowie nawiązywała do Tour de Pologne, bo m.in. w tych miastach zaplanowane były etapy tegorocznego wyścigu. Bazowała ona na autorskich kreacjach przygotowanych z uwzględnieniem lokalnej specyfiki każdego z miast, kolorystyki zondacrypto, jak również dopełnionych kolorystyką charakterystyczną dla identyfikacji wizualnej Tour de Pologne. Kampania OOH wzmocniona była dodatkowo działaniami retargetingowymi OOH, budującymi synergię pomiędzy outdoorem i digitalem – tłumaczy Albert Hanslik, prezes Point One, agencji odpowiedzialnej za koncept kreatywny i realizację kampanii.

Kampania kontekstowa nieprzypadkowo zrealizowana została właśnie podczas kultowej kolarskiej rywalizacji Tour de Pologne, bo zondacrypto jest Oficjalnym Partnerem wyścigu. Kolarska animacja emitowana była na efektownej 160m2 kurtynie LED w Katowicach, przez które 16 sierpnia przejeżdżała czołówka światowego kolarstwa. A także na formatach DOOH w Krakowie. Etap VII TdP z metą w Krakowie 18 sierpnia zamykał tegoroczną edycję legendarnego wyścigu.

 

 grafika numer 1 grafika numer 1

Reklama

 

 grafika numer 2 grafika numer 2

 

– Każdego dnia kampanię mogło zobaczyć ponad 100 tysięcy osób. Jej elementem były też wydrukowane pocztówki - niespodzianka dla kibiców i pretekst do działań eventowych ekipy zondacrypto. Przy tej okazji powstawały także dodatkowe materiały wideo. Jako Partner Tour de Pologne, chcieliśmy korzystać z okazji, aby zwiększać świadomość nie tylko wobec marki zondacrypto, ale przede wszystkim docierać do osób, które dzięki naszym materiałom i cyklom edukacyjnym będą mogły rozpocząć przygodę z kryptowalutami – podsumowuje Przemysław Kral, CEO zondacrypto.

 

zondacrypto z brandingiem na trasie, mobilnym press centre i… własną kawą!

Branding giełdy kryptowalut o polskich korzeniach był widoczny na starcie i mecie każdego z etapów wyścigu, a w Tour de Pologne Amatorów w Karpaczu (11 sierpnia) z logotypem zondacrypto startował Wojciech Szczepanik, mistrz świata w kolarstwie (Gran Fondo). Ekipa zondacrypto czekała na kolarzy w Katowicach, z których wywodzi się giełda. Co więcej, pod patronatem kryptowalutowego partnera wyścigu, powstała nawet… specjalna edycja kawy „tourdecafe by zondacrypto”, która była serwowana w mobilnej strefie dla mediów, za której branding odpowiedzialna była giełda.

Czytaj więcej

Artykuły związane z Tour de Pologn