Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Tokena ZND

Od początku wierzyliśmy w sukces naszego projektu. Jednak tak ogromne zainteresowanie i osiągnięcie 100% celu na I rundę publicznej sprzedaży w niespełna pół godziny zaskoczyło nawet nas. Dziękujemy inwestorom za zaufanie. Cieszymy się, że nasze globalne współprace sponsoringowe z Juventusem FC, Giro d’Italia i innymi słynnymi partnerami, coraz bardziej wzmacniają naszą pozycję na mapie międzynarodowych giełd kryptowalut, już nie tylko jako lidera regionu CEE – mówi Przemysław Kral, CEO zondacrypto.

Token ZND to kluczowy element i „paliwo napędowe” ekosystemu stworzonej przez zondacrypto Platformy ZND. 72% kupujących w I rundzie sprzedaży publicznej pochodzi z Polski, a pozostałe 28% to użytkownicy z Włoch, Monako, Estonii, Ukrainy, Słowacji i Czech. 5 600 000 ZND, w cenie 0,074 EUR za jednostkę, zostało rozdysponowanych pomiędzy 741 inwestorów. Maksymalna kwota zaangażowania jednego inwestora to 30 000 euro.

 

100% celu w I rundzie, kolejna szansa dla inwestorów we wrześniu

Łącznie celem, we wszystkich rundach finansowania publicznego i prywatnego, jest zebranie 12 207 000 EUR. Wśród korzyści z posiadania Tokena ZND są m.in. staking i farming (opcja zarabiania przez mrożenie środków na określony czas lub atrakcyjne nagrody za dostarczanie płynności), nagrody lojalnościowe, dodatkowe zyski w programie afiliacyjnym, czy możliwość pokrywania części opłat transakcyjnych na Platformie ZND w tokenach. Do tego dochodzą subskrypcje premium oraz dostęp do szerszej gamy kryptoaktywów i unikalnych kolekcji. Kolejna runda sprzedaży publicznej odbędzie się we wrześniu.

 

Zobacz takżeHossa kryptowalut zagrożona? Popyt na Bitcoina najniższy od trzech lat

Czytaj więcej

Artykuły związane z Tokena ZND