Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

tim sa siechnice

Ze wstępnych szacunków wynika, że w lipcu 2021 r. miesięczne przychody TIM SA ze sprzedaży netto towarów i usług związanych bezpośrednio ze sprzedażą towarów wyniosły niemal 106 mln zł (+22,7% r/r), czyniąc ten miesiąc trzecim najlepszym w historii TIM-u.

Po siedmiu miesiącach 2021 r. przychody ze sprzedaży TIM-u

przekroczyły 680,4 mln zł i są o 30,6% wyższe niż w analogicznym okresie 2020 r. Przychody ze sprzedaży online realizowanej samodzielnie przez klientów pobiły w lipcu 2021 r. miesięczny rekord wszech czasów (77,7 mln zł, +30,6% r/r). – W przekroczeniu, już piąty miesiąc z rzędu, bariery 100 milionów złotych nie przeszkodziła nam nawet mniejsza niż przed rokiem liczba dni roboczych w lipcu (22 vs 23). Przełożyła się ona, podobnie jak okres wakacyjny, na niższą dynamikę wzrostu miesięcznej sprzedaży rok do roku, jednak bardzo cieszy mnie struktura asortymentowa sprzedaży za miniony miesiąc i wyższy niż w czerwcu udział w niej produktów wysokomarżowych. Wzrósł także – do ponad 73% – udział sprzedaży online realizowanej samodzielnie przez klientów – mówi Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA.

TIM SA prowadzi największą platformę e-commerce B2B w Polsce TIM.pl,

jest też największym (pod względem przychodów ze sprzedaży) dystrybutorem materiałów elektrotechnicznych w Polsce (według magazynu „Elektrosystemy”, nr 5/2020, oraz https://www.rynekelektryczny.pl/najwieksze-hurtownie-elektrotechniczne/). Od 2013 r. łączy unikalne, kilkudziesięcioletnie doświadczenie w branży technicznej i elektrotechnicznej z nowoczesnymi technologiami e-handlu, który stanowi główny kanał sprzedaży TIM-u. Spółka powstała w 1987 roku we Wrocławiu, od 1998 r. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Na podstawie wyboru 100 analityków giełdowych, doradców inwestycyjnych i zarządzających, reprezentujących domy i biura maklerskie, fundusze emerytalne i inwestycyjne, TIM znalazł się na 2. miejscu głównego zestawienia rankingu Giełdowa Spółka Roku 2020, organizowanego przez redakcję „Pulsu Biznesu”. Przez ćwierć wieku TIM sprzedawał wyłącznie za pośrednictwem ogólnopolskiej sieć hurtowni elektrycznych. W 2013 r. firma zmieniła model biznesowy, stawiając na e-commerce. To najprawdopodobniej największa taka transformacja cyfrowa w polskim handlu B2B. TIM stawia na omnichannel - sprzedaż prowadzona jest na TIM.pl, w aplikacji mobilnej mTIM, telefonicznie oraz poprzez ogólnopolską sieć biur i przedstawicieli handlowych. Centrala TIM SA znajduje się we Wrocławiu. Spółka tworzy Grupę Kapitałową TIM wraz z 3LP SA - operatorem centrum logistycznego w podwrocławskich Siechnicach. Obiekt specjalizuje się w obsłudze podmiotów (także spoza Grupy TIM) działających w sektorze e-commerce.

Więcej o TIM SA i Grupie Kapitałowej TIM na www.timsa.pl.

 

Czytaj więcej