Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

notowania forever

Prognoza wyników na 1Q 2022 - kwartał słabnącej monetyzacji starzejącego się portfela gier, przełożenia gry „THoTH” z 1Q’22 na 07.04 oraz jednoczesnej realizacji wielu nowych projektów, co przekłada się na wysokie koszty działalności.

 

Komentarz BDM: Neutralny. W 1Q’22 spółka wydała takie tytuły jak „Baby Strom” (NS) czy „Dino Galaxy Tennis” (NS), jednak nie wyróżniły się one spośród wielu innych debiutów. Cały czas mocnym wsparciem dla wyników były takie tytuły jak „Cooking Simulator”, „Thief Simulator”, „Panzer Dragoon”, czy „Green Hell”. Zwracamy uwagę na utrzymanie wysokich kosztów działalności związanych z tworzeniem nowym tytułów oraz rev share produkcji z aktualnego portfela gier. Prognozujemy, że w 1Q’22 spółka wygenerowała 5,3 mln PLN przychodów, -0,7 mln PLN EBITDA, -1,0 mln PLN EBIT oraz 1,2 mln PLN straty netto. Najważniejszym wydarzeniem ostatnich dni była premiera gry „The House of the Dead: Remake”, której to udało się wspiąć na 4 miejsce najlepiej sprzedających się gier (globalnie) na platformie Nintendo Switch oraz na 5 miejsce na bardzo ważnym japońskim rynku.

 

Reklama

„The House of the Dead: Remake” – tytułowi udało się wspiąć na 4 miejsce najlepiej sprzedających się gier (globalnie) na platformie Nintendo Switch oraz na 5 miejsce na bardzo ważnym japońskim rynku. Na portalu metacritic.com tytuł ten wśród graczy oceniany jest na 7,6/10 pkt. Już 28.04.2022 r. gra zadebiutuje na PS4, X0, Stadia i PC.

 

„Front Mission: Remake” - w lutym podczas jednego z najważniejszych wydarzeń (Nintendo Direct) dla producentów i wydawców gier na Nintendo Switch zaprezentowano IP, które pozyskał FOR w ramach umowy ze Square Enix. Tym samym rozpoczęła się kampania marketingowa gier „Front Mission: Remake” (1,2). Już latem tego roku zadebiutuje pierwsza część. Warto podkreślić, że potencjał sprzedaży tego IP jest znacznie większy obecnie wydanych lub czekających na debiut remaków, czyli „Panzer Dragoon” i „House of The Dead”.

 

Perspektywy na 2022r. - spodziewamy się, że przed nami bardzo mocny pod względem wynikowym jak i marketingowym rok dla spółki. Wszystkie planowane na 2021 r. remaki zostały przesunięte na 2022 r. Wiemy z ostatniej konferencji, że obecnie 5 remaków jest ukończonych bądź w zaawansowanej fazie, tym samym w bieżącym roku spodziewamy premier takich gier z segmentu remake, jak: „The House of the Dead”, „Fear Effect Reinvented”, „Front Mission 1st:Remake”, „Panzer Dragoon II Zwei” oraz „Iesabel Remake”. Szacujemy, że spółka będzie w stanie w tym roku wypracować 16,8 mln PLN zysku netto.

Reklama

 

GPWPA 3.0: Prognoza wyników na 1Q 2022 FOREVER ENTERTAINMENT. Kwartał słabnącej monetyzacji starzejącego się portfela gier - 1GPWPA 3.0: Prognoza wyników na 1Q 2022 FOREVER ENTERTAINMENT. Kwartał słabnącej monetyzacji starzejącego się portfela gier - 1

 

Program Wsparcia Pokrycia Analitycznego GPW

 

Czytaj więcej

Artykuły związane z notowania forever