Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

NewConnect akcje

SimFabric zakończyło III kwartał z wypracowanym przychodzie na poziomie 7.821 tyś. zł, wskazując 63% wzrost wobec analogicznego roku poprzedniego, w którym wynik wyniósł 4.775 tyś. zł. W ostatnich trzech miesiącach Grupa Kapitałowa kontynuuje działania związane z budową Centrum Badawczo-Rozwojowego – Space Engine Lab, podpisała kolejne umowy na realizację usług e-learnigowych oraz w dalszym ciągu przygotowuje się do przejścia na GPW.

III kwartał z zanotowanym zyskiem

Po III kwartałach 2021 r. zaraportowano skonsolidowany zysk operacyjny na poziomie 2.791 tys. zł, wynik stanowi prawie dwukrotność zysku z roku poprzedniego. W tym samum okresie skonsolidowane przychody wyniosły 2.271 tys. zł, co oznacza wzrost o 40% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku, a zysk operacyjny wyniósł 635 tys. Zł. Również w tym kwartale wypłacona została pierwsza w historii Spółki dywidenda za 2020 rok. Suma wypłat wniosła 1,5 mln złotych, co stanowi 0,24 zł za jedną akcję.

Wyniki, które przedstawia raport za III kwartał potwierdzają silną pozycję SimFabric na rynku. W Spółce prowadzimy jednocześnie wiele działań, których efektami są między innymi kolejne podpisane umowy na realizację usług e-learningowych, czy też coraz większe zaawansowanie prac przygotowawczych do budowy Centrum Badawczo-Rozwojowego – Space Engine Lab. Rozpoczęty IV kwartał, to też okres, w którym Grupa Kapitałowa planuje przejście na główny parkiet GPW – co bez wątpienia, będzie kolejnym kamieniem milowym w historii naszej firmy. - powiedziała Julia Leszczyńska Prezes Zarządu SimFabric S.A.

Nowy tytuł w portfolio SimFabric jeszcze w tym roku

Pomimo braku istotnych premier w tym okresie, w znaczny sposób posunięte zostały prace nad wydaniem kilku tytułów z portfolio SimFabric. Już jutro odbędzie się premiera darmowego prologu do gry Gardenia, której wydanie pełnej wersji zaplanowane jest jeszcze przed końcem roku. Jednocześnie spółka zależna - MobileFabric S.A. również w tym roku powinna wydać znanej już serii Saboteur na urządzenia mobilne.

Centrum Badawczo-Rozwojowe

Reklama

W związku z otrzymanym dofinansowaniem dla projektu stworzenia Centrum Badawczo-Rozwojowego - Space Engine Lab w ramach działania 2.1 PO IR - konkurs 1 / 2.1 / 2020, rozpoczęto przygotowania do budowy Centrum. Projekt jest w trakcie finalizacji ustalenia lokalizacji budowy Centrum, a rozpoczęcie jego budowy planowane jest na początek 2022 roku.

Umowy na usługi e-learningowych

27 października 2021 roku, spółka zależna VRFabric S.A. zawarła osiem umów na realizację usług e-learningowych dla spółki GroMar sp. z o. o. Umowy zostały zawarte w ramach grantu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 i dotyczą wykonania usług programistycznych zgodnie z wytycznymi zawartymi w umowach.

Z tytułu realizacji zawartych umów Emitentowi oraz VRFabric S.A. będzie przysługiwało wynagrodzenie nieprzekraczające łącznej sumy 1,2 mln‬ zł brutto. Projekty będą realizowane przez oddział w Łodzi oraz spółkę VRFabric S.A.

 

O SimFabric:

SimFabric to wydawca, studio portujące i producent gier komputerowych. Spółka powstała w 2016 roku, po otrzymaniu głównej nagrody ESA (Europejskiej Agencji Kosmicznej) w konkursie na najlepszą aplikację kosmiczną, a w 2020 roku drodze przekształcenia kapitałowego stała się Spółką Akcyjną i zadebiutowała na giełdzie NewConnect. SimFabric S.A. tworzy symulatory i gry na komputery PC oraz urządzenia mobilne (iOS, Android), jest certyfikowanym producent i wydawca gier na konsole: Nintendo Switch, PS4 i Xbox One. Główny oddział i biuro Zarządu Spółki mieści się w Warszawie.

Reklama

Drugi oddział firmy w Łodzi odpowiedzialny jest za działania B+R, mające na celu stworzenie innowacyjnych rozwiązań w branży gier komputerowych. W maju 2020 roku spółka powołała firmę zależną MobileFabric S.A., której celem jest rozwój gier na urządzenia mobilne. W lipcu 2020 roku spółka powołała drugą firmę zależną VRFabric S.A., której celem będzie rozwój gier na gogle wirtualnej rzeczywistości.

Najważniejszym dotychczasowym produktem spółki jest gra Farm Expert 2018, która w wersji mobilnej sprzedała się w liczbie 2,5 miliona kopii. Spółka wydała do tej pory przeszło 10 tytułów na konsole Nintendo Switch oraz 3 tytuły na konsole PS4, a także 3 tytuły na komputery PC, łączna sprzedaż gier Spółki na konsole i komputery PC przekroczyła 1 milion egzemplarzy. Najważniejszymi produkcjami własnymi spółki są aktualnie gry i symulatory: Farm&Fix 2020, ElectriX, Moon Village, Cthulhu: Books of Ancients, House Designer, Flipper Mechanic.

Więcej na: https://www.simfabric.info

Czytaj więcej