Wpływy reklamowe według naszej symulacji w Q4 mogły wynieść blisko 34 mln PLN i będzie to oznaczało wzrost o 3,8% r/r. Dla Zoom TV przyjęliśmy dalszy dwucyfrowy wrost r/r (+15% r/r), dla Stopklatki założyliśmy wzrost wpływów reklamowych o ponad 3% r/r. Nadal słabego kwartału w reklamie spodziewamy się w Kino Polska.
Ogółem założyliśmy, że przychody KPL za Q4 2023 mogły wynieść 82,1 mln PLN (+2% r/r). Przy założeniu kolejny raz niższej niż przychody dynamiki wzrostu kosztów, spodziewamy się wzrostu odczytu EBITDA skor. do 23 mln PLN (+6,6% r/r). Na poziomie EBIT nasza symulacja zakłada odczyt 22,8 mln PLN (-4,9% r/r). W ujęciu LTM nasza symulacja wskazuje na odczyt EBITDA skor. rzędu 73,4 mln PLN (+4,1% r/r) i EBIT w okolicy 65,6 mln PLN (+8% r/r). Na poziomie netto prognozujemy za Q4 2023 odczyt równy 18,9 mln PLN, co w ujęciu całego 2023 roku powinno przełożyć się na wartość 51,4 mln PLN.
Zobacz także: Spółka urosła o 900% w rok. Euforia jak na GameStop
Giełdowy Program Wsparcia Pokrycia Analitycznego 4.0