Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

kampania

KNF jest gotowa zainwestować aż pół miliona złotych na 30-dniową kampanię społeczną, w której będzie ostrzegać przed kryptowalutami, rynkiem forex i piramidami finansowymi. W czerwcu, mają pojawić się już dwa spoty kampanii. Być może te będą nadawane także w telewizji.

 

To nie pierwszy raz, kiedy KNF sceptycznym okiem patrzy na kryptowaluty. Tym razem, w ogłoszonym przetargu, szuka wykonawcy dwóch spotów, które będą ostrzegać przed inwestowaniem m.in. w kryptowaluty i na rynku forex. Kampania dotyczyć będzie także piramid finansowych i ryzyka ich występowania. Co może nie najlepiej wpłynąć na PR kryptowalut i forex. Dodatkowo, KNF w kampanii chce promować swoją aplikację Alert. Oto fragment ogłoszenia przetargowego:

Przedmiotem umowy jest zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej promującej aplikację KNF Alert oraz budującej świadomość istnienia ryzyk związanym z inwestowaniem w kryptowaluty, piramidy finansowe oraz działalność forex nienadzorowaną przez UKNF przy wykorzystaniu materiałów kreatywnych Zamawiającego”

Kampania zakłada przygotowanie dwóch spotów, pierwszy informować będzie o aplikacji Alert, drugi zaś pod hasłem: Kim będziesz kiedy bańka pęknie, ma zwiększyć świadomość uczestników rynków kryptowalut i rynku forex co do ryzyk. Kampania warta pół miliona złotych netto ma mieć większy rozmach niż ta we współpracy z NBP w postaci strony uwazajnakryptowaluty.pl. Przetarg potrwa do 18 maja.

Czytaj więcej