Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

ile zarabiają youtuberzy w polsce

Kanał WAKSY w pierwszym półroczu 2021 odnotował 58 523 796 wyświetleń wideo (suma Q1 i Q2), co uplasowało go na pierwszym miejscu wśród kanałów fabularnych dla młodzieży na platformie YouTube. Za WAKSAMI na podium znaleźli się AbstrachujeTV (47 734 233 wyświetleń) oraz Cyber Marian (40 926 999 wyświetleń).

WAKSY to grupa przyjaciół z aktorskim zacięciem, która w dowcipnych, krótkich filmach fabularnych opowiada o szkolnej rzeczywistości. Gwiazdami kanału są aktor i producent Przemek Burkacki, aktorka i modelka Paulina Soboń, a reżyserem i współproducentem kanału jest Arkadiusz Balcerzyk. Według raportu Social Blade o miesięcznych wyświetleniach WAKSY był najpopularniejszym kanałem oferującym content fabularny dla młodzieży w pierwszym półroczu 2021.

WAKSY to jednak nie tylko kanał YouTubie, ale również wielotysięczna społeczność śledząca Twórców od ponad 3 lat. Ponad połowa widowni kanału WAKSY to przede wszystkim zaangażowani widzowie między 18 a 24 rokiem życia (51,6%), 35 a 44 rokiem życia (20,6%) i 25 a 34 rokiem życia (14,4%). Średnia miesięczna liczba wyświetleń kanału osiąga blisko 10 000 000.

– WAKSY to świetny przykład na to, że konsekwentnie rozwijany format potrafi zapewnić sukces na YouTubie. Doskonała znajomość swojej grupy docelowej pozwalają na spełnianie oczekiwań widzów, a także docieranie do nowej publiczności.

– mówi Przemysław Gajos, Senior Support Manager w LTTM.

Reklama

– Ich fani noszą produkowane przez nich spersonalizowane ubrania, występują w ich materiałach, a bilety na organizowane przez nich wakacyjne kolonie wyprzedają się w mgnieniu oka. W tym roku odbyła się 3 edycja WAKSY Camp, podczas którego fani mogli spędzić czas ze swoimi ulubionymi twórcami, pracować przy nagraniach odcinków i poznać tajniki ich pracy. 

– mówi Michał Nobis, Influencer Marketing Manager w LTTM, odpowiedzialny za grupę WAKSY.

Top 10 najpopularniejszych kanałów YouTube w kategorii contentu fabularnego, według Social Blade, na podstawie oglądalności w pierwszym półroczu 2021 roku to:

1. WAKSY (LifeTube) – 58 528 796

2. AbstrachujeTV (ABSTRA) – 47 734 233

3. Cyber Marian (LifeTube) – 40 926 999

4. ŚmiechawaTV (LifeTube) – 33 672 488)

Reklama

5. Kabaret Czwarta Fala (LifeTube) – 19 361 117

6. BEKSY (ABSTRA) – 18 994 230

7. Natasza Parzymies – 13 197 388

8. G.F. Darwin (LifeTube) – 9 955 905

9. Bracia Malczyńscy (LifeTube) – 8 345 513

10. POSTOWIE – 7 691 829

Reklama

Do sieci LifeTube (grupa LTTM) przynależy 60% spośród najpopularniejszych kanałów w tej kategorii: WAKSY, Cyber Marian, Śmiechawa TV, Kabaret Czwarta Fala, G.F. Darwin, oraz Bracia Malczyńscy.

WAKSY liderem contentu fabularnego dla młodzieży - Top 10 najpopularniejszych kanałów YouTube - 1WAKSY liderem contentu fabularnego dla młodzieży - Top 10 najpopularniejszych kanałów YouTube - 1

LTTM – należąca do holdingu Mediacap SA największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce, a twórcy zrzeszeni w sieci odpowiadają za ponad 12% oglądalności całego YouTube’a w Polsce.. W skład LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube w CEE, TalentMedia – profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Gameset – agencja gaming marketingu.

Czytaj więcej

Artykuły związane z ile zarabiają youtuberzy w polsce