Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Gala

Będą wspólnie zdobywać wiedzę i nawiązywać kontakty. Sprawdzą też rynkowe zmiany z ostatniego roku. To unikalne wydarzenie. Dlaczego? Organizator przygotował 2 dni, 3 sceny, 6 bloków tematycznych i blisko 50 prelekcji! Dlaczego warto tam być?

Możemy być pewni, że 2024 r. zapewni nam dalszy rozwój technologii mobilnych. Już w tym momencie mamy do czynienia z ponad 6,7 miliarda subskrypcji mobilnych. A to dopiero początek! Do 2028 roku liczba ta prawdopodobnie wzrośnie do 7,7 miliarda. Pokazuje to, jak dużą wartość zyskuje stałe inwestowanie w rozwój tych obszarów. 

 

 grafika numer 1 grafika numer 1

Dla kogo jest Mobile Trends?

  • przedsiębiorców wykorzystujących technologie mobilne,
  • przedsiębiorców tworzących  technologie mobilne,
  • startup-ów, szukających możliwości do rozwoju,
  • osób zajmujących się projektowaniem aplikacji mobilnych,
  • osób zajmujących się marketingiem, handlem, AI oraz fintechem,
  • osób zajmujących się projektowaniem i badaniem UX UI
Reklama

Do 12 lutego możesz jeszcze kupić bilety w niższej cenie, więc skorzystaj zanim ceny wzrosną.

Wejdź na stronę konferencji i kup bilet taniej.

Uczestnicy pogłębią wiedzę dzięki ścieżkom!

To aż 6 obszarów tematycznych w ciągu 2 dni. Mowa o: #AI, #Management, #UX, #Fintech, #Marketing, #Commerce. Eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami, dając konkretne wskazówki na poprawę swoich wyników biznesowych.

 grafika numer 2 grafika numer 2

 grafika numer 3 grafika numer 3

Reklama

Co warte podkreślenia, czekają na nas przerwy kawowe i networking. Zatem mamy  szansę na rozmowę ze znanymi prelegentami w ciągu 2 dni na żywo. Wiedza jest na wyciągnięcie ręki! Każdy z prelegentów reprezentuje inne podejście i aspekt związany z mobilnymi technologiami, więc uczestnicy mają dostęp do kilkudziesięciu punktów widzenia.

Każdy znajdzie tu coś dla siebie!

W agendzie znajdziemy nazwiska takie jak:

  • Aleksandra Przegalińska, doświadczona specjalistka i naukowczyni ds. technologii, biznesowych trendów oraz sztucznej inteligencji.
  • Paulina Walkowiak, prezeska cux.io, aplikacji pomagającej eliminować problemy blokujące sprzedaż w e-commerce.
  • Monika Mikowska, nietuzinkowa i przebojowa szefowa agencji UX, Mobee Dick, specjalizującej się w projektowaniu i badaniu produktów i usług cyfrowych.
  • Artur Kurasiński, który od ponad dwóch dekad obserwuje i tłumaczy wpływ technologii na nasze życie.
  • Maciej Kawecki, popularyzator technologiczny, dziennikarz naukowy powołany przez Komisję Europejską na funkcję Cyfrowego Ambasadora UE. Prezes Instytutu Lema.
  • Bartek Sobczak, który przez ostatnie 7 lat pełnił rolę product directora i mobile directora w firmach takich jak Empik, Modivo i eobuwie.
  • Bartek Pucek, prezes Forward Operators – eksperckiego partnera w budowaniu usług i produktów opartych na Al.
  • Krzysztof Wojewodzic, prezes Escola i czynny naukowiec zajmujący się AI i edukacją.
  • Dominika Bucholc, konsultantka, project managerka i marketerka, zajmuje się badaniem sztucznej inteligencji oraz ekonomią behawioralną.
  • Radek Drzewiecki, prezes LP Group & Youniversity, twórca podcastu Skuteczny CEO oraz autor bestsellerowej książki biznesowej.
  • Lech Kaniuk, doświadczony menedżer i ekspert skalowania biznesu, współzałożyciel i dyrektor generalny SunRoof, jedna z najbardziej znanych postaci sceny startupowej w Polsce i Szwecji.
  • Paula Skrzypecka, starsza prawniczka w Creativa Legal, dr nauk prawnych. Zajmuje się kompleksową obsługą firm technologicznych, start-upów, software house'ów.
  • Marcin Stopa, Head of NeuroResearch w Neuroinsight Lab, Learning and Development Partner w SeeWidely oraz twórca NeuroEfektywnie.
  • Adrian Gamoń, strateg marki i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, AI, mówca i trener biznesu.
  • Anna Ledwoń-Blacha, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder CRASH Mondays.

Ilu z prelegentów już znasz? A to jeszcze nie wszyscy! Nie martw się, w marcu poznasz wszystkich, ale do tego czasu zerknij na stronę z programem.

Kto wygra Mobile Trends Awards 2023?

Wspominaliśmy też o gali. O co chodzi? Już od 12 lat kapituła konkursowa przyznaje statuetki MTA. Projekty oceniane są za dostosowanie do potrzeb użytkowników, innowacyjność oraz rozpoznawalność.  Wśród nominowanych znajdują się silne marki, ale także start-upy, które mają szansę zdobyć statuetkę i tytuł zwycięzcy. 

 

Reklama

 grafika numer 4 grafika numer 4

Kapitułę tworzą eksperci od lat związani z branżą mobile. Identyfikują słabe oraz mocne strony zgłoszeń. Tylko najlepsze aplikacje oraz kampanie mają szansę na nominację, więc jest to ogromne wyróżnienie. Wybrane projekty biorą udział w dalszej rywalizacji i mają szansę dołączyć do elity tworzącej aplikacje na najwyższym poziomie.

Nominowali ponad 70 projektów!

W 2024 roku, w aż 12 kategoriach jak  #commerce, #fintech czy #bankowość nominowano 72 projekty! W tym firmy jak VeloBank, Żabka Polska, Modivo, LPP, Orlen czy Trans.eu Group. Resztę nominacji zobaczysz tutaj.

 grafika numer 5 grafika numer 5

Kto organizuje Mobile Trends?

Organizatorem Mobile Trends jest Escola, czyli spółka technologiczna tworząca aplikacje internetowe i mobilne. Firma poza podstawową działalnością jako software house dywersyfikuje biznes produktami własnymi, jak wellms, czyli rozwiązaniem edukacyjnym i kursowym.

Partnerzy Mobile Trends Conference

Reklama

Partnerem Srebrnym konferencji jest firma Devinti. Kolejnym Partnerem jest Miquido.

Konferencję wspiera też myVOD, wnosząc swoją platformę. Jej zaangażowanie sprawia, że wydarzenie jest kompleksowe i dostarcza uczestnikom wartościowej wiedzy niezależnie od miejsca pobytu.

Partnerzy medialni i społecznościowi

Do grona Patronów Medialnych zaliczają się: Android, Bankujesz, Biznes2Biznes, CommerceTrends, ewp.pl, Ecomersy, eGospodarka, Focus on Business, FXMAG, Gazeta MSP, Grafmag, MarketerPlus, Mobirank, Poradnik Pracownika, Poradnik Przedsiębiorcy, Samodzielny Przedsiębiorca, Virtual IT, Customer Experience Magazyn, Case Study, 

Community Partnerami są: Deva Group, dailyweb, Innovations Hub, Internet Beta, SemKRK, SemWAW, Techies Space, SoDA, Business Accessibility Forum, OMGKRK.

Dzięki ich zaangażowaniu, wydarzenie staje się jeszcze bardziej wszechstronne i dostępne dla szerokiego grona odbiorców.

 

Czytaj więcej