Reklama

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

ecommerce w polsce

Stan rynku usług telekomunikacyjnych oraz usług IT warunkuje kondycję całej polskiej gospodarki. Jak mówi Andrzej Dulka, prezes Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji “rozwiązania ICT towarzyszą praktycznie wszystkim rodzajom aktywności gospodarczej i muszą rosnąć razem z nią, a nawet szybciej”.

Obecnie, wśród telekomów najpopularniejsze są trzy podejścia do procesów transformacji cyfrowej:

1. Ukierunkowane na klienta, obejmujące:

  • digitalizację doświadczeń klienta,
  • digitalizację doświadczeń i produktywności pracowników,
  • budowanie platform cyfrowych.

2. Oparte na technologii, uwzględniające:

  • zastosowanie technologii cyfrowych w usługach podstawowych i dodatkowych,
  • poprawę wydajności operacyjnej (analityka).

3. Dotyczące zmian w miejscu pracy i kulturze organizacji, zakładające:

  • cyfryzację środowiska pracy,
  • wprowadzanie nowych cyfrowych produktów i usług,
  • digitalizację doświadczeń klienta.

W ramach współpracy z jednym z klientów z sektora telekomunikacji zrealizowaliśmy projekty, które w swoich założeniach, w większym lub mniejszym stopniu, obejmują wszystkie trzy, opisane powyżej podejścia.

Dostęp do najlepszych specjalistów IT

Świadcząc usługi w modelu body leasing, dostarczyliśmy klientowi dedykowane zespoły programistów: Java, JavaScript, .NET, Angular, Python, React, HTML / CSS, PHP oraz C ++. Wśród ponad 300 wynajmowanych przez nas specjalistów IT, oprócz programistów byli także: architekci systemów, inżynierowie sieci, specjaliści ds. bezpieczeństwa, analitycy biznesowi, kierownicy projektów, specjaliści DevOps, testerzy itd. Wszyscy zatrudniani specjaliści pracowali nad rozwojem oprogramowania, działając zgodnie z podejściem DevOps, a realizowane przez nich zadania rozliczane były w modelu time & material. Projekt ten charakteryzowało także bardzo rozwinięte podejście do zarządzania, łączące w sobie metodologie zwinne (Scrum) i tradycyjne (PRINCE2, PMI).

Praca wykonywana przez naszych specjalistów stanowiła znaczące wsparcie dla prowadzonej przez klienta działalności, zwłaszcza w obszarach takich jak:

  • IT,
  • sprzedaż,
  • współpraca międzyoperatorska,
  • sieć i bezpieczeństwo.

Wydajna i responsywna platforma e-commerce

Dla tego klienta zaprojektowaliśmy również wielokanałowe środowisko e-commerce. Jego rolą było zapewnienie klientom końcowym profesjonalnej sprzedaży i obsługi w modelu omnichannel, przy wykorzystaniu kanałów takich jak: web, mobile czy punkty sprzedaży. Projektując zgodnie z zasadą “mobile first” stworzyliśmy spójne i responsywne procesy e-commerce, gwarantujące pozytywne doświadczenia użytkownika. Wszystko to wsparte zostało solidną infrastrukturą.

Zaprojektowaliśmy i dostarczyliśmy także procesy B2C i B2B takie jak:

Reklama

połączenia głosowe, transmisja danych, naprawa łącz szerokopasmowych, baza wiedzy oraz konsola sprzedaży i obsługi klienta (dla konsultantów i przedstawicieli handlowych). Całość projektu zrealizowana została w oparciu o platformę SAP C4 HANA (Hybris) i pozwoliła naszemu klientowi osiągnąć 300% wzrost sprzedaży online oraz obsłużyć ponad 87 milionów unikalnych użytkowników w skali roku. Wartość polskiej branży technologii informatyczno-komunikacyjnych tylko w 2019 roku wynosiła niemal 20 mld USD i z roku na rok wciąż rośnie. Pełne zrozumienie jej specyfiki pozwala nam dostarczać najwyższej klasy rozwiązania, a co za tym idzie, aktywnie wspierać procesy cyfrowej transformacji.

Czytaj więcej