Ostatnie 30 dni | Ostatnie 90 dni | Ostatnie 180 dni | Ostatnie 365 dni | |
---|---|---|---|---|
Najwyższy kurs | 0.040631 | 0.040635 | 0.041508 | 0.042789 |
Najniższy kurs | 0.038744 | 0.038335 | 0.036784 | 0.036784 |
Kurs średni | 0.039721 | 0.0395 | 0.039453 | 0.039699 |
Bieżący kurs euro EUR do złotego dnia 17.05.2021 wynosi 4.5298. Średni kurs EURPLN z ostatnim max 10 dni znajduje się poniżej.
Data | Cena średnia |
2021-05-17 | 4.5298 |
2021-05-14 | 4.5316 |
2021-05-13 | 4.5447 |
2021-05-12 | 4.5453 |
2021-05-11 | 4.5628 |
2021-05-10 | 4.5631 |
2021-05-07 | 4.5764 |
Chcesz zobaczyć jak wyglądał kurs euro do złotego w ostatnim czasie, na wykresie? Skorzystaj z poniższego narzędzia.
Wykres kursu euro do złotego EUR/PLN
Najnowszy średni kurs NBP dolara amerykańskiego do polskiego złotego USDPLN dnia 17.05.2021 stanowi 3.7288. Dla porównania kurs dolara do złotego z ostatnich dni przedstawiamy poniżej.
Data | Cena średnia |
2021-05-17 | 3.7288 |
2021-05-14 | 3.7374 |
2021-05-13 | 3.7675 |
2021-05-12 | 3.7456 |
2021-05-11 | 3.7514 |
2021-05-10 | 3.7493 |
2021-05-07 | 3.7861 |
Jeżeli natomiast potrzebujesz przeanalizować wykres kursu dolara USD.
Wykres kursu dolara do złotego USD/PLN
Najnowszy kurs funta brytyjskiego do złotego dnia 17.05.2021 wynosi 5.2602. Dla porównania kurs średni funta szterlinga w relacji do złotówki z kilku ostatnich dni prezentujemy poniżej.
Data | Cena średnia |
2021-05-17 | 5.2602 |
2021-05-14 | 5.2571 |
2021-05-13 | 5.2861 |
2021-05-12 | 5.2969 |
2021-05-11 | 5.305 |
2021-05-10 | 5.2823 |
2021-05-07 | 5.272 |
PLN w czasie rzeczywistym? Prezentujemy go dla Ciebie poniżej
Wykres kursu funta do złotego GBPPLN
Dzisiejszy średni kurs franka do złotego dnia 17.05.2021 wynosi 4.1347. Chcesz przeanalizować kurs franka do złotego z ostatnich dni? Dane znajdziesz w poniższej tabeli.
Data | Cena średnia |
2021-05-17 | 4.1347 |
2021-05-14 | 4.1413 |
2021-05-13 | 4.1472 |
2021-05-12 | 4.1413 |
2021-05-11 | 4.1592 |
2021-05-10 | 4.1651 |
2021-05-07 | 4.1723 |
Potrzebujesz przeanalizować wykres kursu franka szwajcarskiego CHF
Wykres kursu franka do złotego CHFPLN
Szukasz innego kursu walutowego z tabeli A kursów średnich NBP z dnia 17.05.2021 z pewnością znajduje się poniżej.
Nazwa waluty Kod waluty Kurs średni bat (Tajlandia) THB 0.1186 dolar amerykański USD 3.7288 dolar australijski AUD 2.8939 dolar Hongkongu HKD 0.4801 dolar kanadyjski CAD 3.0787 dolar nowozelandzki NZD 2.6911 dolar singapurski SGD 2.7913 euro EUR 4.5298 forint (Węgry) HUF 0.01285 frank szwajcarski CHF 4.1347 funt szterling GBP 5.2602 hrywna (Ukraina) UAH 0.1353 jen (Japonia) JPY 0.034142 korona czeska CZK 0.1778 korona duńska DKK 0.6092 korona islandzka ISK 0.030019 korona norweska NOK 0.4517 korona szwedzka SEK 0.4468 kuna (Chorwacja) HRK 0.6028 lej rumuński RON 0.9198 lew (Bułgaria) BGN 2.316 lira turecka TRY 0.447 nowy izraelski szekel ILS 1.1389 peso chilijskie CLP 0.005328 peso filipińskie PHP 0.0779 peso meksykańskie MXN 0.1877 rand (Republika Południowej Afryki) ZAR 0.2641 real (Brazylia) BRL 0.7071 ringgit (Malezja) MYR 0.9025 rubel rosyjski RUB 0.0505 rupia indonezyjska IDR 0.00026105 rupia indyjska INR 0.050937 won południowokoreański KRW 0.003284 yuan renminbi (Chiny) CNY 0.579 SDR (MFW) XDR 5.3757
Aktualna tabela notowań kursów średnich NBP - tabela A z dnia 17 maja 2021 o numerze 093/A/NBP/2021
Tabelę B kursów średnich walut z dnia 17.05.2021 znajdziesz poniżej.
Nazwa waluty Kod waluty Kurs średni afgani (Afganistan) AFN 0.04782 ariary (Madagaskar) MGA 0.000996 balboa (Panama) PAB 3.7456 birr etiopski ETB 0.0877 boliwar soberano (Wenezuela) VES 1.33E-6 boliwiano (Boliwia) BOB 0.5425 colon kostarykański CRC 0.006092 colon salwadorski SVC 0.4279 cordoba oro (Nikaragua) NIO 0.1073 dalasi (Gambia) GMD 0.0721 denar (Macedonia Północna) MKD 0.073799 dinar algierski DZD 0.028117 dinar bahrajski BHD 9.9362 dinar iracki IQD 0.002568 dinar jordański JOD 5.2837 dinar kuwejcki KWD 12.4512 dinar libijski LYD 0.8392 dinar serbski RSD 0.0387 dinar tunezyjski TND 1.3734 dirham marokański MAD 0.4233 dirham ZEA (Zjednoczone Emiraty Arabskie) AED 1.0199 dobra (Wyspy Świętego Tomasza i Książęca) STN 0.1735 dolar bahamski BSD 3.7456 dolar barbadoski BBD 1.8553 dolar belizeński BZD 1.8584 dolar brunejski BND 2.8211 dolar Fidżi FJD 1.855 dolar gujański GYD 0.01794 dolar jamajski JMD 0.0248 dolar liberyjski LRD 0.0218 dolar namibijski NAD 0.2678 dolar surinamski SRD 0.2647 dolar Trynidadu i Tobago TTD 0.5509 dolar wschodniokaraibski XCD 1.3816 dolar Wysp Salomona SBD 0.4693 dolar Zimbabwe ZWL 0.0443 dong (Wietnam) VND 0.00016249 dram (Armenia) AMD 0.007175 escudo Zielonego Przylądka CVE 0.0404 florin arubański AWG 2.0693 frank burundyjski BIF 0.001896 frank CFA BCEAO XOF 0.006931 frank CFA BEAC XAF 0.00684 frank CFP XPF 0.038087 frank Dżibuti DJF 0.021042 frank gwinejski GNF 0.00038 frank Komorów KMF 0.009242 frank kongijski (Dem. Republika Konga) CDF 0.001884 frank rwandyjski RWF 0.003742 funt egipski EGP 0.2389 funt gibraltarski GIP 5.2969 funt libański LBP 0.002484 funt południowosudański SSP 0.021061 funt sudański SDG 0.0094 funt syryjski SYP 0.0015 Ghana cedi GHS 0.6498 gourde (Haiti) HTG 0.0425 guarani (Paragwaj) PYG 0.00056 gulden Antyli Holenderskich ANG 2.087 kina (Papua-Nowa Gwinea) PGK 1.0534 kip (Laos) LAK 0.000397 kwacha malawijska MWK 0.004706 kwacha zambijska ZMW 0.1674 kwanza (Angola) AOA 0.0057 kyat (Myanmar, Birma) MMK 0.002405 lari (Gruzja) GEL 1.0929 lej Mołdawii MDL 0.2117 lek (Albania) ALL 0.036981 lempira (Honduras) HNL 0.1559 leone (Sierra Leone) SLL 0.000365 lilangeni (Eswatini) SZL 0.2678 loti (Lesotho) LSL 0.2679 manat azerbejdżański AZN 2.2049 metical (Mozambik) MZN 0.0638 naira (Nigeria) NGN 0.00983 nakfa (Erytrea) ERN 0.2485 nowy dolar tajwański TWD 0.134 nowy manat (Turkmenistan) TMT 1.072 ouguiya (Mauretania) MRU 0.1045 pa'anga (Tonga) TOP 1.6711 pataca (Makau) MOP 0.4681 peso argentyńskie ARS 0.0399 peso dominikańskie DOP 0.0659 peso kolumbijskie COP 0.001009 peso kubańskie CUP 3.7456 peso urugwajskie UYU 0.0852 pula (Botswana) BWP 0.3503 quetzal (Gwatemala) GTQ 0.4857 rial irański IRR 8.9E-5 rial jemeński YER 0.014954 rial katarski QAR 1.0227 rial omański OMR 9.7297 rial saudyjski SAR 0.9989 riel (Kambodża) KHR 0.000921 rubel białoruski BYN 1.4808 rupia lankijska LKR 0.019064 rupia (Malediwy) MVR 0.2423 rupia Mauritiusu MUR 0.0915 rupia nepalska NPR 0.031876 rupia pakistańska PKR 0.0246 rupia seszelska SCR 0.2429 sol (Peru) PEN 1.0104 som (Kirgistan) KGS 0.0442 somoni (Tadżykistan) TJS 0.3285 sum (Uzbekistan) UZS 0.000355 szyling kenijski KES 0.035043 szyling somalijski SOS 0.006475 szyling tanzański TZS 0.001615 szyling ugandyjski UGX 0.001058 taka (Bangladesz) BDT 0.044178 tala (Samoa) WST 1.5001 tenge (Kazachstan) KZT 0.008795 tugrik (Mongolia) MNT 0.001316 vatu (Vanuatu) VUV 0.034951 wymienialna marka (Bośnia i Hercegowina) BAM 2.3245
Aktualna tabela notowań kursów średnich NBP - tabela B z dnia 17 maja 2021
Nową tabelę C średnich kursów Narodowego Banku Polskiego z dnia 17.05.2021 prezentujemy poniżej.
Nazwa waluty Kod waluty Kurs kupna Kurs sprzedaży dolar amerykański USD 3.6913 3.7659 dolar australijski AUD 2.8687 2.9267 dolar kanadyjski CAD 3.0529 3.1145 euro EUR 4.4814 4.572 forint (Węgry) HUF 0.012607 0.012861 frank szwajcarski CHF 4.0939 4.1767 funt szterling GBP 5.2067 5.3119 jen (Japonia) JPY 0.033776 0.034458 korona czeska CZK 0.1756 0.1792 korona duńska DKK 0.6027 0.6149 korona norweska NOK 0.4481 0.4571 korona szwedzka SEK 0.4423 0.4513 SDR (MFW) XDR 5.3264 5.434
Aktualna tabela notowań kursów średnich NBP - tabela C z dnia 17 maja 2021
Czy w przyszłości wszystkie samochody na naszych ulicach będą zasilane prądem, a tradycyjne paliwa odejdą do lamusa? Jakie firmy starają się zwojować rynek elektrycznych samochodów i czy inwestowanie w nie to prosta droga do dużych zarobków? Zapraszam was na podróż do świata elektromobilności!
Z nieukrywaną przyjemnością przychodzi mi przywitać was w kolejnym odcinku serii poświęconej spółkom technologicznym, której partnerem jest marka Lenovo.
w którym zastanawiać będziemy się nad kwestiami środowiskowymi – bo to kwestia jak wiemy bardzo złożona i nie ukrywajmy kontrowersyjna i by dobrze ją ugryźć musielibyśmy dziś wspólnie przesiedzieć pewnie z godzinę. W tym programie szukamy spółek, w które warto zainwestować, czy też, jeśli czujesz, że są przewartościowane, omijać, lub zajmować pozycje krótkie. Jestem ciekaw, czy według ciebie elektromobilność to przyszłość, czy może przegrzany temat, który masz zamiar shortować.
Kiedyś samochody na prąd kojarzyć się mogły z melexami, trolejbusami, czy innymi kosmicznymi fanaberiami. Dziś jednak na ulicach coraz więcej samochodów nie ma pod maską tradycyjnego silnika spalinowego i wygląda na to, że będzie ich coraz więcej. I nie chodzi mi tu jedynie o chwilową modę, a o zapewnienia producentów samochodów, którzy deklarują odejście od zasilanych klasycznymi paliwami silników.
Wszyscy ci producenci zadeklarowali, że do tego czasu wszystkie ich samochody będą zasilane energią elektryczną i zapewne do tego grona dołączą kolejni. Ponadto niektóre kraje już w najbliższych latach chcą zakazać sprzedaży nowych aut spalinowych, jednocześnie już teraz gratyfikując dopłatami, czy ulgami podatkowymi tych, którzy przesiądą się do samochodów na prąd. Producenci aut elektrycznych zacierają więc powoli ręce i rożnymi sposobami walczą o przekonanie klienta do swoich produktów.
I zapewne wielu z potencjalnych klientów słysząc „auto zasilane energią elektrczną” pomyśli o Tesli. I słusznie, bo chociaż pierwsze próby stworzenia auta poruszającego się dzięki znajdującymi się na jego pokładzie bateriami wyjechało na ulice Paryża już w 1881 roku, to właśnie kierowana przez Elona Muska firma rozsławiła taki sposób przemieszczania się. Zanim do Tesli wrócimy, na chwilę zatrzymajmy się jeszcze na początkach tej technologii. Pod koniec 19 wieku ludziom podobał się pomysł auta na prąd. W przeciwieństwie do ówczesnych spalinowych modeli takie samochody nie generowały dużych wibracji, zapachu spalin, ani nie wymagały uciążliwych zmian biegów. Ponadto nie trzeba było używać manualnej korbki jako rozrusznika.
Na rynkach pojawiały się coraz lepiej skonstruowane modele, pozbawione wad starszych egzemplarzy. Sieć dróg została znacznie rozbudowana, przez co pojawiła się potrzeba posiadania pojazdu, który zapewniłby możliwość przejechania długiego dystansu. Odkrywano kolejne złoża ropy, które również przyczyniły się do jej większej dostępności i korzystniejszej ceny.
Ludzkość zachłysnęła się paliwem i dziś przyszły czasy, w których w trosce o środowisko dbamy, by z rur wydechowych nie wydobywały się szkodliwe gazy. I mimo szeregu zastosowanych technologii w autach spalinowych, downsizingach i innych zabiegów, dzięki którym nasze auta zdają się być przyjaźniejsze środowisku, widać jasno, że zmierzamy w stronę pełnej elektryfikacji.
To, że auta na prąd stają się coraz popularniejsze widać gołym okiem. W 2005 na świecie oficjalnie było takich aut zaledwie 1890, pięć lat później już prawie piętnaście tysięcy, a w 2015 prawie 1 400 000.
W 2018 samochodów zasilanych energią elektryczną było już ponad pięć i pół miliona, a w 2019 niecałe osiem milionów.
Prym w elektryfikacji wiodą oczywiście Chińczycy – tam w 2019 zarejestrowanych było ponad 3 800 000 takich pojazdów. Na drugim miejscu znaleźli się Jankesi, posiadający prawie 1 500 000 elektryków. Podium zamykają Norwegowie z wynikiem 321 000 samochodów elektrycznych.
Na drugim miejscu znalazł się dostępny na azjatyckim rynku Wuling Hongguang Mini EV, ze sprzedażą na poziomie 119 000 egzemplarzy. Bardziej nam znany i zauważalny na europejskich ulicach Renault Zoe zajął ostatnie miejsce na podium z wynikiem 100 000 sprzedanych egzemplarzy. Kolejne miejsca w rankingu najchętniej kupowanych samochodów na prąd należą do Hyundaia, Volkswagena, Nissana i Audi. O swój kawałek tortu walczą również chińscy producenci, o których jeszcze dwa słowa za moment.
Zajmijmy się jednak najpierw wspomnianą przed chwilą Teslą. Ta założona w 2003 roku amerykańska spółka, dziś notowana na NASDAQ jest obecnie liderem w sprzedaży aut elektrycznych. I mimo, że niektórzy klienci zgłaszają obiekcje na temat jakości wykonania niektórych elementów samochodów, czy ich spasowania, to jednak Tesla przyciąga ich stale rozwijając stosowane w nich technologie. Mowa tu o nie tylko o systemach autonomiczne jazdy, ale i nigdzie nie spotykanych dodatkach, takich jak możliwość grania w gry na wbudowanym tablecie podczas postoju, w których wirtualnym pojazdem sterujemy kierownicą naszego prawdziwego auta.
W tym samym roku firma Muska zdetronizowała Nissana, którego Leaf do tej pory był najchętniej kupowanym elektrykiem. Na jego miejsce wjechała Tesla Model 3. Strategia sprzedażowa tesli jest dość specyficzna. W przeciwieństwie do innych producentów nie sprzedaje swoich aut w dużych sieciach dealerskich, ale dystrybuuje je w sieci i kilku salonach, co patrząc na wyniki sprzedaży nie powstrzymuje klientów przed zakupami.
Wiele dodatkowych trybów czy funkcji samochodu dodawane jest przez automatyczną aktualizację jego oprogramowania. Może więc się zdarzyć, że kiedy rano wsiądziecie za kółko okaże się, że wasz samochód przez noc nauczył się jakiejś nowej sztuczki. Tesla pracuje między innymi nad w pełni autonomicznym systemem jazdy, który już teraz działa bardzo dobrze, a w przyszłości ma również bezproblemowo radzić sobie z codziennym ruchem miejskim. Spółka nie ogranicza się jedynie do produkcji samochodów pasażerskich – w planach jest między innymi elektryczny samochód ciężarowy, czyli Tesla Sami.
Samochody elektryczne z racji na specyfikę swojego napędu projektować i produkować można zupełnie inaczej niż auta spalinowe, co Tesla wykorzystuje. Jednakże są oczywiście na rynku gracze, którzy zjedli żeby na konwencjonalnie zasilanych samochodach, a dziś chcą uszczknąć dla siebie jak największy kawałek elektromobilnego tortu. Warto wspomnieć o przywołanym już dziś Nissanie, czyli w zasadzie ogromnemu aliansowi Renault–Nissan–Mitsubishi.
Nie trzeba tu zaznaczać, że dysponują już ogromnym zapleczem produkcyjnym, którego Tesla jeszcze nie ma. To w ich rękach w 2020 roku znalazło się 10% całego rynku aut ładowanych z gniazdka – omawiana wcześniej tesla mogła się w tym okresie pochwalić zawłaszczeniem 28% rynku. Grupa Renault-Nissan-Mitsubishi ma w swojej ofercie między innymi miejskiego Leafa, Zoe, ale również i dostawcze Kangoo.
Jeśli zerkacie czasami na nowojorską giełdę, to mogliście wpaść na jeszcze dwóch ciekawych, choć globalnie jeszcze nie aż tak jak poprzednicy znanych producentów. Mowa tu o NIO i Xpeng. Obie firmy wywodzą się z chin, powstały w 2014 roku i na ten moment swoje produkty kierują właśnie na rynki azjatyckie. NIO było początkowo startupem założonym przez Williama Li – przedsiębiorstwo miało zajmować się samodzielną konstrukcją aut elektrycznych oraz autonomicznych i rozwojem sztucznej inteligencji.
bo swoim kapitałem NIO wsparło między innymi Lenovo czy Baidu. To, co wyróżnia tego producenta na tle innych to nowatorskie podejście do zasilania. Podczas gdy inni polegać muszą na gęstej sieci szybkich ładowarek NIO opracowało system szybkiej wymiany baterii w swoich pojazdach, budując w tym celu 131 stacji zapewniających tę usługę wzdłuż autostrad we wschodnich Chinach.
Za wspomnianym wcześniej Xpengiem również stoją ciekawe podmioty. W tę spółkę kapitał zainwestowała miedzy innymi Alibaba, czyli właściciele Aliexpress, oraz założyciel Xiaomi. Ten drugi w 2019 roku znacznie zwiększył swoje udziały w firmie i aktualnie jest jednym z kluczowych strategicznych inwestorów. Czy znaczy to, że skoro apple pracuje nad swoim samochodem elektrycznym, to Xpeng wyprodukuje auta brandowane Xiaomi? Czas pokaże. Potencjalni inwestorzy w tę spółkę powinni jednak wiedzieć, że wokół Xpenga nie brakuje kontrowersji.
który wówczas pracował już dla chińskiego producenta kradzież intelektualną. Ów inżynier miał bowiem wykorzystać kod źródłowy autopilota Tesli do rozwoju konkurencyjnego pojazdu. Pojawiały się również zarzuty co do stylistyki pojazdów, które również miały być podobne do Tesli.
Jednym z głównych wyzwań, jakie stoją przed samochodami elektrycznymi jest dostępność szybkich ładowarek. Bez nich nie ważne jak dobre byłoby auto – przecież na pustych akumulatorach nigdzie nimi nie pojedziemy. Producenci starają się więc, aby ich samochody miały jak największy zasięg, przez opracowywanie coraz pojemniejszych baterii, oraz skracanie czasu potrzebnego do ich pełnego naładowania. Ciekawa propozycją wydaje się w tym kontekście rozwiązanie stosowane przez wspomniane NIO, w ramach które go po prostu wymieniamy całą baterię i możemy jechać dalej. Sądzę jednak, że mimo wszystko prościej będzie postawić infrastrukturę składająca się z ładowarek, niż punktu wymiany baterii.
że oprócz wielu różnych przywilejów kierowcy elektryków mogli swoje pojazdy ładować całkowicie za darmo. Tak było między innymi na Orlenie – wystarczyło podpiąć auto i można było na koszt firmy „zatankować” się i jechać dalej. Dziś jednak u prezesa Obajtka za taką usługę trzeba niestety płacić. Coraz popularniejsze stają się więc ładowarki domowe, które zazwyczaj nie są w stanie naładować samochodu tak szybko, ale jeśli na przykład zostawimy go podłączonego na noc, to rano z pewnością wystarczy nam energii, żeby móc przejechać się po mieście.
I takie ładowanie może być w zasadzie darmowe! Jak to możliwe? Wszystko dzięki połączeniu ładowarki z panelami fotowoltaicznymi. Warto tu przyjrzeć się znanej już pewnie polskim inwestorom spółce Columbus Energy, która oferuje zarówno panele jak i ładowarki. Dzięki takiemu rozwiązaniu rzeczywiście posiadanie auta elektrycznego może być bardzo opłacalne. Ponadto optymalizujemy również auto konsumpcję energii z własnej instalacji fotowoltaicznej.
którego warto rozważyć do swojego portfela, jeśli uznamy branżę za przyszłościową jest Nexity Global, mocno współpracująca z przywołanym Columbusem. Zajmują się oni dostarczaniem oprogramowania xOS (w modelu SaaS) do zarządzania stacjami ładowania, zarówno sieci prywatnych jak i ogólnodostępnych. Spółka pod koniec 2020 podpisała umowę z polskim oddziałem Volkswagena, na mocy której będzie zarządzała ich stacjami ładowania.
Trzeba pamiętać, że ta branża stale się rozwija i wciąż pojawiają się nowe firmy, które chcą zapewnić sobie swój kawałek elektromibilnego tortu. I nie każda z nich od razu pojawia się na giełdzie. Jeśli więc wierzycie w tą branże, warto śledzić również podmioty jeszcze na żadnym parkiecie nie notowane. Bo kto wie, może w przyszłości będzie można nabyć ich akcje?
który jak już wiemy powstawać ma na Śląsku. Warto śledzić spółkę Karma Automotive, producenta luksusowych samochodów elektrycznych, która jakiś czas temu ogłaszała, że rozważa pojawienie się na giełdzie. Niebawem prawdopodobnie będzie można stać się również współwłaścicielem spółki Lucid Morors, której fabryka znajduje się w Arizonie. Firma otrzymała spore wsparcie finansowe od Arabii Saudyjskiej i swoje pierwsze pojazdy sprzedawać zamierza już w tym roku.
Czy więc warto inwestować w ten biznes? Moim zdaniem temat jest bardzo ciekawy i sam trzymam kciuki za jego rozwój.
EUR | GBP | USD | CHF | CAD | PLN | AUD | CZK | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EUR | 1 | 0.834132 | 1.116154 | 0.94725 | 1.506065 | 4.276831 | 1.623511 | 25.14368 |
GBP | 1.198851 | 1 | 1.338103 | 1.135612 | 1.805548 | 5.127285 | 1.946348 | 30.143538 |
USD | 0.895933 | 0.747326 | 1 | 0.848672 | 1.349333 | 3.831755 | 1.454557 | 22.527062 |
CHF | 1.055688 | 0.880583 | 1.178311 | 1 | 1.589934 | 4.514999 | 1.713921 | 26.543881 |
CLP | NIO |
---|---|
1 CLP | 0.040571 NIO |
2 CLP | 0.081142 NIO |
3 CLP | 0.121713 NIO |
5 CLP | 0.202855 NIO |
10 CLP | 0.405710 NIO |
20 CLP | 0.811420 NIO |
25 CLP | 1.014275 NIO |
50 CLP | 2.028550 NIO |
100 CLP | 4.057100 NIO |
500 CLP | 20.285500 NIO |
1000 CLP | 40.571000 NIO |
2000 CLP | 81.142000 NIO |
5000 CLP | 202.855000 NIO |
10000 CLP | 405.710000 NIO |
NIO | CLP |
---|---|
1 NIO | 24.648437 CLP |
2 NIO | 49.296874 CLP |
3 NIO | 73.945311 CLP |
5 NIO | 123.242185 CLP |
10 NIO | 246.484370 CLP |
20 NIO | 492.968740 CLP |
25 NIO | 616.210925 CLP |
50 NIO | 1232.421850 CLP |
100 NIO | 2464.843700 CLP |
500 NIO | 12324.218500 CLP |
1000 NIO | 24648.437000 CLP |
2000 NIO | 49296.874000 CLP |
5000 NIO | 123242.185000 CLP |
10000 NIO | 246484.370000 CLP |
CLP | NIO |
---|---|
1 CLP | 0.040571 NIO |
2 CLP | 0.081142 NIO |
3 CLP | 0.121713 NIO |
5 CLP | 0.202855 NIO |
10 CLP | 0.405710 NIO |
20 CLP | 0.811420 NIO |
25 CLP | 1.014275 NIO |
50 CLP | 2.028550 NIO |
100 CLP | 4.057100 NIO |
500 CLP | 20.285500 NIO |
1000 CLP | 40.571000 NIO |
2000 CLP | 81.142000 NIO |
5000 CLP | 202.855000 NIO |
10000 CLP | 405.710000 NIO |