Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

GI GROUP POLAND S.A.: Przyjęcie Strategii Rozwoju i Restrukturyzacji Grupy (2017-11-28)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 82:Przyjęcie Strategii Rozwoju i Restrukturyzacji Grupy Work Service

Firma: WORK SERVICE SPÓŁKA AKCYJNA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO

Raport bieżący nr 82 / 2017
Data sporządzenia: 2017-11-28
Skrócona nazwa emitenta
WORK SERVICE S.A.
Temat
Przyjęcie Strategii Rozwoju i Restrukturyzacji Grupy Work Service
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd spółki Work Service S.A. („Emitent”, „Spółka”), informuje, że w dniu 28 listopada 2017 r. podjął decyzję o przyjęciu strategii rozwoju grupy kapitałowej Emitenta („Grupa”) na lata 2018-2020 („Strategia”), przewidującej dążenie do: (i) uzyskania przez Emitenta statusu regionalnego lidera o niekwestionowanym udziale i ugruntowanej pozycji na rynku usług personalnych w Europie Środkowej (lokującego się w pierwszej „trójce” podmiotów na każdym rynku geograficznym, na którym działa), (ii) utrzymania wzrostu przychodów na poziomie dwucyfrowym i jednocześnie wyższym niż średni wzrost rynku, oraz (iii) osiągnięcia rentowności na poziomie wyższym niż średni dla branży do końca roku obrotowego 2020.
Strategia w szczególności określa:
1) priorytety strategiczne, takie jak:
a) rozwijanie rozległej bazę klientów, przy skupieniu się na klientach międzynarodowych („blue chip”),
b) inwestowanie w unikalne kompleksowe rozwiązania w zakresie transgranicznej wymiany pracowników i rekrutacji zagranicznych,
c) realizowanie dużych projektów HR przy wykorzystaniu własnych kanałów pozyskiwania pracowników poza granicami kraju,
d) wykorzystywanie czynników przyspieszających budowanie wartości (stabilny wzrost przychodów, zrównoważone zwiększanie marży, pewne finansowanie, zoptymalizowana organizacja i zdyscyplinowana struktura kosztów);

2) czynniki wzrostu wartości Grupy, takie jak:
a) stabilny wzrost przychodów (oznaczający możliwość osiągnięcia wzrostu przychodów na poziomie 10%-12% w skali roku), co wymaga:
(i) skupienia się na kluczowej wartości, jaką jest dostępność pracowników, oferowanej w segmentach rynku o największym potencjale wzrostu,
(ii) koncentracji na dużych klientach i zwiększaniu udziału kluczowych międzynarodowych klientów w całej Grupie,
(iii) rozwijania transgranicznej wymiany pracowników i rekrutacji zagranicznej dla segmentu klientów międzynarodowych,
(iv) wejścia w nowe segmenty rynku, w szczególności centra usług wspólnych (BPO/SSC) oraz wyższego poziomu umiejętności pracowników zewnętrznych („białe kołnierzyki”, wykwalifikowane „niebieskie kołnierzyki”),
b) zrównoważone zwiększanie marży EBIT (oznaczające możliwość wzrostu o 200-300 punktów bazowych rocznie), co wymaga:
(i) wykorzystania kompetencji operacyjnych w oparciu o efekt skali, aby wzrost kosztów pośrednich był wolniejszy niż wzrost marży,
(ii) zwiększania udziału transgranicznej wymiany pracowników w portfelu usług dla osiągnięcia lepszej marży I stopnia (wskazującej wyniki pomiędzy przychodami ze sprzedaży, a kosztami bezpośrednimi wytworzenia i sprzedaży),
c) pewność finansowania (oznaczająca możliwość osiągnięcia wskaźnika zadłużenia netto/EBITDA na poziomie poniżej 2.5), co wymaga:
(i) dostosowanego finansowania bankowego, odpowiedniego do modelu biznesowego, w celu obniżenia kosztów finansowania,
(ii) maksymalnej redukcji (do zera) zobowiązań z tytułu akwizycji, oraz doprowadzenia do stanu braku posiadania przez Emitenta udziałów mniejszościowych w spółkach zależnych,
(iii) dalsza optymalizacja stawki podatkowej,
d) zoptymalizowana organizacja i zdyscyplinowana struktura kosztów (oznaczająca możliwość osiągnięcia wskaźnika kosztów pośrednich/przychodów na poziomie poniżej 9% do końca roku obrotowego 2020), co wymaga:
(i) optymalizacji zatrudnienia wewnętrznego w relacji do ilości pracowników zewnętrznych (jako główny czynnik optymalizacji kosztów),
(ii) dalszej optymalizacji procesów poprzez ich digitalizację,
(iii) obniżenia kompleksowości Grupy poprzez uproszczenie struktur linii biznesowych i podmiotów zależnych.

W wyniku przeprowadzonej analizy, Emitent uznał, że uzasadnione jest zakwalifikowanie wskazanych powyżej informacji jako informacji poufnej w rozumieniu art. 17 ust. 1 MAR, podlegającej publikacji w formie niniejszego raportu.

Podstawa prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylającego dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE).

Podpisy:
Maciej Witucki – Prezes Zarządu
Krzysztof Rewers – Wiceprezes Zarządu

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2017-11-28 Maciej WItucki Prezes Zarządu
2017-11-28 Krzysztof Rewers Wiceprezes Zarządu

Cena akcji Gigroup

Cena akcji Gigroup w momencie publikacji komunikatu to 4.65 PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Gigroup aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Gigroup.


Komunikaty ESPI

Komunikaty ESPI

ESPI - Komunikaty spółek


Reklama