Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

wzrost sprzedaży tekstylia i odzież

GUS podał, że w sierpniu 2024 r. w porównaniu z sierpniem 2023 r. notowano wyższą wartość sprzedaży detalicznej przez Internet w cenach bieżących (o 0,7 proc.).

Z danych GUS wynika, że spośród prezentowanych grup o znacznym udziale sprzedaży przez Internet spadek udziału raportowały przedsiębiorstwa z grupy "prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach" (z 23,1 proc. przed rokiem do 22,3 proc.).

Wzrost udziału odnotowano natomiast w grupach: "tekstylia, odzież, obuwie" (odpowiednio z 17,7 proc. do 21,0 proc.) oraz "meble, rtv, agd" (z 15,7 proc. do 17,2 proc.).

 

>> Czytaj także:  Ceny pszenicy, żyta, drobiu i mleka spadają. Co się dzieje w rolnictwie?

Reklama

 

(PAP Biznes)

 

Czytaj więcej

Artykuły związane z wzrost sprzedaży tekstylia i odzież