Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

sytuacja spółki brand24

Rok 2023 był dla Spółki ze wszech miar udany; pomimo negatywnego wpływu osłabiającego się US$, jej przychody, skorygowana EBITDA i cash flow operacyjny wzrosły r./r. odpowiednio o 25%, 31% i 39%, nowe produkty – Insights 24 oraz Brand Monitoring (aplikacja z platformy Semrush) wygenerowały łącznie 1,5 mln zł przychodów, a wartość wskaźnika CLTC/CAC1 istotnie się polepszyła. Bardzo dobre zachowanie się kursu akcji Brand24 w ubiegłym roku i pierwszym kwartale bieżącego roku było i jest tego pokłosiem.

 

 grafika numer 1 grafika numer 1

 

Za wynikami finansowymi Spółki stała, między innymi, rozbudowa produktu i polepszenie kluczowych procesów w firmie (wprowadzenie wersji językowych Brand24, nowych wiadomości marketing automation, bardziej angażujące webinary, więcej źródeł danych, itd.). Kluczową rolę w tych zmianach pełnią wdrożenia związane ze sztuczną inteligencją (na przykład, AI ulepsza obsługę klienta Brand24 oferując szybkie podsumowania rozmów z użytkownikami, pomaga w tworzeniu treści na bloga, który stanowi główny kanał akwizycji klientów przez Spółkę, poprawia efektywność spotkań dzięki narzędziom tworzącym automatyczne transkrypty i podsumowania), która wszakże przede wszystkim oznacza zmiany w produkcie; w 2023 roku Brand24 uruchomił AI Wnioski (funkcję wykorzystującą sztuczną inteligencję do analizy danych (dostarczającą użytkownikowi gotowe, podstawowe wnioski)), funkcję AI detekcji anomalii, funkcję AI analizy tematów i inne.

Reklama

____Baranowicz - akcje - Tickmill____

Zobacz także: Dębica S.A. akcje prognozy na najbliższe dni. Spółka wypracowała świetne wyniki mimo sporych przeciwności

 

 grafika numer 2 grafika numer 2

 

Kluczowym projektem, nad którym Spółka obecnie pracuje jest AI Brand Assisstant (AI Asystent Marki) – wirtualny konsultant, którego można zapytać o wszystko, co związane z marką (asystent mający dostęp do wszystkich metryk i danych, potrafiący tworzyć wykresy i slajdy do prezentacji dla klienta); wersja beta produktu trafiła już do pierwszych klientów Spółki.

Poza sferą produktową (i związaną z nią polityką cenową2) stojące przed Spółką obecnie kluczowe decyzje dotyczą sposobu (i) wykorzystania zakumulowanej gotówki netto (ponad 6 mln zł, z wyłączeniem leasingów, na koniec 2023 roku; dystrybucja do akcjonariuszy, przejęcia, czy jeszcze coś innego?) oraz (ii) finalizacji przeglądu opcji strategicznych (zainicjowanego w połowie marca ubiegłego roku w celu przeanalizowania możliwości pozyskania partnera, który przyspieszyłby rozwój Spółki na rynkach zagranicznych (szczególnie w USA), zwiększając efektywność pozyskiwania klientów oraz pozwalając na „skokowe” zwiększenie skali działalności3) – wedle ostatnich wypowiedzi zarządu, rozmowy w tej kwestii „trwają”.

Reklama

 

 grafika numer 3 grafika numer 3

 

Giełdowy Program Wsparcia Pokrycia Analitycznego 4.0

 


 

Nie przegap najciekawszych artykułów! Obserwuj nas w Wiadomościach Google (GOOGLE NEWS)!  Obserwuj FXMAG>>

Reklama

 


Czytaj więcej

Artykuły związane z sytuacja spółki brand24